ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» فیلم شکستن پایه صندلی در برنامه زنده آزاده نامداری ۱۲ مهر

@»» فیلم شکستن پایه صندلی در برنامه زنده آزاده نامداری ۱۲ مهر

شکستن پایه صندلی در برنامه زنده آزاده نامداری 12 مهر

دیشب بینندگان برنامه زنده جمع ما (+ ما) در شبکه دوم سیما، شاهد یک رخداد غیرمنتظره بودند: در میانه برنامه هنگامی که معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و رییس انجمن روان‌شناسان اجتماعی مهمان آزاده نامداری، مجری این برنامه بودند، ناگهان یک پایه صندلی مهمان خانم برنامه شکست و وی نقش زمین شد.

جالب این بود که برای دقایقی به جای قطع این برنامه زنده، دوربین همچنان صحنه را نشان می‌داد که مجری از مهمان برنامه عذرخواهی می‌کرد و به او کمک می‌کرد تا بلند شود.

معاون مرکز امور زنان هم که با وجود افتادن از روحیه خوبی برخوردار بود، با مزاح، با اشاره به تعارف سمبوسه توسط مجری در آغاز گفت‌وگو، افتادن خود را به آن مرتبط دانست.

به هر حال بعد از دقایقی بخش دیگری از برنامه از اتاق فرمان پخش شد.

ادامه این گفت‌وگو هم متاثر از همین رخداد بود، آزاده نامداری با اشاره به اتفاق چندی پیش، گفت: نمی‌دانم چرا هر جا من هستم از این اتفاق‌ها می‌افتد! مهمانان هم ابراز امیدواری کردند این اتفاق که حتما فیلم آن هم پخش می‌شود، باعث توجه بیشتر به موضوع گفت‌وگو یعنی زنان خانه‌دار شود!

آفتاب

دانلود با حجم ۱ مگابایت

________________

فایل را دانلود کرده و از حالت زیپ خارج نمایید

با برنامه WINRAR

نظرات 1 + ارسال نظر
نادیا شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:15 http://pinkgirls.blogfa.com

این فیلمو من ضبط کردم گذاشتم تو وبم حالا همه سایتا از وب من کپی کردن
اگه +ما بفهمه کلی شاکی میشه
من چه میدونستم فقط من فیلمشو دارم و همه از من برمیدارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد