ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$ دانلود آهنگ بسیار زیبای مرتضی پاشایی به نام تو رفتی

آهنگ بسیار زیبای مرتضی پاشایی به نام تو رفتی
 با 3 کیفیت متفاوت . . .


l آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی , ترانه سرا : مهرزاد امیر خانی l

آهنگ مرتضی پاشایی تو رفتی

ادامه مطلب ...

@»{$$ دریافت کد اهنگ جدید علی اصحابی احساس مصنوعی لینک مستقیم

کد آهنگ علی اصحابی با نام احساس مصنوعی

دریافت کد ترانه آنلاین برای بلاگ شما

شنیدن موزیک آنلاین ترانه آنلاین تدی برای بلاگ 

Ali AsHabi _ Fake Feeling _ Ehsase Masnooee

کد ترانه آنلاین آهنگ علی اصحابی آهنگ احساس مصنوعی

 کد را کپی و در بلاگ خود بزارید ؛ استفاده کنید و لذت ببرید

کد مخصوص (اتومات شروع به خواندن می کند)

ادامه مطلب ...

@»{$$ مدل های بیماری ها ایدز، آلزایمر، سرطان

مدل های بیماری ها

ایدز، آلزایمر، سرطان


فناوری تراریخت سازی پتانسیل های متنوعی در زمینه های گوناگون کشاورزی، صنایع غذایی و دارویی، پزشکی و تحقیقاتی دارد. با برخی از آنها در مطالب قبل آشنا شدیم. در این قسمت با یکی از پرکاربردترین مصارفش که انقلابی در زمینه تحقیقات پزشکی ایجاد کرده است آشنا خواهیم شد.

ادامه مطلب ...

@»{$$ رونمایی از پنج دستاورد جدید فناوری نانو

رونمایی از پنج دستاورد جدید فناوری نانو


به تازگی ازپنج دستاورد جدید ومهم دانشمندان و محققان  کشورمان در زمینه فناوری نانو در محل نهاد ریاست جمهوری وبا حضور رئیس جمهوررونمایی شد. این دستاوردهای جدید، شامل چهار نوع از تجهیزات آزمایشگاهی و یک نوع نانو دارو است و در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانوکه ازتاریخ 13لغایت 17مهرماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برای بازدید عموم ارائه می‌شود.در این مطلب به معرفی این دستاورد ها می پردازیم.

ادامه مطلب ...

@»{$$ قطب نمایی به نام بصیرت !

قطب نمایی به نام بصیرت !


در فراز و نشیب این دنیا گاهی اوقات خوب و بد با هم آمیخته می‌شوند و ما توانائی تمییز این دو را از هم نداریم .غبار آلودگی گمراهمان می‌کند و ما را در ورطه هلاکت می‌اندازد باید آگاهانه حرکت کنیم و قدم برداریم  ،فکر کنیم و بیندیشیم و به معنای زیباتر بصیرتمان را افزایش دهیم چرا که در زندگی پیچیده اجتماعی امروز بدون بصیرت نمی‌شود حرکت کرد .

ادامه مطلب ...

@»{$$ "کهنه رباط" تقی زاده

"کهنه رباط" تقی زاده


ژیلا تقی‌زاده حدود 80 صفحه، از درد و از درمان گفته است، قصه‌ی دردهایی که روایت اولینِ آن، با مرگ فرزند مهشید، در سه سال پیش رقم می‌خورد و درمان خود-تجویزِ شخصیت‌ها در سرتاسر کتاب، فراموشی ست، ولی درد از در عقب که همان خواب است، راه بر شما می‌بندد و به هیئتی دیگر، قدم‌به‌قدم و سایه‌به‌سایه، شما را به خویش می‌خواند تا به یاد بیاورید.


کهنه رباط

"همان پرنده‌ای که با وقار خیره شده بود به مهشید و قرار بود به‌زودی پرواز کند[1]."

ادامه مطلب ...

@»{$$ مسافربرهای ترافیک شکن

مسافربرهای ترافیک شکن


این‌که برای اولین بار چه کسی به فکر افتاد که می‌تواند از موتورسیکلت برای مسافرکشی استفاده کند و در کجای این شهر و با چه قیمتی اولین راکب موتورسیکلت و مسافری برای انتقال به مقصد به توافق رسیدند را نمی‌دانیم اما دلایل و عواملی که به این کسب ‌و‌کار رونقی حتی بیشتر از آژانس‌ها‌ی مدل ‌بالا و تاکسی‌ها‌ی دربست داد کاملا مشخص است.

ادامه مطلب ...

@»{$$ خرید عاطفه با پول نقد؟؟؟

خرید عاطفه با پول نقد؟؟؟


این نوشتار به بیان دردی مشترک در میان مردم ساکن در شهرهای بزرگ امروزی اشاره دارد. دردی به نام از خودبیگانگی!


ادامه مطلب ...

@»{$$ کپسول هایی برای زندگی مشترک

کپسول هایی برای زندگی مشترک


داشتن هزار امید و آرزو برای شروع یک رابطه زناشویی لازم است اما کافی نیست. برای ادامه زندگی و تبدیل شدن نهال آن به یک درخت تنومند باید از آن مراقبت کرد. این مراقبت نیز باید دائمی و پر از انرژی باشد؛ مثل روزهای اول آشنایی.   ادامه مطلب ...

@»{$$ دلایل گریه های نوزادان

دلایل گریه های نوزادان


یکی از مشکلات عمده ی مادرانی که تازه فرزندی به دنیا آورده اند ، گریه های مدام و شبانه روزی آنهاست . اغلب مادران از اینکه علت گریه ی نوزادشان را نمی دانند ، کلافه و خسته می شوند و این عامل ، سبب تشدید بحران های روحی مادر مثل افسرگی بعد از زایمان و ضعف جسمانی او ناشی از بغل کردن و راه رفتن طفل  می گردد . ادامه مطلب ...

@»{$$ حجاب مردان را حریص می کند؟!

حجاب مردان را حریص می کند؟!


در مورد غریزه جنسی و برخی غرایز دیگر، برداشتن قیود، عشق به مفهوم‏ واقعی را می‏میراند و طبیعت را هرزه و بی‏بند و بار می‏کند؛ در این مورد هر چه بیشتر عرضه شود، هوس و میل به تنوع افزایش می‏یابد. ادامه مطلب ...

@»{$$ ریشه در خاک، سر بر آسمان

ریشه در خاک، سر بر آسمان


در این مقاله کوشش شده تا مبانی تفکری و اصولی که در هنر اسلامی ممالک مسلمان نشین وجود دارد تبیین شود. به همین منظور به بسط شرایط اجتماعی و سیاسی و تأثیرات آن در هنر اسلامی پرداخته شده است.
ادامه مطلب ...

@»{$$ چطور سردردتان را قطع کنید؟

چطور سردردتان را قطع کنید؟


سردرد یکی از مشکلات شایع در افراد می‌باشد که ممکن است علامت یک بیماری مهم باشد و نیاز به پیگیری دقیق‌تری داشته باشد. البته اکثر اوقات در افراد سالمی هم که هیچ بیماری خاصی ندارند، سردرد بروز می‌کند.



ادامه مطلب ...

@»{$$ نفوذ در قلب ها در 5 اپیزود

نفوذ در قلب ها در 5 اپیزود

محبت

در محافل و جلسات مختلفی که شرکت می کنیم مثل میهمانی ها و یا جلسات و کنفرانس های علمی بعضی افراد را میبینید که حسابی می درخشند و همه احترام خاصی برای آنها قائل هستند و هر کسی  آرزو می کند که  ای کاش  ما به جای او بودیم و این قدر در جمع دوستان وفامیل و بقیه افراد قابل  احترام و ارزشمند بودیم .

آری یک  ویژگی خیلی مثبت و خوب که خیلی ها به دنبال بدست آوردن آن هستند  عزیز بودن در خانواده و و در جمع دوستان میباشد  .صفتی که همه دوست دارند به نحوی آن را  بدست بیاورند. بعضی میخواهند  بوسیله پول در  جامعه عزیز باشند  بعضی دیگر  بوسیله کسب مقام در جامعه و بعضی دیگر  هم بوسیله دانش در پی بدست آوردن این ویژگی  برای خود هستند .

ادامه مطلب ...