ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» کد آهنگ قرار نبود با صدای علیرضا طلیسچی برای بلاگ شما

دریافت کد آهنگ قرار نبود با صدای علیرضا طلیسچی

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا 

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید 

و آنلاین به ترانه گوش بدین


به زودی قرار میگیرد


به درخواست مریم جان


دوستان عزیزم ترانه های درخواستی شما حداکثر پس از ۲ هفته قرار خواهد گرفت


متن شعر قرار نبود (علیرضا طلیسچی)

نمیدونم چی شد که اینجوری شد
نمیدونم چند روزه نیستی پیشم
اینارو میگم که فقط بدونی
دارم یواش یواش دیوونه میشم

تا کی به عشقه دیدنت دوباره ات
تو کوچه ها خسته بشم بمیرم
تا کی باید دنباله تو بگردم
از کی باید سراغتو بگیرم
از کی باید سراغتو بگیرم

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت آرزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه
***
یادت میاد ثانیه های آخر
گفتی میرم اما میام به زودی
چشمامو بستم نبینی اشکمو
چشمامو وا کردمو رفته بودی
چشمامو وا کردمو رفته بودی

قرار نبود منتظرت بمونم
قرار نبود بری و برنگردی
از اولش کناره من نبودی
آخرشم کاره خودت رو کردی

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت آرزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه
***

نظرات 5 + ارسال نظر
ستایش شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 http://fereshtehaye asemani2001.com

آخه چرا نمیشه آهنگ حلقه رو دانلود کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

altin جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:59

کو پس کد آهنگ؟؟؟!!!!

مانی یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:42 http://www.at13.blogfa.com

سلام مرسی که به وبلاگم سر زدین من قبلا وبلاگ شما چند باری بود اومده بودم و نیاز به این اهنگ قرار نبود داشتم اما شما اماده نکرده بودین به هر دلیلی.اگه میشه این اهنگ رو با یه حجم کم که مشکل واسه وبلاگ درست نکنه بهم بدین اخه خیلی مهمه واسم.بازم تشکر از وبلاگ خوبتون من الان شما رو تو ژیوندهای روزانه ثبت میکنم.منتظر شما میمونم

فاطمه چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:42 http://www.forawhiletogether.blogfa.com

سلام اگه میشه کد اهنگ شعر (قرار نبودهر چی قرار نیست بشه)از علیرضا طلیسچی برای وبلاگ رو تا فردا برام ارسال کنید چون تا فردا بیشتر تو نت نیستم و معلوم نیست دوباره کی بیام ممنون بای منتظرم

غزل سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:42

من داشتم از گوشیم گوش میدادم و از اون جامیخوندمولی دالدش کو؟اگر خاستید به وبلاگ منGHAYALPAKDAMANیاGHAYAL2012سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد