ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

دانلود آهنگ جدید و زیبای فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

متن ترانه : مهدی حبیبی | میکس و مسترینگ : بهزاد عبداللهی | موزیک و تنظیم : کارن زیاری

Fereydoun - Ehsase Asheghi دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

برای دانلود این آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

♫♫

متن آهنگ احساس عاشقی فریدون آسرایی

♫♫

میگی جدا بشیم اینجوری بهتره

وایسا نگات کنم این باره آخره

این بار آخرو با من قدم بزن

تا موندنی بشه تو خاطرات من

تو خاطرات من

سخته جدا شدن برای هر دومون

میری برو ولی به یاد من بمون

میگی که بگذریم از هر چه بود هست

چشمای عاشق و آسون نمیشه بست

آسون نمیشه بست

چشمای خیس من دستای سرد تو

این لحظه ها منو مایوس می کنه

بعد تو دوریم احساس عاشقی

رویای خوبم و کابوس می کنه

چشمای خیس من دستای سرد تو

این لحظه ها منو مایوس می کنه

بعد تو دوریم احساس عاشقی

رویای خوبم و کابوس می کنه

میگی جدا بشیم

♫♫

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی  

♫♫

128
Download Music - MP3

دانلود آهنگ جدید و زیبای فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

متن ترانه : مهدی حبیبی | میکس و مسترینگ : بهزاد عبداللهی | موزیک و تنظیم : کارن زیاری

Fereydoun - Ehsase Asheghi دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

برای دانلود این آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

♫♫

متن آهنگ احساس عاشقی فریدون آسرایی

♫♫

میگی جدا بشیم اینجوری بهتره

وایسا نگات کنم این باره آخره

این بار آخرو با من قدم بزن

تا موندنی بشه تو خاطرات من

تو خاطرات من

سخته جدا شدن برای هر دومون

میری برو ولی به یاد من بمون

میگی که بگذریم از هر چه بود هست

چشمای عاشق و آسون نمیشه بست

آسون نمیشه بست

چشمای خیس من دستای سرد تو

این لحظه ها منو مایوس می کنه

بعد تو دوریم احساس عاشقی

رویای خوبم و کابوس می کنه

چشمای خیس من دستای سرد تو

این لحظه ها منو مایوس می کنه

بعد تو دوریم احساس عاشقی

رویای خوبم و کابوس می کنه

میگی جدا بشیم

♫♫

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

♫♫

نظرات 1 + ارسال نظر
ᗩᙅᎩᙓᖺᒎ◎◎ᘉ دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:09 http://cafe70.ir

سلام دوستم خوبی؟
میخوام تورو به یه انجمن خیلی خوب ببرم آماده ای؟
همه ی توانایی هارو هم داری
پست بزاری
پست لایک کنی
چت کنی عمومی..خصوصی و...
زودی بیا و عضو شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد