ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

دانلود بازی زیبای Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360

دانلود بازی زیبای Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360



2936 دانلود بازی زیبای Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360

در دو سال  نیم پیش یعنی در اواسط سال ٢٠٠٩ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft بازی ندای خوارز: کارتل در عصر جدید و در دنیایی مشابه به غرب وحشی کابوی‌ها رخ می‌دهد. سفری خونین از شهرهای لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک در داستانی دلیرانه با شخصیت‌هایی جالب توجه و انتخاب‌های بسیار متنوع در گیم پلی بازی. عدالت را در این تیراندازی وسترن در دست بگیرید . بعد از ۳ سال از  منتشر ساختن اولین عنوان  از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez تصمیم بر این گرفت که  عنوانی خارق العاده ای دیگری را به منظور ادامه ای بر بازی رایانه ای Call of Juarez  منتشر کند و در زمانی که بازی رایانه  ای Call of Juarez: Bound منتشر گرداند مورد تقدیر سازمان ها قرار گرفت و در طرفی دیگر توانست نمرات بالای را دریافت کند  و  این بدین معنا بود که سری بازی های رایانه ای Call of Juarez سری محبوبی است و بالاخره بعد از ۲ سال از انتشار  دومین عنوان این سری از بازی های رایانه ای یعنی در سال ۲۰۱۱ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft تصمیم بر این گرفت که سومین عنوان از سری بازی  های رایانه ای وسترنی Call of Juarez را رونمایی کند. بازی رایانه ای Call of Juarez: The Cartel سومین عنوان از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez است.

ادامه مطلب دانلود

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت نابودگر  نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

2937 دانلود بازی زیبای Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360

-

2938 دانلود بازی زیبای Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

لینک دانلود با حجم ۲ گیگابایت Part 1

لینک دانلود با حجم ۲ گیگابایت Part 2

لینک دانلود با حجم ۲ گیگابایت Part 3

لینک دانلود با حجم ۹۵۰ مگابایت Part 4

پسورد : www.nabodgar.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد