ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

دانلود بازی کامپیوتری زیبای Hunted The Demon’s Forge

نوشته شده توسط مسعود

2924 دانلود بازی کامپیوتری زیبای Hunted The Demon’s Forge

داستان اصلی The Demon’s Forge در شهری تاریک و کوچک روی می دهد. شهری که از در و دیوار های آن بوی ترس به خوبی حس می شود. موجودات بیگانه ، بی رحم و وحشتناکی همچون Demon و Wargar Guardian بر سراسر این شهر مرده سلطه پیدا کرده و کاری ندارند جز اذیت و آزار مردم بی پناه. مردم دیگر خونشان به جوش آمده است ، اما چاره ای جز اعتکاف در خانه هایشان ندارند ، چرا که اگر یک Demon آنها را مشاهده نماید ، چیزی چز استخوان های سخت بدنشان بر جای نخواهد ماند. دو مزدور به نام های Caddoc و E’lara ، وعده گرفته اند که اگر بتوانند نسل این موجودات را ریشه کن سازند ، پول هنگفتی را دریافت کنند. هدف آنها جلوگیری از خونریزی و جنون در شهر است و در نهایت دریافت طلاهای زیادی است که در ازای انجام این کار کسب می نمایند. اما خودشان هم خبر ندارند که به همین سادگی نیست ! آنها می بایست برای رسیدن به هدف والای خود ، با موجوداتی رو به رو شوند که گاهاً قدشان چندین برابر خود آنها است ، موجوداتی که خشونت تنها پیشه ی راهشان است و مادامی که بوی گوشت آدمیزاد به مشمشان می رسد ، هیچ چیز دیگری نمی شناسند. حال این تیم دو نفره باید پا به سفری بگذارند که در نهایت راز The Demon’s Forge فاش می شود.در جوار این داستان ساده و کمی هم کلیشه ای ، بیشتر از همه تم فانتزی و زمینه ی خاص آن مورد توجه است که رونق بسیاری نیز به داستان بازی و برخی دیگر از عوامل آن بخشیده است.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel dual core 2 GHz or similar
RAM: 2 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Core 2 Duo 2.4GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 5600+
RAM: 3 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory

2925 دانلود بازی کامپیوتری زیبای Hunted The Demon’s Forge

-

2926 دانلود بازی کامپیوتری زیبای Hunted The Demon’s Forge

نسخه فشرده ۵گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده شده بازی که توسط گروه BlackBox صورت گرفته برای دانلود آماده است. در این نسخه ، تمامی زبان های بازی غیر از انگلیسی از بازی حذف شده ، برخی از ویدیوهای بازی کاهش کیفیت دارند و پیش نیازهای بازی در آن برای نصب وجود دارند. دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حداقل به ۱گیگ فضا رم خالی و ۱۰گیگ فضای هارد دیسک خالی نیاز دارید.

 توضیحات نصب: برای نصب بازی ، ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما کاملا غیر فعال باشد ، وگرنه بازی به هیچ وجه اجرا نخواهد شد. توسط Setup به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب ، اگر بازی اجرا نشد ، کرک بازی را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که کرک بازی ، همراه با بازی دانلودی شما ، در کنار فایل ISO ، به صورت یک فایل فشرده می باشد که اول باید اکسترکت شود و سپس در محل نصب بازی جایگزین شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم نابودگر امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

لینک دانلود با حجم ۲ گیگابایت Part 1

لینک دانلود با حجم ۲ گیگابایت Part 2

لینک دانلود با حجم ۲۵۰ مگابایت Part 3

کرک بازی

نظرات 1 + ارسال نظر
عزرائیل دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:47

روز دوشنبه است
برای غافل گیری و اسکل کردن روح
نوجوان ناکام شهریار قیصر زاده
فاتحه ای ختم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد