ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@@»» Hamed Behdad Interview

حامد بهداد : الیکا عبدالرزاقی از شماره ناشناس به من sms داد که عزیز من ، برادر من، شما آواز نخوان!

در ادامه بخش هایی از گفته های حامد بهداد به نقل از نسل امروز را می خوانید:

حامد بهداد که از زمان شکل گیری گروه دارکوب به عنوان خواننده به عرصه موسیقی نیز وارد شده به تازگی در گفتگویی از این مساله سخن گفت که پس از اجرای اولین کنسرتش و حتی پس از انتشار اولین آلبوم تصویری دارکوب پیامک هایی دریافت کرده که از او تقاضا کرده اند که دیگر آواز نخواند. بخش هایی از گفته های بهداد به نقل از نسل امروز را می خوانید:

عزیز من، برادر من، شما آواز نخوان!

رامبد جوان ما را برای آن اجرا خام کرد. الیکا عبدالرزاقی که همدوره من در کلاس های استاد سمندریان بود از شماره ناشناس به من sms داد که عزیز من، برادر من، شما آواز نخوان! شما بازیگر خوبی هستید اما لطف کن آواز نخوان. خب صدای خوبی نداری، آواز نخوان! بعدش فهمیدم که الیکا بوده.

بیشتر smsهایی که می گیرم منفی است

هنوز هم از این دست sms ها دارم که آقا شما لطف کن و آواز نخوان. حتی بعد از همین آلبوم تصویری دارکوب که خیلی هم فروش کرد از اینجورsms ها می گیرم که البته بیشتر آنها منفی است، یا sms های مهربان تری مثل آقای بهداد شما بازی تان بهتر است تا صدایتان.

هنوز اعتماد به نفس ندارم

گذشته از این ها من هنوز اعتماد به نفس ندارم. شب یکی از اجراها صدایم قفل شده بود. من جلوی دوربین و روی صحنه تئاتر هم کم می آورم و حتی می ترسم چه برسد به خواندن! تنها شانس من این است که من کار افکتور را دارم.

احساس کم هوش بودنم روز به روز تقویت می شود

مهران مدیری هنرمند فوق العاده ای ست. توانایی که مهران در استودیویی خواندن دارد را من ندارم. نه واقعا اینقدر مورد اهانت، هم از جانب خودم و هم منتقدین واقع شده ام که احساس کم هوش بودنم روز به روز تقویت می شود.

دزد خانه ما را بزند بهتر است تا چراغ را روشن بگذاری

ما از این طریق درآمدی کسب نکردیم و حتی هزینه هم کردیم. جمع من و مهران مدیری، بهنام ابطحی، همایون، دارا دارایی، امید حاجیلی، پیتر سلیمانی پور و... درآمدی کسب نکردیم. چون اوضاع مالی و کاری در هنر مساعد نیست. پرداخت قبوض آب و برق و تلفن و گاز را دست کم نگیرید. ما قبلا برای جلوگیری از دزدی خانه هایمان، وقتی می رفتیم جایی، چراغ را روشن می گذاشتیم اما اصلا در شرایط فعلی دزد خانه ما را بزند بهتر است تا چراغ را روشن بگذاری....

دنبال فرصتی هستم که مخاطب از من عبور کند

من دنبال فرصتی هستم که مخاطب از من عبور کند. مخاطب را با موسیقی آشنا کنم حتی اگر من مورد پذیرش مخاطب نباشم از من عبور کند مخاطب به هنر آلوده شود و بعد سلیقه اش بالا برود تا به درجه ای برسد که سلیقه اش به اپرا و ارکستر سمفونیک لندن و موسیقی اتریش و آلمان برسد.


کلمات کلیدی : حامد بهداد : الیکا عبدالرزاقی از شماره ناشناس به من sms داد که عزیز من، برادر من، شما آواز نخوان! Hamed Behdad Interview و حامد بهداد : الیکا عبدالرزاقی از شماره ناشناس به من sms داد که عزیز من، برادر من، شما آواز نخوان! Hamed Behdad Interview و حامد بهداد : الیکا عبدالرزاقی از شماره ناشناس به من sms داد که عزیز من، برادر من، شما آواز نخوان! Hamed Behdad Interview و حامد بهداد : الیکا عبدالرزاقی از شماره ناشناس به من sms داد که عزیز من، برادر من، شما آواز نخوان! Hamed Behdad Interview وی حامد بهداد : الیکا عبدالرزاقی از شماره ناشناس به من sms داد که عزیز من، برادر من، شما آواز نخوان! Hamed Behdad Interview وو حامد بهداد : الیکا عبدالرزاقی از شماره ناشناس به من sms داد که عزیز من، برادر من، شما آواز نخوان! Hamed Behdad Interview

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد