ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»@» دانلود آهنگ بوی عید لهراسبی با کیفیت فوق العاده

من و تو هر دو درگیر یه حسیم .. همین حس عزیز با تو بودن
همین شوق تماشا کردن تو .. همین دل ضربه های هر شب من

….

….

تو شکل ماه میمونی و مهتاب .. که مشق شب تماشای تو میشه
به من که بی هوا نزدیک میشی .. هوا شکل نفس های تو میشه

من اون گم کردتم که لحظه لحظه .. تمام راه پشت رد پاشی
کسی از ما به هم نزدیک تر نیست .. مگه می تونی از من دور باشی؟
دارم تو آیینه ها شکل تو میشم .. شبیه تو که نزدیکی به دریا
تماشا کردنت دیوونگی نیست .. تو رو حس می کنم هر لحظه اینجا
همین جایی که من دلشوره دارم .. تو مثل حس نزدیک بهاری
دارم سر میرم از تو هر دقیقه .. تو هم حس می کنم این حال و داری
تمام خونه غرق بوی عیده .. یه عطری غیر هر روز و همیشه
میون ما یه شب+راهه از اینجا .. همین شب تا سحر یک سال میشه

ترانه : روزبه بمانی | خواننده علی لهراسبی


دانلود آهنگ بوی عید لهراسبی

 

http://snd.tebyan.net/1387/12/Booye-Eyd50386.mp3



دانلود آهنگ بوی عید علی لهراسبی حجم 2.80 مگابایت MP3 128 kb سرور اصلی

دانلود آهنگ بوی عید علی لهراسبی حجم 2.80 مگابایت MP3 128 kb

پسورد فایل فشرده:www.3eke.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد