ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

»@» دانلود نوحه های گلچین محرم ۱۳۸۹

گلچین مداحی ویژه محرم ۸۹
مجموعه ای از مداحی های برتر از مداحان :
کربلایی جواد مقدم ، حمید علیمی ، حسین سیب سرخی ، حاج محمود کریمی و مجید بنی فاطمه

 ۱- دوازده تا گل سرخ – لینک مستقیم 
۲- با تمام آرزویم – لینک مستقیم 
۳- آقامون دلبره (حمید علیمی) – لینک مستقیم 
۴- ابوالفضل (حسین سیب سرخی) – لینک مستقیم 
۵- اشک من یار حسینه (جواد مقدم) – لینک مستقیم 
۶- بابای من (محمود کریمی) – لینک مستقیم 
۷- ای وای (محمود کریمی) – لینک مستقیم 
۸- قد کشیده اگر (محمود کریمی) – لینک مستقیم 
۹- گل رشیدم (مجید بنی فاطمه) – لینک مستقیم 
۱۰- سلام ای کعبه دلها (شیرازی) – لینک مستقیم 
۱۱- من علمدارم علمدار – لینک مستقیم

گلچین مداحی ویژه محرم ۸۹
مجموعه ای از مداحی های برتر از مداحان :
کربلایی جواد مقدم ، حمید علیمی ، حسین سیب سرخی ، حاج محمود کریمی و مجید بنی فاطمه

 ۱- دوازده تا گل سرخ – لینک مستقیم 
۲- با تمام آرزویم – لینک مستقیم 
۳- آقامون دلبره (حمید علیمی) – لینک مستقیم 
۴- ابوالفضل (حسین سیب سرخی) – لینک مستقیم 
۵- اشک من یار حسینه (جواد مقدم) – لینک مستقیم 
۶- بابای من (محمود کریمی) – لینک مستقیم 
۷- ای وای (محمود کریمی) – لینک مستقیم 
۸- قد کشیده اگر (محمود کریمی) – لینک مستقیم 
۹- گل رشیدم (مجید بنی فاطمه) – لینک مستقیم 
۱۰- سلام ای کعبه دلها (شیرازی) – لینک مستقیم 
۱۱- من علمدارم علمدار – لینک مستقیم

نظرات 3 + ارسال نظر
sanaz جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:04 http://sanaz722.blogfa.com

سوده جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:15 http://www.soodehf.blogfa.com

سلام خوبید؟ خیلی وب قشنگی دارید .
اگر ماییلید با هم تبادل لینک کنیم بهم خبر بدید؟
با تشکر.

بغل دستی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:52

این که تقب نبود!
ولی بد نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد