ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$ 5 استفاده مفید از کامپیوترهای قدیمی

5 استفاده مفید از کامپیوترهای قدیمی


حتما شما هم متوجه پیشرفت سریع و خارق العاده ای که در حوزه سخت افزار کامپیوتر اتفاق میافتد، هستید.در این میان اگر کاربر حرفه ای یا بازی خور باشید ، سیستمی که حتی 4-3 سال پیش جمع و جور کرده اید، الان به یک سیستم به درد نخور برایتان تبدیل شده است. حتی اگر کاربر معمولی هم باشید ، باز هم سیستم چند سال قبل اسمبل شده، الان جوابگوی نیازها و برنامه های به روز نیست.

از طرفی هم پولی که برای این سیستم های قدیمی میدهند، اصلا به صرفه تان نیست و به عبارتی دلتان نمی آید پولی زیادی که چندسال پیش نه چندان دور ، برای آنها پرداختید، الان با مبلغ ناچیزی آنها را بفروشید. لذا در زیر چند کاربرد نسبتا مفیدی آورده شده است که میتوان از سیستم های قدیمی خود بکنید.

5 استفاده مفید از کامپیوترهای قدیمی

سیستم پخش رسانه: ساده ترین استفاده ای که میتوان داشت این است که با یک کابل مناسب (متناسب با خروجی و ورودی های موجود) کامپیوتر خود را به یک سیستم استریو مجهز و یا سینمای خانگی متصل کنید و با یک پلیر ساده به پخش آهنگ های ذخیره شده بر روی هارد سیستم قدیمی تان بپردازید.

 منبع ذخیره برای فایلهای بک-آپ (پشتیبان گیری): چه کاربر معمولی باشید یا کاربر حرفه ای ، حتما متوجه اهمیت فوق العاده زیاد پشتیبان گیری از فایلهای مهم خود شده اید. از عکس های خانوادگی و به یادماندنی گرفته تا فایلهای مهم کاری. منابع متفاوتی نیز برای ذخیره آنها وجود دارد. مانند سرویس های ابری ذخیره سازی مثل دراپ باکس یا سرویس های مشابه، وسایل ذخیره سازی قابل حمل مانند DVD و غیره. بنابراین گزینه دیگر میتواند هارد کامپیوتر قدیمی تان باشد. البته حتما توجه داشته باشید که به هیچ وجه از آن به عنوان تنها گزینه ذخیره سازی استفاده نکنید. چرا که با توجه به قدیمی بودن سیستم ، هر لحظه امکان از کار افتادن هارد قدیمی تان وجود دارد.

سیستم لینوکسی: سیستم عامل لینوکس علیرغم سیتم عامل های دیگر نیاز به منابع سخت افزاری بالایی ندارد. از طرفی رایگان هم هست . اوبونتو که بهترین توزیع‌ های لینوکس می باشد ،یک سیستم عامل بوده که به کمک یک تیم جهانی از توسعه‌ دهندگان نرم‌افزاری با تجربه آماده شده است. در اوبونتو شما نیازی به نصب نرم افزار نخواهید داشت ،زیرا بسیاری از نرم افزارهای مورد نیاز شما به صورت پیشفرض قرار دارند. از جمله بهترین نرم افزارهای مرورگر، نرم افزارهای نمایش و ویرایش عکس، نرم افزارهای مدیریت فایلهای دفتری آفیس، نرم افزارهای مسنجر، نرم افزار های مالتی مدیا پخش فایلهای صوتی و تصویری و بسیاری از نرم افزارهایی که در سیستم عامل ویندوز، شما برای داشتن آنها نیاز به نصب آنها خواهید داشت. در واقع تفاوت اساسی بین لیونکس و ویندوز در این است که نرم افزارهای مورد نیاز کاربران در لیونکس، از قبل نصب شده و آماده استفاده است. مانند نرم افزار مرورگر فایرفکس و یا آفیس. در صورتی که در ویندوز برای داشتن نرم افزار فایرفکس شما نیازمند به نصب آن هستید. تمامی نسخه‌های اوبونتو به صورت کاملآ رایگان هستند.

یکی دیگر از مزایای بسیار خوب لیونکس، امنیت بسیار بالا آن است. در واقع تا به حال هیچ نوع ویروس و یا فایل مخربی، برای سیستم عامل لیونکس ساخته نشده که بتواند به داخل آن نفوذ کند و موجب آسیب آن گردد

 از همین رو اغلب استفاده کنندگان لیونکس نیازی به نصب آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی نخواهند داشت. همچنین سرعت اینترنت در این سیستم عامل بسیار بالا بوده، که این یکی دیگر از برتری های لیونکس نسبت به ویندوز می باشد. بنابراین بهترین استفاده ای که میتوان از سیستم های قدیمی خود داشته باشید، استفاده از سیستم عامل لینوکس است و به خصوص نسخه اوبنتو که نصب آن ساده تر از آنچه که فکر میکنید، میباشد.حتی با وجود Wubi میتوانید به راحتی نصب یک نرم افزار ، اوبونتو را در کنار ویندوز نصب کنید.

5 استفاده مفید از کامپیوترهای قدیمی

سیستم فقط برای وبگردی: اگر به دلایلی از لینوکس خوشتان نیامد، میتوانید برای اینکه از اظطراب ویروسی شدن سیستمتان خلاص شوید ، از سیستم قدیمی تان فقط برای وبگردی و اتصال به نت استفاده کنید و برای کارهای مهمتر و سنگین تر از کامپیوتر یا لپ تاپ جدیدی که دارید استفاده کنید. فراموش نکنید این کاربردها با فرض این مسئله است که قصد دارید سیستم قدیمی تان را بفروشید یا دور بیاندازید. در این حالت اگر هم کامپیوتر قدیمی تان ویروسی شد خیالی نیست. در واقع نگرانی جدی نسبت به موقعی که سیستم اصلی کاری مان آلوده میشود وجود ندارد. همچنین میتوان از سیستم به عنوان کامپیوتر آزمایش برای نصب نرم افزار یا اتصال فلش مموری که احتمال آلوده بودنش وجود دارد ،استفاده کرد.

مانیتورینگ امنیتی: حتما تا به حال دوربین های امنیتی را دیده اید. خب این دوربین ها برای ضبط نیاز به یک هارد دارند. خب حتما متوجه شدید میخواهم چه بگویم. میتوانید به جای هزینه کردن برای خرید هارد جداگانه برای دوربین امنیتی از هارد سیستم قدیمی تان استفاده کنید و با اتصال دوربین امنیتی به کامپیوتر از هارد آن برای ذخیره سازی استفاده کنید. حتی یک قدم جلوتر هم میتوانید بروید و اینکه با اتصال کامپیوتر به شبکه، به مانیتورینگ از راه دور هم بپردازید. یا اینکه کاری کنید تا در صورتی که در خانه نیستید، وقتی دوربین ها حرکتی را حس کردند به شما پیغام دهند یا حتی صدایی پخش شود و یا هر چیز دیگر.

 

 

بخش دانش و زندگی
نظرات 11 + ارسال نظر
itدوستان دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 http://it-2020.mihanblog.com

سلام دوستم

به ستاره ها نگاه کن،به چشمک زدنشون بخند اما دل نبند
چون چشمکشون از روی عشق نیست از روی عادته . . .

آپم؛؛؛؛؛؛؛؛؛
با دانلود سوالات پیام نور رشته IT و همینجور سوالات کنکور ارشد همراه با جواب
خوشحال میشم نظر بدی

ممنون

salamjavan دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:02 http://www.salamjavan.blogfa.com

ممنون از اینکه به ما سر زدین با اسم ترانه آنلاین لینک شدید منو با اسم salamjavan لینک کنید

tahmine سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 http://tahmine75.blogfa.com

سلام لینکتون کردممممممم
موفق باشید

محمدداوود سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:20 http://mdps.blogfa.com

سلام خیلی از وبتون خوشم اومد خوشحال یشم بهم سر بزنید

محمد سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:09 http://mehraban1390.blogfa.com

سلام آپم منتظر حضورت

politic polemic چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:52 http://politicpolemic.blogfa.com/

اب دستته بزار زمین پاشو بیا اینجا ببین چه خبره.
البته سلام.[لبخند][چشمک][چشمک]
اگه مایل بودی واسه تبادل لینک خبر کن با اسم (گفت و گو های سیاسی در مورد دبیرستان دانشگاه) بلینک و بگو با چه اسمی بلینکمت.

omid tahan چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 http://ziro.blogfa.com

خیلی جالب بود ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عزت زیاد ...

سنبلی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:24 http://sonboli.blogfa.com

سلام دوست عزیز شما تو لینکهای ما هستین لطفا مارو هم لینک کنید و خبر بدین وگرنه مجبور به حذف لینکتان خواهیم شد . باتشکر

امید چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:14 http://varantoday.blogfa.com

سلام دوست عزیز با توجه به نامه ای که شما به من داده بودید من وبتونو لینک کردم حالا نوبت شماست که من رو با نام
اسان - سریع - مطمئن
لینک کنید ممنون فقط پس از لینک هم به من یه اطلاعی بدین
قربان شما(امید)

محمدرضا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:05 http://mohamadrezasanaz.blogfa.com/

سلام
مطلب جالبی بود . دوست خوبم من هم آپ کردم با عنوان خشک گریه میکنم . منتظر شما دوست خوبم و نظر محترمتون هستم

رامتین پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:23

باسلام خدمت شما مدیریت وبلاگ غرض از مزاحمت اینکه می خواستم خواهش کنم در انتشار دو اهنگ به من کمک کنید این اهنگ همان نازنین مریم معروف است با مشورت و اهنگسازی شادمهر عقیلی.ممنون میشم اگر برای دانلود بگذاریدش.با تشکر
نام اهنگ : نازنین مریم ، زمین
خواننده: محمد یحیائی
آهنگساز:شادمهر عقیلی،فرزین قره گزلو
میکس و مسترینگ:علی کاشی
لینک عکس:
http://www.upload.iran-forum.ir/files/pics/pic1/13305160371.jpg
لینک آهنگ زمین:
http://www.upload.iran-forum.ir/download71511.html
لینک آهنگ جان مریم:
http://www.upload.iran-forum.ir/download71533.html


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد