ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» اس ام اس >اس ام اس های جدید خنده دار و سرکاری


ازدواج تنها جبهه ای است که شبها را میتوان با دشمن در یک سنگر خوابید !!!



حساس تو نسبت به من از نظر عشق کدامیک از گزینه های زیر است ؟

الف ) گزینه ب

ب ) گزینه ج

ج ) گزینه د

د ) میمیرم برات !!!


.

.

.

میدونی بی مغز ها سکته مغزی نمیکنن !!؟

خوش به حالت واقعا !!!

.

.

.

میدونی چرا عروس و داماد بعد از عقد ، عسل میخورن ؟

چون مزه گوهی که خوردن عوض بشه !!!

.

.

.

اگر برای کسی ناز میکنی و نازت رو میخره

و اگر خیلی دوسش داری و نمیتونی بهش بگی

زود بهش بگو ! چون یکدفعه بهت میگه برو گمشو ضایع میشی  !!!

.

.

.

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی ، از هرچه که دارم ، بهترینش خودتی

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم ، شاهزاده قصه های من ، خر خودتی !!!

.

.

.

تو مراسم ختم غضنفر اعلام میکنن :

مرحوم وصیت کرده مشکی نپوشید

فامیلاش میگن مرحوم غلط کرده ! ما به احترامش میپوشیم !!!

.

.

.

گناه من نیست که بعد از < تو > . < او > آمد تقسیر قوانین دستوری است !!!

.

.

.

ای کاش باران بودم تا غبار از صورتت می شستم

*

*

خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری !!!

.

.

.

با خرید یکی از سیم کارتهای اعتباری ایرانسل و دریافت سیم کارت هدیه صاحب دو دوست

پسر جدید دیگر شوید.طرح چند دوست پسری ایرانسل !!!

.

.

.

یه روز مدیر مهد کودک به یکی از بچه ها میگه:
تو مامان داری؟ میگه نه!
میگه بابا داری؟ میگه نه!
مرده میگه پس چی داری؟ میگه جیش دارم!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد