ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» دانلود آهنگ علیرضا روزگار خدایا ترانه سرا: محمد اسلامی

دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  و متن شعر خدایا
خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی

خدایا


خدایا عاشقم کرد و ، کنار من نمی مونه

داره دل می کنه میره ، بهم میگه پشیمونه

خدایا عاشقم کرد و ، حالا از بودنم سیره

دل بی رحم اون حالا ، یه جای دیگه ای گیره

خودش با من نمی مونه ، میگه قسمت ما اینه

میذاره گردن تقدیر ، گناهش رو نمی بینه

چه سال نحسیه امسال، چه روزای بدی دارم

آهای تقویم پر پاییز، ازت بیزار بیزارم

تو تعبیر کدوم خوابی؟ کدوم کابوس بی پایون؟

چقد دل می بری ساده، چقد دل می کنی آسون

کدوم مهمون ناخونده ، منو از قلب تو رونده؟

نگاتو کی ازم دزدید؟ دل من رو کی سوزونده؟

خودش با من نمی مونه ، میگه قسمت ما اینه

میذاره گردن تقدیر  ، گناهش رو نمی بینه

چه سال نحسیه امسال ، چه روزای بدی دارم

آهای تقویم پر پاییز ، ازت بیزار بیزارم

 

 ترانه سرا: محمد اسلامی

با صدا وآهنگسازی : علیرضا روزگار

 

 
لینک غیر مستقیم و دائمی:

در ادامه مطلب
 
@»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی @»» دانلود آهنگ  علیرضا روزگار  خدایا  ترانه سرا: محمد اسلامی
نظرات 11 + ارسال نظر
مرگ تدریجی یک رویا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 http://www.movis20.blogfa.com


____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

✿ܓ✿ ܓ✿مرگ تدریجی یک رویا ✿ܓ✿ ܓ✿
♥♣♠www.movis20.blogfa.com♥♣♠
♥♣♠manu_tu_eshgemun@yahoo.com♥♣♠
movis20@gmail.com
__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
ندارم چشم من، تاب نگاه صحنه سازیها
من یکرنگ بیزارم، از این نیرنگ بازیها
زرنگی، نارفیقا! نیست این، چون باز شد دستت
رفیقان را زپا افکندن و گردن فرازیها
تو چون کرکس، به مشتی استخوان دلبستگی داری
بنازم همت والای باز و، بی نیازیها
به میدانی که می بندد پای شهسواران را
تو طفل هرزه پو، باید کنی اینترکتازیها
تو ظاهرساز و من حقگو، ندارد غیر از این حاصل
من و از کس بریدنها، تو و ناکس نوازیها
__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))

مرگ تدریجی یک رویا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 http://www.movis20.blogfa.com

sسلام.دوست عزیز بسیار خوشحالم که به وبتون اومدم وباعث افتخار من هست که آشنا شدم با وبتون.یه خواهش میخواستم از شما درخواست یه موزیک پلیر بسیار زیبا دارم که بت فرمتmp3باشه وبتونم با هر اهنگ که باشه داخلش قرار بدم الته من یکسری آهنگهامو با حجم24kbآپلود کردم تو سایت پرشین گیگ دارم که اپلود کردم اما دنبال یک موزیک پلیر باطراحی زیبا میگردم محلت میکنید اگر در اختیار دارین یا سایتی که موزیک پلیر در اون باشه معرفی کنید به من.ممنونتون میشم ومنتظر جوابتون....

ایلیا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:22

[گل][گل][گل][قلب]

سنا چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:30 http://zaneroshanfekr.blogfa.com

سلام تدی جون عاشق وبت شدم.من دیوونه موسیقیم.فقط خارجی هم بزار هم صوتی هم تصویری.بک استریت بوی و وست لایف و ...مرسی به وبم سرزدی باحال.دارمت

پاییزان پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:06 http://jalilashk.blogfa.com

سلام
من کد آهنگ نمی تونم از مازیار فلاحی رو
می خواستم
برام بفرستین ممنونتون میشم

فرشاد جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:34

سلام.واقعا وب فوق العاده ای داری.من عاشق همچین اهنگایی هستم.واقعا مرسی

محمدرضا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:23 http://www.rahgozare-eshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اگه بخوام این آهنگو بذارم تو وبم باید چکار کنم؟

نازگل شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54

ریحانه دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:36

دمتون گرم خیلی خوشحال شدم که تو سایت شما تونستم این آهنگ و دانلود کنم .

رضا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:07

خیلی جالبه

عادله دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:52 http://cheshmberah22.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد