ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$ همکاری گوگل و مایکروسافت با رژیم‌ صهیونیستی علیه ایران

همکاری گوگل و مایکروسافت با رژیم‌ صهیونیستی علیه ایران


http://tedy.ir/uploads/images/17238_50812-300x204.jpg

ایران و رژیم‌ صهیونیستی

 

واشنگتن و تل‌‌آویو اعلام کردند، در برابر ایران دست بسته نخواهند بود و نخواهند گذاشت تا ایران به توانمندی‌های هسته‌ای دست یابد و اگر بحران اقتصادی آمریکا را درگیر خود نساخته بود و آمریکا از این بیم نداشت که درگیر جنگی جدید در خاورمیانه شود، حمله نظامی به ایران، امری حتمی بود!
به نوشته ماهنامه “فارین پالیسی”، به همین منظور آمریکا و اسرائیل تلاش‌های مشترک خود را برای مقابله با ایران در قالب جنگ الکترونیک تشدید کرده اند تا شاید بدین وسیله، با برنامه هسته‌ای ایران مقابله کنند.

به نوشته این نشریه، به همین منظور گفته شده که آنها در حال طراحی ویروس پیشرفته‌ای برای از کارانداختن دستگاه‌های مرکزی سانتریفیوژ ایران هستند و این همان ویروسی است که در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ سانتر فیوژهای مرکزی ایران را برای مدتی از کار انداخت.

بر اساس گزارش مرکز تحقیقات فارن پالسی آمریکا، سرویس اطلاعات و جاسوسی اسرائیل (موساد)، “سرگی برین” و استیو بالمر” و “لاری الیسون” سه مسئول بلندپایه شرکت‌های “گوگل” و “مایکروسافت” و “اوراکل” را برای کار روی نسخه جدید این ویروس به خدمت فراخوانده تا تمام شبکه‌های الکترونیک ایران را مختل کنند.

این گزارش ادعا می‌کند: در صورت از کار افتادن سامانه‌های الکترونیک ایران که نظام‌های دفاع موشکی و هشدار زودهنگام آن را نیز دربرخواهد گرفت، امکان انجام پرواز جنگنده‌های آمریکایی و اسرائیلی برفراز آسمان ایران تسهیل خواهد شد و در آن صورت، واشنگتن و تل‌آویو خواهند توانست به گزینه حمله نظامی به ایران هم بیاندیشند.

از کار انداختن اینترنت علیه ایران اسرائیل, تهدید رژیم‌صهیونیستی, جنگ با رژیم‌صهیونیستی, جنگ سایبر, جنگ سایبری, جنگ های سایبری, حمله ب, رژیم‌صهیونیستی, سگ رژیم‌صهیونیستی, موساد میکروسافت علیه ایران, ه ایران رژیم‌صهیونیستی, همکاری گوگل و مایکروسافت با رژیم‌صهیونیستی علیه ایران, پدر سوخته, گوگل علیه ایران



از کار انداختن اینترنت علیه ایران اسرائیل تهدید رژیم‌صهیونیستی جنگ با رژیم‌صهیونیستی جنگ سایبر جنگ سایبری جنگ های سایبری حمله ب رژیم‌صهیونیستی سگ رژیم‌صهیونیستی موساد میکروسافت علیه ایران ه ایران رژیم‌صهیونیستی همکاری گوگل و مایکروسافت با رژیم‌صهیونیستی علیه ایران پدر سوخته گوگل علیه ایران همکاری گوگل و مایکروسافت با رژیم‌ صهیونیستی علیه ایران ایران و رژیم‌ صهیونیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد