ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» بیوگرافی علی لهراسبی @ بیو گرافی کامل علی لهراسبی

@ »» بیوگرافی علی لهراسبی @ »»  بیو گرافی کامل علی لهراسبی @ »»
بیوگرافی علی لهراسبی

توضیحات در مورد بیوگرافی علی لهراسبی (1)
علی لهراسبی متولد ۲۰/۱/ میباشد
سنش رو لو نمیده
. کارشناسی الکـترونیک داره ولی به خاطـر عـلاقه ی زیـادش به هـنر مدیر  شرکت  تبلیغاتی "ریحان فیلمه " . از بچگی (۷-۸سالگی) یه حس مـبهم بـهش می گفت اسـتعداد  خـونـدن  داره. تو  مدرسه هم قـرآن رو با صوت  میخوند  البته  فعالـیت جـدیش رو از سال ۷۴ شروع کرد. اون اول اولا پیش یکی از دوستاش (مهرداد تاج کریمی )پیانو  کار  می کرد ، چون  دوستش برای بچهها  موسیقی مینوشت  بعد  چند  وقت خودش هم  شروع کرد به  ساختن که البته  موفق  شد . بعد از آزاد شدن موسیقی پاپ، خودش با کیبورد چند تاکار  ساخت و سال ۷۸ بود  که یه روز رفت به صدا و  سیما و برای  خوانندگی انتخاب شد و سال ۷۹ تیتراژ  سریال"کلبه سفید"رو  خوند. بعد از اون به خـاطر یهسـریمـسائل که به نظر من اصـلا  اهـمیتی  نداشت  بـی خـ یـال  خـوانـندگی شـد و یـکـی  دو سـال آواز  کــلاسـیک  تـمــریـن کــرد. (پـیـش مـحمد رضـاصادقی)  خـب هنـرمندا حسـاسن دیـگه  چی کـارشــون  میشه کرد ولی  خوشبختانه  دوباره برگشت و این بار : سال ۸۱تیتراژ سریال دریایی ها رو خوند که بعدش هم اولین آلبومش رو به نام "دریایی ها" رو وارد بـازار موسیقی پاپ ایـران که تازه یه ذره جـا افتاده بود کرد.تراک آخر این آلبوم که "حس غریب" بود واسه خودش خیلی طرفدار جمـع کرد، (یکیش خود من) در حـقیقت حس غـریب علی آقای ما رو بیـن مردمحسابی جا انداخت.بعد از دریـایی ها چـند تا کـار مـثلخاک و پـلاک ، نیـمکت ، تیتراژ برنامه ی صـبح بـخـیر ایـران ،پـای پیــاده ، رو بـه بهــار و زنـدگی ادامــه دارد رو خـونـد.کار بعـدی سـریال "پـیله های پــرواز"بـودکه مـطـمئنم همتون شـنیدینش .با این کار دیگه همه علی لهراسبی رو به عنوان یه خواننده ی خوش صداشناخـتن الـبته از اولـش خوش صـدا بودولی این دفـعه حسابی مـعـروف و محبوب شد .خـلاصـه آلـبوم دومـش بعد از ۴ سـال به اسـم "مثلث" اومـد که با استقبال خیلی خـوب مـردم رو به رو شـدمـن که تـا مـثلـث بیـاد دق کـردم شـما رو نمی دونم!البته اینم بگم که آلبوم مثلث الکی اینقدر دیر نیومد دلیلش اینبود که آقای لهراسـبی به خـاطراحـترام فوق العـاده ای که به مخاطبشون مـــیـذارن حـدود ۳ سـال روی ایـن آلـــبـوم کـار کــردن الـبتـه زحــمـت هــای "بهروز صفاریان" رو برای تهیه ی اینآلبوم نمیشه نا دیده گرفت.راستش منم بیشتر به خاطر اینکه بدونن این احترام متقابلا وجود داره این وبـلاگ رو ساخـتم الـبته هـم از طــرف خودم هـم ازطـرف بـقیه ی طرفدارا.بعـد از مـثلث تـیتــراژ بــرنامــه ی " عبور شیشه ای " که از شبکه ۵ پخش می شـد و تیتراژ بـرنـامه ی "زوج هـای مـوفق"روکه چهارشنبه ها ساعت۲/۱۵ از شبکه ی دو پـخش مـیشه رو اجرا و این اواخر هم برای جـشنواره پلـیس یه کار آمــاده کرد که مـن یه ذره شـو شنیدم مثل همه ی کـارهای دیگه عالی بود .طرفای عید تیتراژ بوی عیدی رو آماده کـرده بود کـه هـر شـب پخش میشد.برای اولـین بار یه کار پاپ کلاسیک خونده که آماده ی پخشه تیتراژ سـریال"مــلاحـظه شود". جـدیدا هم یک کـار برای شـبکه ۱ آماده کرده که میـدونم عین بقیه حرف نداره.





توضیحات در مورد بیوگرافی علی لهراسبی (2)


پرشیامگ - علی لهراسبی؛ خواننده جوان و محبوب کشورمان در مورد مویسقی فیلمها و ترانههایی که برای آنها میخواند، گفت: تیتراژهایی که من میخوانم، کار خودم است و خودم در تمام مراحل تولید آن دخیل هستم. پیشنهاد کارگردانها را نیز در این رابطه قبول میکنم ولی عمدتاً اساس آهنگهایی که در فیلمها از من شنیده میشود، کار خودم است؛ یعنی انتخاب موسیقی و آهنگساز را تعیین میکنم و کارگردان در مورد آنها با من همفکری میکند. وی با اشاره به تنوع موسیقی تیتراژهایش، اظهار داشت: معتقدم که وقتی در یک ژانر، موسیقیای را اجرا و خوانندگی میکنم، نباید دوباره آن را تکرار کرد.
من فکر میکنم که هر کسی نسبت به ایدئولوژی و جهانبینی که در کار هنریاش دارد، یک سیر خطی را طی میکنند. به معنای دیگر هر کسی یک نوع از مخاطب را برای کارهایش میپسندد که در این حیطه، من مخاطب عام را دوست دارم منتهی با ایدئولوژی خودم نه اینکه دست به هر کاری بزنم تا مخاطب من را بخواهد. این خواننده جوان در مورد همه گیر شدن موسیقیهایش بیان داشت: دوست دارم که موسیقی من را همه سلیقهها قبول کنند و موسیقیای باشد که خودم به آن اعتقاد داشته باشم که این مورد خیلی سخت است؛ چراکه من میتوانم موسیقیای را بخوانم که هفته بعدش دست همه باشد ولی باید موسیقیای که به نظر خودم صحیح است را در ژانرهای مختلف انتخاب و امتحان کنم تا موسیقیای باشد که روی گوشیهای موبایل و ضبط های مردم برود و فکر میکنم که به این روند نزدیک شده ام. برای مثال، من موسیقی تیتراژهایی را کار کردم که کاملاً مجاز هستند و همه گیر شدند.

جشنواره موسیقی فجر، سبب قوت گرفتن موسیقیهای کشور میشود
وی در خصوص جشنواره موسیقی فجر گفت: در جشنواره موسیقی فجر بیشتر خوانندهها و گروههای مطرح شرکت میکنند و بزرگترین پیامد و حسن جشنواره این است که از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رسمیت شناخته میشوند و فکر میکنم که این مورد سبب میشود، موسیقیهای مجاز قوت بگیرند و راه برای اجراهای صحنهای بیش از این هموار شود. لهراسبی ادامه داد: من فکر میکنم که اگر این برنامهها به صورت درست و حرفهای برگزار شود، بستر خیلی خوبی برای خوانندههای مجازی که رسانهای جزء این کنسرتها و آلبومهای مجازشان ندارند، خواهد بود و من خیلی خوشبین هستم که این اتفاقات تکرار شود.
وی جشنواره فجر را عرصهای برای شکوفایی استعدادها دانست و بیان داشت: رقابت در جشنواره فجر باعث شکوفا شدن یکسری استعدادها میشود و رتبه آوردن در مسابقه و جشنوارهای که متولیاش وزارت ارشاد است، انگیزه خوبی به خواننده و گروه شرکت کننده میدهد و راه برایش هموارتر میشود. خواننده محبوب کشورمان در این مورد افزود: خیلی خوب است کسانی که بار اطلاعاتی و قابلیتهای فردی دارند، به لیست خوانندههای کشور اضافه شوند و این مورد سبب میشود تا این افراد جایگزین کسانی که ناخواننده هستند و با اتفاقات خیلی سطحی، گاهی شهرت پیدا میکنند، شوند.

جشنواره ملی جوان ایرانی سبب ایجاد امید و انگیزه در جوانان میشود
علی لهراسبی در خصوص جشنواره ملی جوان ایرانی و بخش موسیقی آن گفت: هر اتفاقی که باعث شود یکسری جوانانی که لینکها و خط ارتباطی مناسبی ندارند، وارد جریان موسیقی کشور شوند، اتفاق خوبی است. به طور کلی هر اتفاقی که باعث شود جوانان ما بیشتر شناخته شوند و روزنههای امید و انگیزهشان بیشتر شود، اتفاق خوبی است.

علی لهراسبی که از دوران کودکی، قرائت قرآن را به صورت حرفهای کار میکرده و هم اکنون نیز آن را میخواند، در مورد کتاب آسمانی مسلمانان و تاثیر آن بر زندگی شخصیاش گفت: کتاب آسمانی ما معجزه محسوب میشود و خیلی جالب است که فراگیری آن نیز نوعی معجزه به حساب میآید. چراکه خیلی راحت میتوان قرآن را حفظ کرد در صورتی که شاید کتابهای مشابه آن را نمیشود حفظ کرد. مورد دیگری که من آن را معجزه میدانم و خیلی به آن اعتقاد دارم، این است که هر کسی دوست داشته باشد نمیتواند خواننده شود، اما هر کسی دوست داشته باشد میتواند یک قاری قرآن خوب بشود و هر کسی که یک قاری قرآن خوب باشد، میتواند خوانندهای خوب هم شود. وی افزود: در قرائت قرآن، چیزهایی به صورت خواسته و ناخواسته فراگرفته میشود که در هیچ کلاس آوازی وجود ندارد یعنی اتفاقاتی در این کلاسها هست که وقتی کسی ناخواسته قرائت قرآن را تمرین میکند، در صدایش به وجود میآید و تبدیل به ابزاری میشود که یادگیری این ابزار در هیچ کلاسی ممکن نیست.

ای کاش مخاطبان، CDهای موسیقی را به صورت اورژینال خریداری کنند
وی در خصوص CDهایی که بدون قانون کپی رایت در سطح کشور پخش میشوند، بیان داشت: در ایران چون قوانین کپی رایت وجود ندارد، این اتفاقات میافتد. این اتفاق، نوعی موج است و شاید دیگر نتوان از آن جلوگیری کرد. البته این موضوع قابل تأمل است و باید به مرور زمان حل شود. لهراسبی با بیان اینکه ای کاش مخاطبان، CDهای موسیقی را به صورت اورژینال (اصل) خریداری کنند، با ذکر خاطرهای در این مورد اظهار داشت: با یک آهنگساز خارجی جلسهای داشتم و نمونه کارش را میخواستم و او نمونه کار خودش که برای خوانندهای ساخته بود را برای من، رایت نکرد، بلکه CD اورژینال برای من تهیه کرد و در اختیارم قرار داد.
این خواننده جوان از احتمال برگزاری کنسرتی در فرانسه یا کانادا خبر داد. وی همچنین آلبوم جدیدی در دست دارد که به زودی به بازار روانه خواهد کرد.
علی لهراسبی خوانندگی را از سال 1382 آغاز کرده و پیانو را از دوران تحصیلش در دانشگاه فراگرفته است

توضیحات در مورد بیوگرافی علی لهراسبی (3)

بیوگرافی کوتاه از علی لهراسبی | اگه فاصله افتاده
لهراسبی یک اسم شاهنامه ای بوده و معنای ان هم اسب سفید است.
علی در ۲۰ فروردین به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج میباشد.
بسیار جوان متین و با وقاری است.
در کودکی بسیار آرام بوده و بیشتر سرگرم درس و مشق بسیار علاقمند به حضور در خانواده و تفریح با آنها و سفر است.
درسش در مدرسه خوب بود و خانوادهاش به خصوص پدرش اصرار داشت که رشته الکترونیک تحصیل کند به همین خاطر تصمیم کرفت کار جدی موسیقی را به بعد از دانشگاه موکول کند.
بیشتراز همه خود را مدیون پدرمیداند.
پرادو سوار میشود.
او خواننده جوانی است که با اجرای ترانه تیتراژ «پیله های پرواز» به محبوبیت رسید.
شغل قبلی او کارهای تبلیغاتی بود.
با ترانه سرایانی مانند فرزاد حسنی، مونا برزوی،روزبه بمانی علیرضا روح افزا و...همچنین آهنگسازانی مانند بهروز صفاریان، امیر علیزاده، عباس لطیفی، محمد رضا چراغعلی، مهران جمالی راد و ملودی محمودی همکاری کرده است.
برای اجرای آلبوم مثلث 3 سال کار کرد آواز کلاسیک را نزد محمد رضا صادقی گذراند.

نظرات 11 + ارسال نظر
بزرگترین مرجع کد موزیک اسیر عشق پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 http://love2009-amin.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید ... من که لذت بردم ... [گل]
به وب من سر بزن ... امیدوارم که تو هم لذت ببری ... [گل]
اگه با تبادل لینک موافقی وب منو با عنوانش بلینک و خبرم کن تا لینکت کنم ...
همینطور داخل وب چندین امکان فوق العاده وجود داره ...یکیش امکان کم حجم کردن موزیک به صورت انلاین هستش ...اینجوری میتونی آهنگ خاص و مورد علاقتو کم حجم کنی تا زود تر توی وبت پخش بشه و پهنای باند زیادی رو نگیره ... امیدوارم که لذت آهنگ گوش کردن رو از این به بعد ببری... در ضمن اگه خواستی میتونی سفارش ساخت یکی کد موزیک برای خودت رو بدی ... کاملآ رایگان ...اگه از وبم خوشت اومد ممنون میشم به وبم رای هم بدی...این نهایت لطفته برام... [گل] منتظرتم ....موفق باشی[گل]

رضا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 http://m-reza121.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
بسیار برام جالب بود...
کدآهنگهایی که دوست داشتم براحتی دراختیارم گذاشتید ازت ممنونم...
امیدوارم که همیشه شاد وسرسبز باشید
به امید موفقعیت وسرافرازی شما...
یاعلی

yones پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 http://meandyou2011.blogfa.com

سلام سلام مهربون
خوبی خوشی
خیلی خوب بود
انشالله که موفق باشی
من لینکت کردم عزیز
تو هم اگه دوس داشتی منو با اسم آرامش ابدی (یونس )بلینک
بای تا های بعدی

فاطمه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 http://donyayederon.blogfa.com

سلام وب نایسی داری ممنون ازنظرت
بازم بهم سربزن
قربانت بای

ر - خ پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 http://roozegare-talaee.blogfa.com/

ترانه ی عزیز. شما نکند خدای نخواسته از خانم ؛ فا بیان؛ که فردی فاسد بوده و مسلمان شده و بهترین خانمهای دنیا شده عقب بمانید.
داستان زیر را بخوانید . انشا الله که تاثیر داشته باشد .... با تشکر


خانم "فا بیان" دختر جوان 28 ساله ای است که تا مدتی پیش یکی از
سرشناس ترین مدل های فرانسه به شمار می رفت. وی چندی پیش مسلمان شده و پس از ترک شغل خود به عنوان مدل لباس، به شغل پرستاری روی آورد.
گفته می شود او پس از مسلمان شدن و فراگیری حرفه پرستاری، زندگی مرفه سابق خود را رها کرده و به افغانستان سفر کرد تا در کنار مبارزان این کشور به درمان آنان بپردازد.
"فا بیان" طی اظهاراتی در این باره گفت: اگر لطف و رحمت خداوند شامل من نمی شد، هیچ گاه نمی توانستم مسلمان شوم و تا آخر عمرم مانند یک حیوان زندگی می کردم. من در آن زندگی فقط به دنبال سیراب کردن هوس و شهوت های خود بودم و هیچ اصول و ارزشی برای خود نداشتم. از کودکی آرزو داشتم پرستار شوم، اکنون که مسلمان شده ام به آرزوی خود رسیده ام.
وی در ادامه افزود: در حال و هوای کودکی همواره خودم را در حالت کمک به کودکان بیمار تخیل می کردم اما وقتی بزرگ تر شدم، به دلیل زیبایی ظاهری که دارم ناخودآگاه به سمت دنیای مدل کشیده شدم و از شکل من استفاده ابزاری می شد، دقیقا مانند یک وسیله مدت دار که بویی از انسانیت در آن نبود.
این دختر تازه مسلمان شده، همچنین گفت: تا اینکه برای شرکت در یکی از برنامه ها به بیروت پایتخت لبنان دعوت شدم. وقتی به آنجا سفر کردم، صحنه هایی دیدم که در همه عمرم مانند آن را ندیده بودم. در آنجا پیش از گذشته از خودم منفور شدم و کم کم به سمت متحول حرکت کردم تا اینکه در نهایت به اسلام که انسانیت واقعی در آن وجود دارد، رسیدم. پس از مسلمان شدن در بیروت به پاکستان سفر کردم و از مرز این کشور به افغانستان رفتم و با کمک به کودکان و مجروحان یکی از آرزوهای دیرینه و کودکی خود را محقق ساختم.
"فا بیان" افزود: شرکت های مدل پس از اینکه از مسلمان شدن من با خبر شدند، سعی کردند مرا به راه قبلی باز گردانند از همین رو هدایای بسیار زیادی برایم فرستادند و پیشنهاد دستمزد سه برابری نسبت به قبل را به من دادند اما من که تازه راه اصلی را یافته بودم، هدایا را پس فرستاده و همه پیشنهادات آنان را رد کردم و اکنون احساس می کنم که در خوشبختی کامل به سر می برم.

صبوری پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 http://hooqoogi.blogfa.com

سلام ترانه جون وب جالبی داری ممنون که به من سر زدی بازم بیا.پیروز باشی

محمدرضا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 http://mohammadraza.blogfa.com

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدی.
من اهنگ خیلی دوست ندارم ولی اهنگ های تکنو خوشم میاد اگه باسه دانلود گذاشتی بگو تا بیام

فاطمه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 http://REDRAD98.BLOGFA.COM

به وبت سرزدم
من الان اژم
رد-30.بلاگفا.کام
♥█▓▒ ▒▓█♥

✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿
:♂♥♀

دلارام پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:01

www.mumbo-jumbo.blogfa

سلام

شما لینک شدید ... منو با اسم برترین عکس emoلینک کنید.

منتظر دیدار بعدی شما هستم.

خودم وبلاگ اصلی دارم توی لینکام هست...

پریسا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:01 http://parisa2012.blogfa.com/

میسی که به وبم اومدی گلم.
اگه دوس داری تبادل لینک کنیم
خبرم کن!!!

trane سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:16

سایت خوبی داری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد