ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»@» ورقی که برای نصرتی برگشت

ورقی که برای نصرتی برگشت

و ورقهایی که برای نصرتی برگشت

یهو چی شد؟ نمیدونم.یهو ناغافل ورق برگشت.ورق برگشت و بازیکن مودب و با اخلاق و ستاره یه شبه تبدیل شد به خفاش شب.

اونم واسه چی؟واسه یه حرکت سهوی.حرکتی که همه ما ازش با عنوان حرکت زشت یاد کردیم.و وقتی نصرتی گفت "بخدا حرکتم عمدی نبود"هیشکی باورش نکرد.ولی من باورت میکنم آقای نصرتی و متاسفم برای جامعه ای که بیخود و بی جهت ازت هیولا ساخته.

محمد نصرتی و شیث رضایی دوتا مدافع ستاره پرسپولیس زیر پاهای بی رحم خبرنگارا له شدن.


البته شیث یکم سابقه ش خرابه.نمیخوام زیاد ازش طرفداری کنم.ولی همیشه به نصرتی فارغ از اینکه تو چه تیمی بازی میکنه نظر ویژه ای داشتم.چون هم خوب بازی میکنه و هم خیلی مودب و متینه.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا شهریوری چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:03 http://dokhtarane-shahrivar.blogfa.com

ممنونم که به وبلاگم سر زدی و ممنونتر که بخش هایی از مطلبمو تو وبلاگت گذاشتی تا بقیه ببینن و زود قضاوت نکردی.فدات.بازم بیا اینورا

fatemeh چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:31 http://www.fatemehjon74.blogfa.com

سلام..کاملا باهات موافقم.من خودمم پرسپولیسی م.اولش ناراحت شدم چون انتظارشو نداشتم از محمد نصرتی ولی بعدش ...
وبت نازه.به منم سر بزن و اگه دوست داشتی منو با اسم :؛عشق...فاطمه جون؛ لینک کن و بگو با چ اسمی لینکت کنم.
منتظر حضور سبز و پر از مهرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد