ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» دانلود:دانلود کل آلبوم رضا صادقی در یک فایل فشرده - لینک مستقیم

رضا صادقی بازم گل کاشت با دیگه مشکی نمیپوشم  . دوستت دارم رضا جان - تکی ، یه دونه ای .
آلبوم جدید و فوق العاده زیبا از رضا صادقی رو از آلبوم
" دیگه مشکی نمیپوشم " . گوش کنید و لذت ببرید
 

 
راستی متن ۴ تا از آهنگها هم در ادامه مطلب هست . حتما ببینید

چراغارو خاموش کن - لینک کمکی

یادگاری - لینک کمکی

سرت سلامت - لینک کمکی

خرابم نکن - لینک کمکی

دیگه مشکی نمی پوشم - لینک کمکی

دلیل بودن - لینک کمکی

شیر خسته - لینک کمکی

دروغ گفتن - لینک کمکی

جان دل (بندر عباسی) - لینک کمکی

زبون آسمون - لینک کمکی

حق با تو بود - لینک کمکی

دلم گفت - لینک کمکی

خوب و بد - لینک کمکی

چراغارو خاموش کن 2 - لینک کمکی

 

دانلود کل آلبوم در یک فایل فشرده - لینک مستقیم

دانلود کل آلبوم در یک فایل فشرده - لینک غیر مستقیم
متن آهنگ "چراغارو خاموش کن"


چراغارو خاموش کن

هوا هوای درده
دوست ندارم ببینی
چشمی که گریه کرده

چراغارو خاموش کن

سرگرم گریه باشم
میخوام به روم نیارم
باید ازت جدا شم

فکر نبودن تو

دنیامو میسوزونه
چراغارو خاموش کن
چشم و چراغه خونه

یه خورده آرومم کن

نشون نده که سردی
حالا وقته دروغه
بگو که بر میگردی
بگو که برمیگردی ...

***


از شرم اشکای من

رفتی چرا یه گوشه
ازم خجالت نکش
چراغا که خاموشه

اگه دلت هنوزم

باهام یکم رفیقه
یه خورده دیرتر برو
فقط یه چند دقیقه


فکر نبودن تو

دنیامو میسوزونه
چراغارو خاموش کن
چشم و چراغه خونه

یه خورده آرومم کن

نشون نده که سردی
حالا وقته دروغه
بگو که بر میگردی
بگو که برمیگردی ...


فکر نبودن تو

دنیامو میسوزونه

یه خورده آرومم کن

نشون نده که سردی
حالا وقته دروغه
بگو که بر میگردی
بگو که برمیگردی ...
 
 
متن آهنگ "یادگاری"


توی چشمات میشه گم شد
وقتی تن فکر فراره
سوسوی شهر لب دریا
از تو مونده یادگاری

شعر و شرمی شوق و شرجی
همه شاهدن که بودی
لحظه ها رو لحظه لحظه
منو تو با هم میخوندیم

تو وجودت مهربونه
مهربون مثل عبادت
واسه من که از تو دورم
که به رویات کردم عادت

نفسی که بند جونه
جون تازه واسه بودن
مثل باور یه اهنگ
یه ترانه واسه خوندن

تو وجودت مهربونه
تو وجودت مهربونه ...

***

ریه هام پر شده از تو
بی تو هر لحظه عذابه
حتی با فکر نبودت
شب و روز حالم خرابه

بغض معصوم و نجیبت
منو قانع کرد کمت شم
ممنونم اجازه دادی
با تو درگیر غمت شم

×××تو وجودت مهربونه
مهربون مثل عبادت
واسه من که از تو دورم
که به رویات کردم عادت

نفسی که بند جونه
جون تازه واسه بودن
مثل باور یه اهنگ
یه ترانه واسه خوندن

تو وجودت مهربونه
تو وجودت مهربونه ...
 
 
متن آهنگ "سرت سلامت"


میگی خستت کردم
میگی میخوای دور شی
باشه عشقم رد شو
نمیخوام مجبور شی

میگی بی من خوبی

قلبمو میکوبی
برو تا راحت شی
حالا که اشوبی

میگی بیزار شدی

میگی تکرار شدم
من که عشقت بودم
باعث ازار شدم

عاشقی زوری نیست

غربتت دوری نیست
حالا که میخوای بری
رسمش اینجوری نیست

سرت سلامت گله من

گوشه ای از دله من
از وفاداری دنیا
این شده حاصله من

بهانه هات خیلی کمه

توام یکی مثل همه
این گذشتن از وجودم
یادگاره عشقمه ...

×××

همه خوبن ما بد
سادگیم قلبتو زد
میگی فراموش میکنی
بی صفتی تا این حد

بعد از این میخندم
به دله بازندم
روی هر چی سادگی
چشامو میبندم

دوباره باز از نو
خط زدی دنیا رو
دیگه اصراری نیست
هر کجا خواستی برو

میگی قسمت این بود
دیر میای میری زود
بی تعارف بردی
بازی خوبی بود ...


سرت سلامت گله من
گوشه ای از دله من
از وفاداری دنیا
این شده حاصله من

بهانه هات خیلی کمه

توام یکی مثل همه
این گذشتن از وجودم
یادگاره عشقمه ...

...

سرت سلامت گله من
گوشه ای از دله من
از وفاداری دنیا
این شده حاصله من

بهانه هات خیلی کمه

توام یکی مثل همه
این گذشتن از وجودم

متن آهنگ "شیر خسته"

هرکی فهمید که بریدی ، میخواد از تنت ببره
واسه شیر خسته موش هم ، یلی میشه و می غره
تا بدونن شدی خسته ، همه می پرن به جونت
تیکه تیکتو می دزدن ، حتی قلب مهربونت
دیگه تسلیم میشی وقتی ، توی گلهء شغالا
آشناها رو ببینی ، که غریبن دیگه حالا
حتی اونایی که روزی ، همه یاور بودن و کس
وقتی افتادی میبینی ، که میشن به شکل کرکس

وقتی قیمت شهامت ، کم تر از قیمت نونه
وقتی نقل نقد و سکه ست ، هر شغالی مهربونه
نون تو خون زدن یه عادت ، هر حماقتی رشادت
قربونت برم خدایا ، تو رو میخوان واسه حاجت
دیگه انگار وقت اونه ، از خدا هم باخبر شد
زیر بارون رفت و با عشق ، بود و موند و خیس تر شد

باید از این من خودخواه  ، مرد و عاشقونه دل کن
وقت اونه ما نذاریم ، که یه دلال بگه دل چند؟؟؟؟

دل بی قرار پاک چند؟ عاشقای سینه چاک چند؟
مهربونی همزبونی ،حتی دل های هلاک چند؟
خنده از ته دل چند؟  تن و جون و آب و گل چند؟
حتی روزای جوونی ، آدمای ساده دل چند؟
نظرات 3 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 http://san-ban.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اگه می تونین کد آهنگ سرت سلامت رو بنویسید
خیلی ممنون .

فرشید جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 http://www.magic4u.tk/

با عرض خسته نباشید خدمت شما در صورت تمایل برای تبادل لینک به ما خبر دهید .

ساناز.. چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:36

مرسی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد