ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» @»» متن آهنگ و دانلود محمد بی باک، آهنگ جنگیدم

@»» متن آهنگ و دانلود، محمد بی باک،
متن آهنگ
محمد بی باک آهنگ جنگیدم

بیا به گذشته بریم و از این روزگار 

سر کلاس انشا و آموزگار 

میگه تو آسمون آبی بدون دود 

بگید تابستون امسالتون چگونه بود؟!! 

صدای من می لرزه وقتی که میشینه تو حلقم 

خاطرات همه مثل یه تیره تو قلبم 

ولی من تو دستنوشته هام غم داشتم 

کلی حرفه نگفتم تو دلم انباشتست 

خیلی بد میشه اگر از این حرف ها 

چیزی بفهمه از زندگیم بغل دستی 

یعنی خون همه آدما از من رنگین تره 

که باره رو دوش من از همه سنگین تره؟؟! 

به هر دوستی رسیدیم حق مون رو خورد گفت: علی یارت!! 

هر کی اوضامون و دید گفت حتما حکمتی داره 

من نمی خوام قسمتم این باشه 

یه روز بلا سرم نیاد کاهنات از هم می پاشه!! 

فهمیدم حتی تو گریه هام هم خندیدم 

نه !!! یه روزه خوشم ندیدم 

اما باز واسه فردا جنگیدم ..... جنگیدم من!!! 

وای .. بگو میشه یعنی؟؟ 

چشامو باز کنم ببینم تو پیش منی!! 

ولی رفتی و نسبت به من انگاری به کل تو غافلی! 

عیب نداره !! تو هم مثل همه آدما مسافری 

پس پای اونا نشین... چون ماله تو نیستن!! 

آدمای که می خوان تو ماله اونا بشی 

تا خودمو میبینم به اصظلاح میفهمم 

خوشبختی جن و ما بسم الله!!!! 

منم که خالیه دست و بالم 

تا شروع می کنم دوباره کسب و کارم 

هر کی میگفت مبارکه بچرخه براتون چرخش 

همونا چوب میذاشتن فردا لا چرخش 

هر بار که نتونستم رویاهامو بکشم 

از خودم پرسیدم من تقاض کدوم گناهامو می چشم 

هی !! شاید فردا اوضاع بهتری شد؟؟ 

ولی فردا همین دیروز بود که سپری شد!!!! 

فهمیدم حتی تو گریه هام هم خندیدم 

نه !!! یه روزه خوشم ندیدم 

اما باز واسه فردا جنگیدم ..... جنگیدم من!!! 

محو میشم ... میرم تو تاریکی ها گم میشم 

میون جاده های پر پیچم ... میجنگم نمی بازم هیچ وقت!!!! 

من نمیخواستم که بزرگ بشم ... باری به هر جهت 

دویدم تو زندگیم سمت کاری که ارجع هست 

اگه نمی خوای شاگرد باشی باید میرزا باشی 

ولی هر کی به ما رسید یا تنه زد !!! 

یا که زیر پا کشید 

تو حسودی نکردی به هر کی که پایینشی 

ولی هر کی که دستش بهت نرسید تو رو پایین کشید 

با یه روح چروکیده از کمر تا شدم 

ولی ... هر بار زمین خوردم دوبار پا شدم!!! 

دلم پره از فردین هایی که نامردن و ... 

به اسم برادری نا برادری ها کردن و ... 

چیه دورم غمه حرفم میگیره 

یا نشستی روبروم و خندت میگیره !!! 

تو داشتن روزای سخت بیشترین نمره رو دارم 

این انشاء آورد روزای عمرم و یادم 

ولی به خدا با همه گل و لای رو جونم 

می جنگم تک تک با سلول های وجودم !

نظرات 9 + ارسال نظر
ماهور چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43

ممنونم دوست عزیز به خاطر نظر دوستانه اتان برای تبادل لینک...
اما واقعا متاسفم که نمی تونم لینکتان کنم... با اینکه واقعا خوشحال شدم از اینکه من را با وبلاگ خوبتان آشنا کردید...
و مطمئن باشید که حتما بهتون سر می زنم...
فقط اشکال نداره من نظرم را در مورد قالبتون را اینجا بگم؟ :دی
من قبلیو ندیدم... اما به نظرم این خیلی شلوغه... برای وبلاگی با موضع ترانه و آهنگ بهتره محیط آرام تر و رمانتیک تری را برای قالبش انتخاب کنید... البته این نظر منه... چون به هر حال نظر و سلیقه مدیران هم خیلی شرطه و مهمه... فقط به خاطر اینکه دیدم سوال نظر سنجی اتان است خواستم که نظری داده باشم برای هر چه بهتر شدن وبلاگتون...
موفق باشید

غریب چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:04 http://www.bety1367.blogfa.com

ممنون سرزدی وقت داشتی بازم بیاخیلیمیشم
به امید روزای قشنگ

نورالمهدی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:10 http://www.google.com/search?hl=fa&q=%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9

سلام
مرسی که به ما سر زدید.
اگر باتبادل لگو موافق هستید لگو مرا قرار دهید و به ما خبر دهید لگو شما را قرار دهیم
یاعلی
مدیر سایت نورالمهدی

شیدا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:19 http://kamesarkesh.blogfa.com/

خوشبختانه موفق شدم لینکتون کنم.
با این سایت عجیب و غریبتون

با اسم کام سرکش لینکم کنین لطفا،ممنون
موفق باشی

محمدعلی اکبرزاده(داوود) چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:21 http://www.davood-said.blogfa.com

سلام باتبادل لینک موافقم مرابه آدرس بالابنام بچه پرستوهای شهید
لینک فرمائید.سپس اطلاع دهیدتالینکتان کنم.

عاشق خدا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:58 http://www.justloversgod.blogfa.com

سلام
مرسی که سر زدی
وب باحالی داری
من لینکیدمت
تو هم بلینک
با آرزوی توفیق الهی

حسین چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:00 http://me30jon.blogfa.com

سلام خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدید.با توجه به شرایط بلاگ لینکت میکنم.من تازه وبلاگمو راه اندازی کردم یه خورده تازه واردم خدا کنه اشتباه نکرده باشم

m چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:18

salam misiiiiiiiiiii sar zadi, belaget aliiiiiiiiiiiiiiiiiye.linkidamet , belinkam.mamnoon.by

مهیار سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:06 http://titish.blogfa.com

سلام

با اجازه شما بخشی از کار شیر شد با ذکر منبع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد