ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$ دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام تنها ترین

 Mohsen%20Chavoshi%20 %20Tanhatarin دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام تنها ترین

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام تنها ترین با بالا ترین کیفیت
ترانه : حسین صفا ، موزیک : محسن چاوشی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام تنها ترین :

نفس تو سینه ی مهراب حبسه هوا بغضش گرفته ابر خستست

کی از دنیا دلش انقدر خونه که حتی صبرشم از صبر خستست

کدوم خورشید از اینجا گذشته که رنگ از روی هر کوهی پریده

کی بازم دردش رو با چاه گفته کی انقدر بار تنهایی کشیده

با این که سوگوار و بی قراری محاله پیش غم از پا بیفتی

دلت می لرزه چون هر لحظه باید به یاد غربت زهرا بی افتی

با این که سوگوار و بی قراری محاله پیش غم از پا بیفتی

دلت می لرزه چون هر لحظه باید به یاد غربت زهرا بی افتی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن چاوشی به نام تنها ترین

♫♫♫♫♫♫

حبیب عاشقا و درد مندان شنیدم هیچ دردی بی دوا نیست

تو هم درمونی هم درد ای مرد کسی با درد تنها آشنا نیست

شکم سیرا ادا دنیا پرستا به حق زیر تیغ ذولفقارن

به شوق دیدنت اما هنوزم یتیما شب به شب چشم انتظارن

با این که سوگوار و بی قراری محاله پیش غم از پا بیفتی

دلت می لرزه چون هر لحظه باید به یاد غربت زهرا بی افتی

با این که سوگوار و بی قراری محاله پیش غم از پا بیفتی

دلت می لرزه چون هر لحظه باید به یاد غربت زهرا بی افتی


 

 

 Mohsen%20Chavoshi%20 %20Tanhatarin دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام تنها ترین

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام تنها ترین با بالا ترین کیفیت
ترانه : حسین صفا ، موزیک : محسن چاوشی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام تنها ترین :

نفس تو سینه ی مهراب حبسه هوا بغضش گرفته ابر خستست

کی از دنیا دلش انقدر خونه که حتی صبرشم از صبر خستست

کدوم خورشید از اینجا گذشته که رنگ از روی هر کوهی پریده

کی بازم دردش رو با چاه گفته کی انقدر بار تنهایی کشیده

با این که سوگوار و بی قراری محاله پیش غم از پا بیفتی

دلت می لرزه چون هر لحظه باید به یاد غربت زهرا بی افتی

با این که سوگوار و بی قراری محاله پیش غم از پا بیفتی

دلت می لرزه چون هر لحظه باید به یاد غربت زهرا بی افتی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن چاوشی به نام تنها ترین

♫♫♫♫♫♫

حبیب عاشقا و درد مندان شنیدم هیچ دردی بی دوا نیست

تو هم درمونی هم درد ای مرد کسی با درد تنها آشنا نیست

شکم سیرا ادا دنیا پرستا به حق زیر تیغ ذولفقارن

به شوق دیدنت اما هنوزم یتیما شب به شب چشم انتظارن

با این که سوگوار و بی قراری محاله پیش غم از پا بیفتی

دلت می لرزه چون هر لحظه باید به یاد غربت زهرا بی افتی

با این که سوگوار و بی قراری محاله پیش غم از پا بیفتی

دلت می لرزه چون هر لحظه باید به یاد غربت زهرا بی افتی

محسن چاوشی – تنهاترین

 

دانلود آهنگ تنها ترین با صدای محسن چاوشی

 Mohsen Chavoshi – Tanhatarin[128].mp3

 

MP3 – 320

Mohsen Chavoshi – Tanhatarin

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi – Tanhatarin

MP3 – 320

Mohsen Chavoshi – Tanhatarin

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi – Tanhatarin

نظرات 1 + ارسال نظر
mh یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 http://imamhadi10.blogfa.com

از هزاران زائر دردآشنا، من هم یکی
زین همه مسکین سر تا پا گدا، من هم یکی

هر طرف بسته دلی قفل ضریح مِهر تو
مُهر شد با خون دل، این قفل ها، من هم یکی

هر یکی را کاسه ای از بی کسی پیشت فراز
پُر شده از اشک، دست کاسه ها، من هم یکی

پای بوست را ملائک، صف به صف، پَر ریخته
خوش که ریزم در جوارت دست و پا، من هم یکی

کیمیاگرتر ز مهرت هیچ اکسیری مباد
مس دلان، مسکینِ ایوان طلا، من هم یکی

راه دوری پشت سر دارم، فزون تر پیش رو
رهزنانْ بد کین و لطفت رهنما، من هم یکی

هر غبار مرقدت خاکستر پروانه ای است
سوخته، لب دوخته، بی ادعا، من هم یکی

گرچه خوارم، خار هم با گل نشیند گاه گاه
در گلستان محبان رضا، من هم یکی

میلاد امام خوبان آقا امام رضا (ع) را به شما تبریک می گم

من قبلا شما را لینک کردم شما با تبادل لینک موافق هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد