ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$ دانلود آلبوم مجید یحیایی به نام کلکسیون با بالاترین کیفیت

آلبوم جدید و فوق العاده زیبا از مجید یحیایی به اسم کلکسیون پیشنهاد میکنم دانلود کنید


برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps  |دانلود یکجا کل آلبوم|

آلبوم جدید و فوق العاده زیبا از مجید یحیایی به به اسم کلکسیون پیشنهاد میکنم دانلود کنید


برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps  |دانلود یکجا کل آلبوم|

1.آخه تو هنوز عشق منی

2.تو یه چشم به هم زدن

3.دوست دارم

4.زیر بارون

5.بی خوابی

6.میمیرم اگه تو نباشی

7.تسکین

8.نوازش

9.خیلی سخته

10.دنیامی تو

11.بهم میریزه عشقمون

12.دارم از یادت میرم

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps  |دانلود یکجا کل آلبوم|

1.آخه تو هنوز عشق منی

2.تو یه چشم به هم زدن

3.دوست دارم

4.زیر بارون

5.بی خوابی

6.میمیرم اگه تو نباشی

7.تسکین

8.نوازش

9.خیلی سخته

10.دنیامی تو

11.بهم میریزه عشقمون

12.دارم از یادت میرم



کلمات کلیدی : Majid Yahyaei - Collection Majid Yahyaei - Collection Majid Yahyaei - Collection Majid Yahyaei - Collection Majid Yahyaei - Collection

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:18 http://infinite.vastblog.com

سلام دوست گرامی. بطور اتفاقی با سایت شما آشنا شدم.
مایل به تبادل لینک با شما هستیم. اگر شما هم موافقید لطفا ما رو با عنوان بیکران لینک کنید و اطلاع بدین تا شما رو با عنوان دلخواه لینک کنیم.
با سپاس از توجه شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد