اسرار ذهن (کلاسهای آرامش درون )

برگزاری دوره های آرامش درون در سراسر ایران

اسرار ذهن (کلاسهای آرامش درون )

اسرار ذهن (کلاسهای آرامش درون ) برگزاری دوره های آرامش درون در سراسر ایران

کلاسهای آرامش درون ، کلاس اعتماد به نفس و خودباوری ، کلاس موفقیت و ثروت ، کلاس خویشتن دوستی

کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران  ،  الهام ارباب پور

 

بنام خدا

 من الهام ارباب پور هستم 

روانشناس ، محقق

 و نویسنده ی کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم "

 مدرس علوم خویشتن دوستی ،موفقیت و آرامش درون .

الهام ارباب پور

دوره های آرامش درون برای چه کسانی مناسب است ؟

کسانی که از مشکلات زیر رنج می برند :

احساس اضطراب ، ترس و نگرانی

احساس استرس و فشار روانی

احساس افسردگی و ناامیدی

احساس عدم اعتماد به نفس و اراده

احساس بلاتکلیفی و سردرگمی و روشن نبودن تکلیف

احساس خودکم بینی

احساس شکست خورده بودن

احساس درجازدن و گیر کردن و پیشرفت نکردن

احساس خشم و نفرت

احساس حسادت و رقابت طلبی

احساس تنهایی و دوست نداشتنی بودن

احساس لذت نبردن از زندگی

احساس ناآرامی و بی قراری

احساس مشکل در روابط

احساس ناتوانی در دستیابی به اهداف

بی خوابی یا خواب زیاد

کابوس های شبانه

افکار خودکشی

دردهای عصبی

بیماری های جسمی که برای درمان آنها پزشک شما توصیه کرده که نباید استرس داشته باشید

افکار منفی و پریشان و درگیری های ذهنی که شما را کلافه کرده

سایر مشکلات درونی

 

برای خواندن متن کامل  اطلاعات کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران به وبسایت آرامش درون ( الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم) مراجعه فرمایید. برای رفتن به وبسایت آرامش درون لطفا روی لینک زیر ضربه بزنید و در آنجا بخش اطلاعات کلاس های آرامش درون را مشاهده بفرمایید .

 

elhamarbabpour.com

 

الهام ارباب پور

 

 

 

 


برچسب‌ها: کلاس آرامش درون , کلاس موفقیت و ثروت , کلاس مراقبه یا مدیتیشن

تاريخ : شنبه ۱۳۸۹/۰۳/۱۵ | | نویسنده : |

دانلود فایل پی دی اف بخشی از کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم " نویسنده : الهام ارباب پور

دانلود فایل پی دی اف بخشی از کتاب

 

دانلود فایل پی دی اف بخشی از کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم "

نویسنده : الهام ارباب پور 

برای دانلود اینجا کلیک کنید 


برچسب‌ها: دانلود فایل پی دی اف بخشی از کتاب , من قلباً احساس آرامش می کنم , الهام ارباب پور

تاريخ : یکشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ | | نویسنده : |

اعتماد به نفس ( کلاسهای آرامش درون در تهران ، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ای

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس ( کلاسهای آرامش درون ) 

اعتماد به نفس بالا می‌تواند شما را در هر زمینه ای از زندگی شگفت انگیز نشان دهد. از ظاهرتان گرفته تا حتی نحوهٔ خوابیدن شما.

این نظریه اثبات شده است که افرادی با اعتماد به نفس بالا، موفق‌تر، شاد‌تر هستند و از زندگی لذت بیشتری می‌برند.

در ادامه تکنیک هایی را برای افزایش اعتماد به نفس برای شما شرح می‌دهیم:

 

 

 


برچسب‌ها: اعتماد به نفس

ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ | | نویسنده : |

تله پاتی ( کلاس های آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران  

تله پاتی ، کلاس آرامش درون

تله پاتی 

تله پاتی را می توان پدیده ای ذهنی تعریف کرد که از ارتباط مستقیم میان ذهن با ذهن رخ می دهد، ریشه کلمه «تله پاتی» از کلمه یونانی تله به معنای دور و پاتی به معنای وقوع گرفته شده است، تله پاتی برای اولین بار توسط محقق فرانسوی «فردریک» در سال 1882 بیان شد، وی همچنین از بنیانگذاران انجمن تحقیقات روانی در دنیا بوده است.

ارتباط افکار با یکدیگر یک پدیده است که در آن؛ افکار، عقاید، احساسات و تصاویر ذهنی وجود دارد.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ...

 


موضوعات مرتبط: تله پاتی
برچسب‌ها: تله پاتی

ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ | | نویسنده : |

تربیت ضمیر ناخودآگاه ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه، اصفهان ، مشهد و سایر شهرها

تربیت ضمیر ناخودآگاه 


 ضمیر ناخودآگاه ، کلاسهای آرامش درون


پنج روش براي اينکه ضمير ناخودآگاهتان را تحت کنترل درآوريد ...

 بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ...



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ | | نویسنده : |

درمان ام اس با استفاده از ناخودآگاه ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد

سلام

از کلیه کسانیکه در خصوص درمان  ms تجربه یا دانشی دارند در قالب خاطرات، داستان، تجارب و تحقیقات علمی به ایمیل زیر ارسال تا در صورت تایید استفاده شود. 

elham_arbabpour@yahoo.com

جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درون در تهران ، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران به وبسایت آرامش درون ( الهام ارباب پور نویسنده کتاب من قلباً احساس آرامش می کنم ) مراجعه فرمایید .

elhamarbabpour.com



تاريخ : شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۲ | | نویسنده : |

هنر شفاي مغناطيس ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ

مغناطيس ‏درماني

مغناطيس‏ درماني ريشه در قوانين طبيعي دارد. لذا به كارگيري آن ساده و ارزان است. براي شروع و ادامه كار هيچ نيازي به مقدمه چيني يا آماده‏سازي طولاني و پويا نداريد، فقط دو عدد آهن‏ربا تجويز مي‌شود. با استفاده از اين دو آهن‏ربا مي‌توانيد افراد زيادي را در طي سالهاي طولاني درمان كنيد. با همان آهن‏رباها مي‌توانيد آب يا هر مايع ديگري را نيز آهن‌ربايي كنيد و آن را در روند اصلي درمان به كار بگيريد. اگر خاصيت آهن‌ربايي اين يك جفت آهن‏ربا پس از سالها استفاده ضعيف شد، مي‌توانيد آنها را تقويت كنيد و عمر دوباره به آنها بدهيد. براي اين كار هيچ نيازي به مخارج مجدد نخواهيد داشت.

آهن‏ربا وسيله‌اي است كه با آن مي‌توان در زمان نيز صرفه‌جويي كرد. ديگر نيازي نيست در صف انتظار براي درمان شدن در بيمارستان‏ها بايستيد و مي‌توانيد ناخوشي‏هاي متداول را در خانه درمان كنيد.

اگر علاوه بر نوشيدن آب مغناطيسي روزي ده دقيقه از مغناطيس استفاده كنيد، مي‌تواند تأثير بازدارنده عليه بيماري‏ها و خستگي داشته باشد.

اگر پيوسته از مغناطيس استفاده كنيد، هيچ خطر اعتياد به آن نيز وجود ندارد. اگر مغناطيس را مدت زيادي روي بدن خود استفاده كنيد، به هيچ وجه تأثير آن به دليل استفاده طولاني كاهش نمي‌يابد.در ضمن هيچ عوارض جانبي نيز ندارد. حتي اگر از آهن‏ربايي قوي به مدتي طولاني‌تر از حدي كه تجويز شده است استفاده كنيد، تنها واكنشي كه ممكن است به آن نشان دهيد خستگي اندكي است كه بلافاصله پس از به كارگيري آن ممكن است حس كنيد كه آن هم پس از اندك زماني برطرف خواهد شد.

يك اتفاق تصادفي باعث شد تحقيقات علمي بر روي آثار مغناطيسي شدن آب انجام گيرد. اين تحقيقات علمي به سرعت گسترش يافت. فن‌آوران و دانشمندان روسي، چند دهه قبل به دنبال روش ساده‌اي مي‌گشتند تا ديواره‏هاي داخلي لوله‌ها را از رسوبات نمك پاك كنند. آنها در طي آزمايش‏هاي خود با كمال حيرت متوجه شدند كه اگر آب مغناطيسي از داخل لوله‌ها عبور كند، رسوبات سفت نمك مي‌افتند و در آب حل مي‌شوند. علاوه بر اين مسئله متراكم شدن رسوبات نيز كاهش مي‌يافت و يا اصلاً قطع مي‌شد. آنها در مورد رادياتور خودروها نيز به چنين نتايجي دست يافتند.

به اين ترتيب ثابت شد كه خاصيت مغناطيسي مي‌تواند آب را به مايعي پرجاذبه تبديل كند. طبق اين پژوهش‏ها معلوم شد كه پس از قرار گرفتن آب در معرض ميدان آهن‌ربايي دما، غلظت، تنش سطحي چسبندگي، و خاصيت رسانايي جريان برق در آن تحت تأثير قرار مي‌گيرد. خاصيت آهن‌ربايي باعث افزايش سرعت ميزان رسوب‏گذاري ذرات ريز معلق در آب و تشديد خاصيت رسانايي آن مي‌شود. اين امر روند يونيزاسيون در آب را نيز سرعت مي‌بخشد.

مطالعه تأثير خاصيت آهن‌ربايي بر آب به طور طبيعي توجه زيست‏شناسان مغناطيس شناس را به خود جلب كرد. بعد آنها مهمترين مايع بدن يعني خون را مورد مطالعه مشابهي قرار دادند. نتايج آن نيز حيرت انگيز بود.

آنها متوجه شدند كه تماس آن با مغناطيس بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون مي‌شد و در نتيجه جريان ضعيفي ايجاد مي‌كرد. اين افزايش از نظر تعداد كانون‏هاي بلورسازي كه به وجود مي‌آورد، نسبت مستقيمي با قدرت ميدان آهن‌ربايي داشت. روند يونيزاسيون (يعني جدا شدن اتم‏ها و ملكول‏ها به ذرات باردار الكتريكي) نيز سريعتر انجام مي‌شد.

اين امر خطر انعقاد خون در رگ‏ها را كاهش مي‌داد و باعث جريان في‌البداهه و آسانتر خون در سرخرگ‏ها و سياهرگ‏ها مي‌شد. جريان مغناطيسي ايجاد شده در خون منجر به افزايش گلبول‏هاي قرمز و گلبول‏هاي فاسد غيرفعال خون مي‌شد و آن‌ها را تقويت مي‌كرد. حركت هموگلوبين در رگ‏هاي خوني تسريع مي‌شد و رسوبات كلسيم و كلسترول خون به حداقل مي‌رسيد.

علاوه بر اين، متوجه شدند كه خاصيت مغناطيسي، تأثير مشابهي بر همه مايعات ديگر بدن دارد. اين امر همچنين به ترشح هورمون‏ها كمك مي كرد، ياخته‌هاي جديد مي‌ساخت و بافتها را دوباره جوان مي‌كرد و بر كدهاي ژنتيكي نيز تأثير پايداري مي‌گذاشت.

پديده‌هاي مغناطيسي در تمام اعصار، تأثير مسحور كننده‌اي بر ذهن انسان داشته است. سنگ ماگنتيتي (كه نوعي سنگ آهن‏ربا است) به صورت رسوب در رگه‌هاي آهني مغناطيس‌دار جمع شده و اولين ماده مغناطيسي بوده كه بشر از آن آگاهي يافته است .

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ...


برچسب‌ها: مغناطيس درماني

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ | | نویسنده : |

كارما ( کلاسهای آرامش درون در تهران ، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران )

کارما و رشد
هدف‌ اصلي‌ ما در زندگي‌ تكامل‌ است ؛ با اين ‌وجود گاهي اوقات در مسيرمان‌ عدم‌ توازن‌هايي‌ ايجاد مي‌كنيم‌  كه‌ براي‌ سايرين‌ يا خودمان ‌رضايت‌بخش‌ نيست. بنابراين گاهي اوقات‌ چيزي‌ را مي‌آفرينيم‌ كه‌ کارما «karma» ناميده‌ مي‌شود. در واژه‌شناسي‌ شرق‌، کارما به‌ معناي‌ «ايجاد تعادل‌ و توازن‌» است‌. برخي‌ از افراد عقيده دارند كه‌ ما جهت‌ تكميل‌ يا توازن‌ کارما بارها و بارها زندگي‌ مي‌كنيم‌. حال چنانچه‌ يگانه‌ هدف‌ تناسخ‌ ايجاد توازن‌ کارمایی‌ باشد، آغاز براي‌ چيست‌؟ يا کارما از كجا آمده؟ ما در زندگي خود بارها و بارها ديده ايم كه چگونه افراد بسوي شگفتي هايي جذب مي شوند كه در جهت رشد و تكامل آنهاست‌. هنگامي‌ كه‌ مردم‌ واقعاً جهت‌ رسيدن به‌ اين‌ هدف كوشش مي‌نمايند، حس‌ تحصيل‌ هدف‌ و شادي‌ در زندگي‌ وجود دارد و کارما به‌ اين‌ سادگي‌ گسترش نمي‌يابد. هرگاه‌ كه‌ در «چرخه‌هاي‌» کارما گرفتار مي شويم، بيشتر در معرض‌ منفي‌بافي‌ و احساس‌ پوچي‌ قرار مي‏گيريم. هر زمان‌ كه‌ چيزهاي‌ تازه‌ يادمي‌گيريم‌ به‌ ما جهت‌ درك‌ زندگي‌ و توازن‌ كمك‌ شده و كارماي‌ كمتري‌ ايجاد مي‌گردد. بدين‌ ترتيب‌ داشتن‌ زندگي‌هاي‌ بسيار متفاوت‌ جهت‌ تكامل ‌بيشتر موضوعي‌ حائز اهميت‌ مي‏شود.ما به‌ صورت‌ اشخاص‌ فقير، ثروتمند، موفق‌ از( لحاظ‌ استانداردهاي ‌دنيوي)‌ و يا بسيار ناموفق‌، زندگي‌هايي‌ در تنهايي و يا سرشار از عشق‌ و كاميابي‌ داشته‌ايم‌. ما تمامي‌ گونه هاي بودن‌، همه حالت‌هاي زيستن را در ‌تمام‌ نژادها تجربه‌ مي‌كنيم‌.
در بعضي مواقع در يك‌ زندگي يا زندگي‌هاي‌ متعدد به‌ منظور به دست آوردن ‌شناخت‌ و نايل‌ شدن‌ به‌ كارما (تعادل‌) تغيير جنسيت‌ مي‌دهيم؛ زيرا از طريق ‌تغيير جنسيت‌ اين‌ كار بهتر انجام‌ خواهد گرفت‌. تغيير جنسيت به اين دليل ‌ صورت ‌مي‌گيرد تا فرصت‌هاي‌ جديد، در جنسيتي‌ كه‌ آن‌ فرصت ها تنها در آن‌ مي‌توانند نمايان‌ شوند، قابل‌ تجربه‌ باشد.

قانون کارما

تابحال با خود اندیشیده‏اید که  چرا زندگی بازی بومرنگهاست ؟

در طبیعت قانونی داریم به نام کارما که این قانون قانون عمل و عکس العمل، تابش و بازتابش و علت و معلول است و در زبان لاتین آنرا Karma می‏خوانند.

قانون کارما می‏گوید : هر عملی واکنشی داشته و همچنین هر واکنشی خود واکنشی دیگر به دنبال دارد و این چرخه همیشه تکرار خواهد شد. قانون کارما میگوید شما در هر حال و روزی که باشید، در آسمانها یا در داخل زمین، پشت محکمترین قفلها و یا بر تخت سلطنت، کارمای اعمال شما دیر یا زود، به شما بازمیگردد. منظور اینکه هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی و یا از هر دست بدهی، از همان دست می‏گیری . به طور خلاصه این قانون می گوید :

هر نیتی که میکنید و یا عملی که انجام می دهید دست به دست چرخیده و همانند آن به خودمان باز می‏گردد. کارما به معنای«تاوان» است. بدین معنا که نتیجه ی اعمال نیک و بد فرد در زندگی کنونی و یا زندگی های بعدی وی تاثیر خواهد گذاشت. (تعریف غیر ادیان الهی) کارما از اعتقادات ادیان هند و بودا و ادیان آسیای جنوب شرقی است.بعضی افراد هم که فقط معتقدند کارما در بعضی رفتار ما نمایان می شود چنین می گویند : اعمال فعلی اطرافیان ما، تاثیر و اثر اعمال قبلی خود ماست . اگر ما حق کسی را پایمال می‏کنیم، اگر دل کسی را می‏شکنیم، اگر با صدای بوق اتومبیل خود در ساعت ۱۲ شب دیگران را می‏آزاریم، اگر پشت سر کسی غیبت می‏کنیم و یا حتی اگر خوبی می‏کنیم، دست افتاده‏ای رامی‏گیریم، دل ناشادی را شاد می‏نماییم و یا کیسۀ سنگین برنج را از دست پیرزنی می‏گیریم، منتظر عین عمل یا شکل تغییر یافتۀ آن باشیم که شخصی دیگر در حق ما انجام خواهد داد .

 قانون کارما دقیقا بیان می‏نماید که هر نیت و فکری که داریم و هر عملی که انجام می دهیم، باعث تابش انرژیی به جهان هستی می شود که پس از مدتی (دیر یا زود) به خود ما بازمیگردد و در واقع ما باعث جذب آن فکر و یا عمل می شویم و آنچه امروز از خوب و بد به سرمان می آید، نتیجه نیات و اعمال خوب و بد قبلی ماست. (قانون کارما کمی شبیه قانون جذب است ولی تفاوت دارد) . عمل ما دقیقا مانند یک بومرنگ عمل کرده و به سوی خودمان با شدتی بیشتر بازمی‏گردد. با این اوصاف این جمله که می‏گوییم زندگی بازی بومرنگهاست، کمی روشنتر می‏شود و باید توجه داشته باشیم که بومرنگ خود را به هر طرف پرتاب کنیم باز هم به سمت خودمان باز میگردد.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ... 


برچسب‌ها: كارما

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه ۱۳۹۲/۰۱/۱۰ | | نویسنده : |

بهار بهترين بهانه براي آغاز ، و آغاز بهترين بهانه براي بهتر زيستن ( کلاسهای آرامش درون )

 بنگر به رستاخيز طبيعت كه چه زيباست و چه زيباست رستاخيز انسان در اين عصر آهن تباهي

 سال جديد به شما دوستان تبريك ميگم . سالي پر بركت براتون آرزومند هستم  

يك كشور توسعه يافته را انسانهاي توسعه يافته مي سازند و ملت هاي توسعه يافته با آموزش هاي درست توسعه مي يابند.

و با ايجاد يك تحول عظيم در انديشه ها و باورها و شخصيت خود ، به استقبال سال جديد برويم .

بياييد با دنياي از آگاهي و هشياري ، اقتدار و توانمندي ، هدف گذاري و برنامه ريزي به استقبال سال جديد برويم و  فصل جديدي در زندگي خود ايجاد كنيم . با رازها و قانونمنديهاي موفقيت انسان در جان هستي آشنا شويم و از اين راه سال جديد را به بهترين سال زندگي خود تبديل كنيم .

بياييد با آشنا كردن ملت ايران با مهمترين راز جهان هستي تحول عظيمي را در ميان هموطنان عزيزمان ايجاد نمايد تا اين ملت بزرگ با شناخت و اجراي رازها و قانونمنديهاي خلق يك زندگي زيبا آشنا شوند و از اين از اين طريق به بهبود كيفيت زندگي خويش بردازند و به سعادت دنيا و آخرت برسند .

آگاهي و هشياري دو بال قدرتمند انسان موفق در صحنه زندگي است . بيايي خود را با اين دو بال مجهز كنيم تا در آسمان زندگي قدرتمندانه پرواز كنيم و بدرخشيم .

شما هم ما را در اين نهضت بزرگ انسان سازي يار كنيد و بدانيد كه :

براي ساختن ايراني بزرگ ، به انسان هاي بزرگ نيازمنديم.

يك تولد دوباره در همه عرصه هاي زندگي تجربه كند

بياييد سال جديد را به بهترين سال زندگي خود تبديل كنيم

جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درون به وب سایت آرامش درون ( الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم" ) مراجعه فرمایید . 

elhamarbabpour.com

 



تاريخ : چهارشنبه ۱۳۹۱/۱۲/۳۰ | | نویسنده : |

مراقبه ، خاك ، آتش و هوا ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر شهره

هر چند ما انسان ها توسط اين عناصر طبيعي احاطه شده ايم ، ليكن به ندرت قادريم احاطه شان را بر خودمان تشخيص دهيم و حتي درس هايي كه به ما مي آموزند را دريابيم . اين مراقبه بدين منظور طراحي شده است كه شما را به هوشياري و بصيرت برساند تا بتوانيد از اين عناصر براي پاكسازي و پالايش خود بهرمند جوييد . اين مراقبه بر تمام پنج كالبد شما اثر مي گذارد و بايد دو تا سه بار در سال انجام شود.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ...


برچسب‌ها: مراقبه

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه ۱۳۹۱/۱۱/۱۳ | | نویسنده : |

سومين راه آفرينش توانگري ذهني استفاده از نفوذ كلام است ( کلاسهای آرامش درون تهران ، شیراز ، کرمانشاه

كلمات چه راست باشند چه دروغ چه بخواهيم چه نخواهيم بر زندگي انسان تاثير مي گذارد.و متاسفانه اكثر افراد جامعه ااز اين اصل بي خبرند.

هر چه اين قدرت را بطور مثبت ، بيشتر باور كنيد و به كار گيريد . قدرتمند تر خواهد شد و زمان تحقق يافتن آرزوهايتان كمتر.

كلمات از آفريده هاي اعجاب انگيز خداوند است ، اگر از كلمات صحيح و مثبت استفاده كنيد ، نيروي عظيم ناخوداگاه در اختيارتان قرار مي گيرد.

انرژي كلمات بر احساسات روحيه فعاليت هاي شيميايي بدن و حتي وقايع زندگي اثر گذار ست . حتي اگر قدرت كلمات را باور نداشته باشيد . باز بر زندگي تان تاثير مي گذارد و با افزايش باور اثر گذاري آن بيشتر مي شود.

تمام جملات كه در طول روز گفته يا شنيده مي شود در ناخوداگاه ضبط و در اثر تكرار زياد اجرا مي گردد

احساس ضعف و شكست هاي امروز شما نتيجه شنيدن جملات منفي در گذشته است مانند: هيچ وقت چيزي ياد نمي گيري – خيلي احمقي – خاك بر سرت ، از خواهرت ياد بگير ف دست پا چلتي و......

به شما مژده مي دهم كه با يادگيري اصول برنامه ريزي ضمير ناخوداگاه مي توانيد احساس ضعف خود را به توانمندي و شكست هايتان را به موفقيت مبدل سازيد.

از هر چه سخن بگوييد به سوييتان جذب مي شود اگر دائما مانند مرغابي دور خود بچرخيد و غر بزنيد و از بيماري و مشكلات مالي و.. شكايت كنيد . همانها را به سوي خود جذب مي كنيد و هر چه كوشش كنيد كه از شر آنها رهايي يابيد فايده اي ندارد.

درست مانند باتلاق كه هر چه در آن دست پا بزنيد بيشتر فرو مي رويد .

بنابراين تنها راه رهايي از مشكلات سخن گفتن از نكات مثبت و نعمت هاي موجود در زندگي و سپاسگزاري بابت انهاست.

شكر نعمت ، نعمتت افزون كند             كفر ، نعمت  نعمت از كفت بيرون كند

ما نه فقط به دليل مذهبي ، بلكه به دليل علمي نيز بايد سپاسگزار بركات الهي باشيم . ناسپاسي ، در ورود نعمت ها را قفل مي كند و هر چه بيشتر شكايت كنيم ، بر تعداد قفل ها افزوده مي شود.

مهمترين تغييري كه اين افراد احتياج دارند ، ترك عادت ناسپاسي است . بايد ياد بگيريد كه قدر نعمت هاي الهي را بدانند ، در اين صورت زندگي شان متحول خواهد شد.

فرض كنيد به دو نفر هديه مي دهيد . يك نفر از ارزان بودن آن گله مي كند اما ديگري از شما تشكر مي كند و سليقه شما را مي ستايد . شما دفعه ديگر حاضريد به كدام يك هديه بدهيد ؟

جهان نيز بركاتش را به كسي مي دهد كه سپاسگزار باشد و قدر آنها را بداند.

از آنجا كه براي سپاسگزاري از اين نعمت ، بايد آن را به زبان يا ذهن بياوريم موجب افزايش آن مي شويم . ( چون سخن بدليل قانون جذب انرژي ها ي مشابه جاذب همان كلمات است )

اگر از كلمات منفي مانند قرض ، افسردگي ، بيماري و... سخن نگوييم شاهد وقوع آنها نيز نخواهيم بود.

براي اينكه باور هاي مثبت در ضمير ناخودآگاه ثبت  و ضبط گردد . به اصول كه در ادامه مطلب قرار دادم  توجه كنيد .

 بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ...


برچسب‌ها: آفرينش توانگري

ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۰۵ | | نویسنده : |

عبارت هاي تاكيدي ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ

كلام انسان عصاي معجزه گر اوست سرشار از سحر و اقتدار

عبارات تاكيدي يكي از مهمترين اركان تجسم خلاق است .

نمونه هايي از عبارت هاي تاكيدي

-          من انسان قدرتمندي هستم

من به توانييهاي خود ايمان دارم هر چه را كه اراده كنم مي توانم به دست آورم من به خود اعتماد دارم و موفق        مي شوم

-          قدرت خلاقيت من همواره ايده ها و ابتكارات جديد به ذهنم مي رساند

من مهارتها و استعدادهاي خاص دارم ذهن خلاق من در ضمير باطنم طرحهايي براي آينده زندگيم مي سازد كه در زمان خود بر من آشمار خواهد شد

-          در هر شرايطي آرامش خود حفظ مي كنم

همواره موج آرامش و رهايي در سراسر وجودم جريان داردهميشه بهترين راه حلها و عاليترين ايده در حالتي كه فكر من آرام است پديد مي آيد

-          من آيند ه اي درخشان و با شكوه دارم

من شكوه آيندهام را در فراروي خود مي بينم پس هرگز خود را باكسي مقايسه نمي كنم و بر اين باورم كه توانيي اينكه از همه بالاتر روم را دارم من به خود افتخار مي كنم  به آنچه كه هستم و آنچه كه خواهم بود

-          من يقينا براي هر موقعيت عالي شايستگي دارم

من روز به روز بر دانش و تخصص خود اضافه مي كنم و در جهت افزايش مهارت هاي مختلف خود گام بر مي دارم پس براي موقعيتي كه كائنات براي من فراهم مي كنند شايستگي كامل دارم

بقيه ی عبارات تاکیدی رو تو ادامه مطلب دنبال كنيد

درضم دوستاني كه عبارات هاي تاكيدي در مورد امور مختلف مانند : ثروت ، عشق ، توانگري ، محبت ، دوستي ، بخشايش و....... نیاز دارند در صورتي كه عبارت تاكيدي مورد نظر خود را در اين نوشته ها نيافتيد درخواست خود را در نظرات اين پست بگذارید تا دراسرع وقت بهترين عبارت تاكيدي مد نظرتون را در اين پست قرار بدهم

نكته :

براي اطلاع از نحوه انجام  و تكرار عبارات تاكيدي  به سومين راه توانگري در مطالب وب مراجعه كنيد

 بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ...


برچسب‌ها: عبارت هاي تاكيدي

ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۰۵ | | نویسنده : |

نكته های موفقيت ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان، مشهد و سایر شهرهای بزرگ

وقتي چشم اميدتان به خدا باشد

هيچ چيز آنقدرها عجيب نيست كه راست نباشد

هيچ چيز آنقدرها عجيب نيست كه پيش نيايد

هيچ چيز آنقدرها عجيب نيست كه دير نپايد

موفقيت راز نيست ، نظام است

بخواهيد كه به شما داده خواهد شد . بطلبيد كه خواهيد يافت

براي ايجاد تغيير در زندگيت خود خود تو هستي پس هوشيارتر عشق تر و آگاه تر شو

تنها راه رسيدن به موفقيت پايدار شكستن محدوديت هاي ذهني است و تنها راه آن نيز ايجاد باور هاي مثبت در ناخوداگاه است

به هر چه توجه كنيد با ان يكي مي شويد . پس اگر متوجه موانع باشيد آنها بزرگتر و بزرگتر مي شوند

آنكه از بخت خود گلايه كند به ملكوت نعمت در نمي آيد

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ...

 


برچسب‌ها: نكته هاي موفقيت

ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۰۵ | | نویسنده : |

قدرت شگفت انگيز دعا (کلاسهای آِرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرها

قدرتش سرشار و از تاثير شگرفش بهرمند شويد .تكرار صميمانه دعا يكي از موثرترين راه هاي شفا و آرام جان و سر زندگي و انتخاب اعمال درست و توانگري و هدايت و شكستن سريع موانع و.....است . تاثير تكرار روزانه دعا شما را به حيرت وا خواهد داشت.

مرا وسيله اي                    براي صلح و آرامش قرار ده

بگذار هر جا تنفر است         بذر عشق بكارم

هر جا آزردگي است             ببخشايم

هر جا شك حاكم است           ايمان

هر جا ياس است                 اميد

هر جا تاريكي است             روشنايي   

هر جا غم جاري است          شادي نثار كنم

الهي توفيقم ده

كه بيش از طلب همدلي        همدلي كنم

بيش از آنكه مرا بفهمند       ديگران را درك كنم

پيش از آنكه دوستم بدارند     دوست بدارم

زيرا در عطا كردن است كه   مي ستايم و

در بخشيدن است                 كه بخشيده مي شويم و

در مردن است                     كه حيات ابدي مي يابيم

 

 

جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درون در تهران ، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران به وبسایت آرامش درون ( الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم ) مراجعه فرمایید .

elhamarbabpour.com

 

 

 


برچسب‌ها: استجابت دعا

تاريخ : پنجشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۰۵ | | نویسنده : |

فنگ شويي ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران )

فنگ شويي بر حركت "چي " مبتني است

چي به معني انرژي زندگي مي باشد ، مترادف آن كي انرژي حياتي پرانا ميباشد

در فلسفه شرق هر آنچه زنده است داراي چي مي باشد

چي دو قطب مخالف ولي مكمل هم دارد كه به يين و يانگ معروفند . اگر چي نتواند آزادانه در خانه جريان داشته باشد راكد مي ماند و به انرژي مخرب تبدبل ميشود كه باعث بدشانسي ، افسردگي و... ميشود

هدف فنگ شويي ايجاد هماهنگي سلامتي ، شادي ، سعادت ، و..... از طريق معماري و دكوراسيون داخلي مي باشد

از فنگ شويي نه تنها براي چيدمان اسباب و ابزار منزل استفاده ميشود بلكه امروز در تجارت استفاده ميشود

1-      آينه : موجب دو برابر شدن درآمد مي گردد.

به اين جهت از نصب آينه ها ، خصوصا در رستورانها و دفاتر كار استفاده نماييد .

2-      ورودي ساختمان ها را از هر طرف با گياهان مزين كنيد : كه باعث رونق ، شكوفايي ، رفاه ، نيكبختي افزوده مي شود.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ...


برچسب‌ها: فنگ شويي

ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۲۱ | | نویسنده : |

مراقبه هرم ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران

اين مراقبه ُ مراقبه اي بسيار توانمند محسوب ميشود .در صورت هماهنگ شدن خالق شما هر آنچه در خواست كنيد را بر شما آشكار خواهد نمود . اين مراقبه به شما كمك مي كند تا به صورت كل در امده و ابزار فيزيكي را كه در زندگي به شما ياري خواهد رساند به دست آوريد . اين مراقبه را نبايد براي دوز و كلك و يا كنترل و تسلط بر ديگران به كار گيرد ، بلكه بايد تنها براي كسب عشق بلاشرط و تسليم خواست و اراده پروردگار شدن ، به طوري كه خواست وي ، خواست شما گردد ، از ان بهره جوييد.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید 


برچسب‌ها: مراقبه

ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۱۸ | | نویسنده : |

طريقه استفاده از تخيل براي يادگيري ( کلاسهای آرامش درون در تهران ، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد

به تازگي متوجه شده اند كه ذهن انسان هر صفت را به صورت كمي در خود نگهداري مي كند يعني اگر موضوعي مهم باشد مغز آن را بزرگتر و روشن تر و واضح تر ذخيره مي كند و چنانچه از اهميت آن كاسته شود خود به خود كوچكتر و بي رنگ تر خواهد شد . برعكس اين موضوع نيز صادق است يعني چنانچه موضوعي را كوچك دور يا غير واضح كنيم از اهميتش كاسته خواهد شد فاكتورهايي كه باعث مي شوند يك موضوع اهميت پيدا كند عبارتند از :

بزرگي ، نزريكي ، رنگ ، وضوح‌ ، حركت ، برجسته بودن ، در بخاطر سپردن كلمات ابتدا بايد كلمه را به صورت واضح بنويسيد سپس آن را رنگ كنيد . آن را به نزديكي خودتان بياوريد.

اگر توانستيد آن را رنگي كنيد ، همانند نور پردازي مجالس از لامپهايي در ذهنتان استفاده كنيد كه خاموش و روشن مي شوند و درخشنده وباشد . بعد از اينكه كلمه در ذهن نوشته شد بايد بتوانيد كلمه يا فرمول را از اخر به اول در ذهنتان هجي كنيد اين تمرين به يادگيري تصويري بسيار كمك مي كند و يادگيري شما را از نوع سمعي به يادگيري بصيري تبديل مي كند . پس از اينكه كيفيت هاي باللا را درمورد كلمه يا فرمول انجام داديد به دور آن كادر كاملا زيبا و براقي بكشيد و آن را به قسمت بالا سمت چپ ذهنتان ببريد.

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید 


برچسب‌ها: استفاده از تخيل براي يادگيري

ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۱۸ | | نویسنده : |

مراقبه حباب صورتي ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه، اصفهان ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ

اين مراقبه ، ساده به طرز حيرت آوري موثر است .

 

تمرين :

راحت بنشينيد يا دراز بكشيد ، چشمانتان را ببنديد و آهسته و عميق به طور طبيعي نفس بكشيد .

خواسته اي را كه آرزومند تجلي ان هستيد مجسم كنيد . تصور كنيد پيشاپيش رخ داده است . تا حد امكان هر چه روشن تر ان را در ذهن خود مجسم كنيد . اكنون در چشم ذهن خود رويا و خيالتان را درحبابي صورتي قرار دهيد . هدف يا خواسته ي خود را در درون اين حباب بگذاريد . صورتي رنگ دل است و اگر اين رنگ آنچه را كه مجسم مي كنيد فراگيرد . تنها آنچه را كه با هستي شما يگانگي و هماهنگي كامل دارد برايتان به ارمغان مي آورد.

گام سوم ، رها كردن حباب است . مجسم كنيد كه همچنان كه خواستهي شما را در دل دارد ، در كائنات شناور است . اين نماد آن است كه نسبت به آن وابستگي هيجاني و عاطفي نداريد و مي توانيد رهايش كنيد . پس اكنون آزاد است كه دور از عالمبچرخد و براي تجلي خود ، نيرو بگيرد و انرژي جمع كند . لازم نيت شما ماري ديگري بكنيد . در آخر آن را به خداي متعال بسپاريد و چشمانتان را باز كنيد تا اگر خير و صلاحتان در ان باشد متجلي شود.

جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درو  در تهران ، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران به وبسایت آرامش درون (الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم ") مراجعه فرمایید .

elhamarbabpour.com


برچسب‌ها: مراقبه

تاريخ : پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۱۴ | | نویسنده : |

آفرينش توانگري از طريق چرخ اقبال ( کلاسهای آرامش درون در تهران ، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و

براي تهيه چرخ اقبال يك مقواي بزرگ برادشته و آن را به شكل دايره در آورده و از نقطه كانون دايره را به چهار بخش تقسيم كرد: بخش امور مالي ، امور شغلي ، مربوط به خانواده و بخش مربوط به تندرستي

 

در هر بخش تصوير ايده آل مربوط به آن موضوع را چسبانده و زير عكس عبارات تاكيدي دلخواه را بنويسيد

چند پيشنهاد :

1 – درباره تجسم و تصاويرتان با هيچ كس صحبت نكنيد . تصاويرتان را به كسي نشان ندهيد . نخواهيد ديگران را مجاب كنيد تا از اين شيوه استفاده كنند . درباره اين مساله با آنها وارد جروبحث نشويد . انچه مقدس است به صورت راز هاي پنهان نگهباني كنيد

2 – اگر ثمراتي بزرگ و زيبا و رنگارنگ مي خواهيد ، از مقواهاي بزرگ رنگي استفاده كنيد

3 – براي هر خواسته بايد از رنگي معين استفاده كنيد

دانش كهن رنگها مي گويد كه براي تجلي توانگري مالي بايد از رنگ مقواي سبزيا طلايي استفاده كنيد.

براي فهم درك و ادراك معنوي افزونتر بايد از مقواي زرد يا سفيد استفاده كنيد

براي انجلم امور فكري ، مانند موفقيت در امتحانات و غيره .... بايد از مقواي آبي استفاده كنيد

براي تندرستي و انرژي زندگي شادابتر بايد از مقواي نارنجي يا زرد روشن و درخشان استفاده كنيد.

براي عشق و هماهنگي و ازدواج و توفقيق در روابط انساني بايد از مقواي صورتي يا قرمز روشن و درخشان استفاده كنيد

نكته : حتما از مقواي رنگي استفاده كنيد زيرا تصاوير سياه و سفيد ثمرات دلخواه را به وجود نمي آورند.

4 – بر روي مقوا رنگي تصاوير رنگي بچسبانيد

5 – بر روي مقوا تصاوير بسيار درهم و برهم نچسبانيد ، زيرا سبب آشفتگي ذهن مي شود و ثمرات آشفته و درهم و برهم به وجود مي آورد

6 – روي مقوا امور مالي عكس پول بچسبانيد ، نه اشيايي را كه مي خواهيد داشته باشيد اگرنه چه بسا ان اشياء را بدست آوريد ، منتها زير بار قرض برويد

7 – تصوير نمادي معنوي را روي مقوايتان بچسبانيد . اين كار به خواسته تان حمايت معنوي مي بخشد و راه تجلي تصوير دلخواهتان – يا چيزي بهتر از آن – را مي گشايد

8 – هر روز به چرخ اقبالتان نگاه كنيد . هر شب پيش از خواب به ان چشم بدوزيد . هر چه بيشتر به تصاويد دلخواهتنان نظر افكنيد ثمراتش زودتر پديدار مي شود.

 جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درون در تهران ، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران به وبسایت آرامش درون (الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم " ) مراجعه فرمایید . 

elhamarbabpour.com


برچسب‌ها: آفرينش توانگري

تاريخ : پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۱۴ | | نویسنده : |

دانلود مراقبه  ( کلاسهای آرامش درون  در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ا

دانلود فایل صوتی مراقبه با صدای الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم " 

دانلود فایل الگوی ذهنی بیماریها 

دانلود ترانه کودک درون 

جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران به وبسایت آرامش درون (الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم ) مراجعه فرمایید.

elhamarbabpour.com


برچسب‌ها: دانلود

تاريخ : چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۱/۳۰ | | نویسنده : |

مديتيشن كره زمين ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ

شما می توانید هر شب ساعت ۱۱ با ما همراه شوید برای ایران عزیز برای خانواده خود ، دوستان ، آشنایان و.... انرژی بفرستيد

بجای ناراحت کردن خود و انتشار موج و احساسات منفی ،‌ یک مدیتییشن زیبا انجام دهید.

     ( تقديم به خداوند تقديم به معلمان روحاني ، استادان ، قديسان ، فرشتگان ياري رساندگان روحي و به تمام بزرگان و عالي قدران و... ما با خوشو و افتادگي هدايت الهي عشق يا نور الهي يا يكي شدن با خداوند سعادت الهي ياري و محافظت خداوندي را مطلبيم)

نحوه ي انجام مديتيشن

- مدت انجام مديتيشن 15 الي 20 دقيقه

- درمحيطي بدون سروصدا بطوري كه كسي مزاحمتان نشود و تلفنتان را خاموش كنيد

-  ابتدا در جايي راحت نشسته (بر روي مبل ، زمين ، يا صندلي و....) به طوري كه كمرتتان صاف باشد ، لباسي راحت ، كمربندتان را شل و عينك به چشم نداشته باشيد در صورت امكان وسايل فلزي را از خود دور كنيد

-  چشم‌ها را بسته و زبانتان را به سقف دهان بچسبانيد (براي اينكه سطح انرژي خود را بالا ببريد)

 - خود را با هر روشی‌ که برایتان مناسب است آرام و ریلکس کنید. مي توانيد از تكنيك هاي ريلكسيشن (براي ورود و پايان ريلكسيشن) استفاده كنيد . ساده ترین روش مشاهده چند تنفس خود می‌باشد

يك رويداد شادي انگيز را بياد بياوريد احساس زيبايي شيريني لطافت و عشق را دوباره تجربه نماييد شما لبخند مي زنيد شما از محبت وشادي خوشبختي لبريز مي شويد بسيار آرام خوشايند در مركز قلبتان لبخند بزنيد ، مركز قلبتان وجودي از عشق است . آرام خوشايند در مركز قلبتان لبخند بزنيد . حرفهايي حاكي از عشق و شيريني به قلبتان بزنيد منتظر پاسخ باشيد آيا احساس ميكنيد قلبتان با محبت و شادي و سعادت پاسخ مي گوييد اين احساسي فوق العاده است

واقعه شادي انگيز ديگري را بياد بياوريد اين واقعه شادي را دوباره تجربه كنيد در مركز چاكرا تاجتان لبخند بزنيد چاكرا تاج وجودي از عشق الهي است كلمات محبت آميز به اين وجود عشق الهي بگوييد با لطافت و محبت در مركز چاكرا تاجتان لبخند بزنيد ايا احساس ميكنيد چاكرا تاجتان با شعف و عشق الهي پاسخ مي دهد (ما قصد داريم محبت و عشق را نثار كره زمين كنيم)
سپس دو دست خود را تا سينه خود بالا آورده بطوري كه كف دست به روي بيرون باشد وکره زمین بصورت يك توپ كوچك روبروي خود مجسم کنید،مثل یک فضانورد که از بیرون دارد به زمین نگاه می‌کند.قلبتان را احساس كنيد و بي صدا در درون خود تكرا كنيد خدايا مرا وسيله اي براي صلح و آرامشت قرار ده با عشق و مهربانی به این کره زیبا نگاه کنید و در روی آن کشور ایران را به وضوح ببینید.آنگاه از چاکراه قلب خود از طريق دست هايتان بهترین آرزو‌ها ، محبت ، صلح ، صفا ، صميميت ، سلامتي ، شادي ، آرامش ، عشق و.... را به تمام مردمان ايران به آنهايي كه دوستشان داريد به استادان خود و.... به صورت رنگین کمانی  از نور به سوی انها و كشور ايران نثار كنيد
سپس مشاهده کنید که چشمه  نوری در قلب ایران پدیدار می شود که نور زیبای آن هر لحظه قویتر و گسترده تر می شود.این نور، انرژی بالای آگاهی است که در خود محبت ، صلح ، صفا ، صميميت ، سلامتي ، شادي ، آرامش ، عشق را دارد. ببینید که این نور به آسانی تیره گی ها و  سیاهی‌ها را از بین می برد تا آنکه تمام ایران را فرا می‌گیرد. حالا کشور ایران را در روی زمین سرتاسر  روشن با نور آگاهی محبت ، صلح ، صفا ، صميميت ، سلامتي ، شادي ، آرامش ، عشق ببینید.در آخر کاملا شادی و رضایت خود را از دیدن این صحنه حس کنید.حالا این احساس را گسترش دهید و تمام کره زمین را در نورآگاهی، و محبت ، صلح ، صفا ، صميميت ، سلامتي ، شادي ، آرامش ، عشق ببینید.درک این احساس  مهمترین چیز برای تجلی‌ این تجسم می‌باشد.تا زمانی‌ که این احساس را دارید در این حالت بمانید و سپس دست هايتان را پايين بياوريد و از شماره 10 تا 1 بر عكس بشماريد و با هر شمارش كه عقب برمي گريد خودتان را در فضاي حال احساس كنيد صداي محيط و.... و در اخربه آرامی چشمان خود را باز کنید ( لازم به ذكر است چه در پايان تمرين چه در طول تمرين از اگر مجبور به پايان دادن تمرين شديد به طور نگهاني چشمهاي خود را باز نكنيد)

اين مديتيشن بسيار قدرتمند است مخصوصا اگر گروهي انجام شود هر گاه با دوستان خود دور هم بودید گروهی آن را انجام دهید

جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درون در تهران ، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران به وبسایت آرامش درون ( الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم " ) مراجعه فرمایید .

elhamarbabpour.com


برچسب‌ها: مراقبه

تاريخ : یکشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۸ | | نویسنده : |

استجابت دعا ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران

تجسم  ذهني مثبت لازمه استجابت دعاست . پس از اينكه دعايي مي كنيد و از خداوند چيزي مي خواهيد چند دقيقه تصور كنيد كه دعايتان هم اكنون مستجاب شده است .

 

دكتر پيل مي گويد : اين روشي بسيار عملي براي دعا كردن است و بطور خارق العاده اي عمل مي كند. يكي از دلايلي كه به دعا هاي ما پاسخ داده نمي شود اين است كه ما درخواست  مي كنيم ولي در حقيقت احتمال دريافت را نمي دهيم . ما در خواستن بسيار ماهر و در دريافت ناوارديم .

اين فرمول روحاني به ما مي گويد كه درخواست كنيم و بي درنگ تصور كنيم كه پاسخ در خواست خود را گرفته ايم .

رسول اكرم (ص) در اين مورد مي فرمايد

اگر در حين دعا ايمان داشته باشي كه در همان لحظه دعايت برآورده مي شود حتما مستجاب خواهد شد.

امام جعفر صادق (ص) نيز تكنيك برآورده شدن خواسته ها را اينچنين مي فرمايد :

وقتي دعا و آرزويي داري پس تجسم كن كه يقينا خواسته تو در پاشنه در است.

جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درون در تهران ، شیراز ، اصفهان ، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران به وبسایت آرامش درون ( الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم " ) مراجعه فرمایید . 

elhamarbabpour.com


برچسب‌ها: استجابت دعا

تاريخ : شنبه ۱۳۹۰/۱۱/۲۲ | | نویسنده : |

آفرينش توانگري از طريق نوشتن ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفهان ، مشهد و سایر

بخواهيد كه به شما داده خواهد شد . بطلبيد كه خواهيد يافت . بكوبيد كه براي شما باز خواهد شد

 

                                                                                 انجيل متي ۷:۷

نوشتن كلمات نقش بسزايي در نفوذ آنها به ناخوداگاه دارد چرا كه تمركز ذهن حين نوشتن ۷۵ درصد افزايش مي يابد . بدليل دارا بودن انرژي جذب بالا اهميت نوشته بسيار زياد است . تا آنجا كه خداوند به قلم و آنچه مينگارد قسم ياد كرده است

از آنجا كه نوشتن با خواندن توام است و نيروي كلمات را فزوني مي بخشد فني بسيار قدرتمند است

از قدرت نوشتار مي توان به روش ها زير استفاده كرد

۱- نوشتن عبارات تاكيدي ۲- نوشتن اهداف و آرزو ها ۳- نوشتن موفقيت ها و تجارب روزانه                 ۴- نوشتن نعمات موجود در زندگي ۵ - نوشتن نكات مثبت جسمي و رفتاري خود

بهتر است سه فهرست تهيه كنيد

1 – آنچه مي خواهيد از زندگيتان خذف كنيد

2- آنچه كه مي خواهيد در زندگيتان تجربه كنيد و يا در زندگيتان متجلي شود

3- آنچه كه مورد قدراني و سپاس شماست و از بابت آن شاكر هستيد

پس از تهيه فهرست اين سوال ها را از خود بپرسيد

آيا اين آرزو ها بر حق و قانوني است – اگر اين آرزو بر آورده شود موجب آزار و رنج كسي نمي شود – آيا اين آرزو ها از نظر عاطفي براي من درست و مناسب هستند – آيا از نظرعاطفي آمادگي پذيرش آن ها را دارم – آيا مشتاقم مسوليت ناشي از تجلي آن ها را بپذيرم – از چه چيز دست مي كشم تا براي آن جا بگشايم

نكته 1 : طبق قانون جبران در ازاء هر چه كه به دست مي آوريد چيزي را از دست مي دهيد – هر مرحله از زندگي مستلزم دست كشيدن از چيزي است . هر پيشرفت به معناي طرد يا ترك كردن و گذاشتن از چيزي كهنه است

نكته 2:  پس از تهيه فهرست هر روز صبح ها هنگام برخواستن يا شب ها هنگام خوابيدن به سراغش برويد تا آرزو ها را كه  نمي خواهيد از آن حذف كنيد . انعطااف پذير و آماده هر گونه انطباق جديد باشيد . اين فهرست ثابت نيست مشتاق باشيد تا در صورت لزوم آن را عوض كنيد

نكته 3: فهرست را با اين عبارت............ آغاز كنيد

(قدرت كاميابي بخش خدا به يكايك ثانيه هاي امروزم بركت مي دهد تا هم اكنون و همين جا به عاليترين ثمرات نيكو برسم)

نكته 4: پس از تكميل فهرست خود در پايان آن بنويسيد

(خدايا اين آرزو يا چيزي بهتر برآورده شود . بگذار نيكي و بركت بيكرانت تجلي يابد)

نكته ۵: در مورد اين فهرست با احدي حرف نزنيد . براي فهرست خود بركت و لطف بطلبيد و آن را به دست خدا مهربان بسپاريد

 

جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، اصفهان، کرمانشاه ، مشهد و سایر شهرهای بزرگ ایران به وبسایت آرامش درون (الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم " ) مراجعه فرمایید .

elhamarbabpour.com 


برچسب‌ها: آفرينش توانگري

تاريخ : پنجشنبه ۱۳۹۰/۱۱/۲۰ | | نویسنده : |

شما هم مي توانيد يك درمانگر شويد ( کلاسهای آرامش درون در تهران ، شیراز ، کرمانشاه، اصفهان ، مشهد و س

زيباترين تجربه اي كه مي توان داشت تجربه ي رخدادي مرموز است احساسي بنيادي كه در گهواره علم و هنر حقيقي واقع مي شود. هر كه آنرا نشناسد و نتواند حيرت را تجربه كند . بهسان مرده اي است و ديدگان او تاريكند.

                                                                                                            آلبرت انيشتين

انسان خردمند ذهن بسته اي ندارد و براي اجتناب از پذيرفتن عقايد تازه سر خود را مانند كبك در برف فرو نمي كند

انسان خردمند زود باور نيست و عقيده اي را كوركورانه نمي پذيرد . او مطالعه مي كند و مطالب را كاملا هضم مي كند سپس آن ها را در پيشگاه عقل و منطق خود ارزيابي ميكند ، عقايد تازه را مي آزمايد و از خلال اين آزمون ها تجربه ها پيشرفت مي كند

                                                                                                       چوآ - كوك - سويي

   براي آشنايي با بعضي از تكنيكهاي انرژي درماني سري  به ادامه مطلب بزنيد

 


برچسب‌ها: انرژي درماني

ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه ۱۳۹۰/۱۱/۲۰ | | نویسنده : |

معرفي كتاب ( کلاسهای آرامش درون )

كتاب هاي روانشناسي و موفقيت

 

كتاب هاي متافيزيكي

کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم " نویسنده : الهام ارباب پور ، نشر آریاگهر 

جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درون به وبسایت آرامش درون ( الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم" ) مراجعه فرمایید . 

elhamarbabpour.com


برچسب‌ها: معرفي كتاب

تاريخ : یکشنبه ۱۳۹۰/۰۹/۱۳ | | نویسنده : |

دانلود ( کلاسهای آرامش درون )

تاريخ : جمعه ۱۳۹۰/۰۶/۱۱ | | نویسنده : |

درباره انرژی درمانی بیشتر بدانیم ( کلاسهای آرامش درون )

انرژي درماني چيست و چه جايگاهي دارد؟ ماهيت‌ انرژي درماني  * شفا پرانیک چیست ؟ پرانا یا کی ؟    كالبد بيوپلاسميك‌ يا كالبد انرژي‌ در انرژي درماني * نصف النهار یا کانال های بیو پلاسمیک دو قانون‌ بنيادي‌ در انرژي درماني * انرژي درماني قادر به‌ انجام‌ چه‌ كارهايي‌ است‌؟ یادگیری شفای پرانیک اسان است  *انرژي درماني چگونه‌ مؤثر واقع‌ مي‌شود

انرژي‌ رواني‌ آسيب‌زا و ماهيتهاي‌ فكري‌ * چاكراها، شبكة‌ محافظ‌، عناصر منفي‌يافته‌هاي‌ جديد در انرژي درماني * ماهیت کالبد انرژی *ارتباط نزدیک کالبد انرژی با  کالبد جسمانی ذهن اثر چشمگیری بر الگوی کالبد انرژی دارد *چاكراها يا مراكز انرژي در انرژي درماني‌ مكانيسم‌ بيماري‌هاي‌ سايكوسوماتيك‌ در انرژي درماني * وظایف کالبد انرژی چیست ؟


برچسب‌ها: انرژي درماني

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه ۱۳۸۸/۰۱/۱۵ | | نویسنده : |

الگوهای امواج مغزی(بتا.آلفا.دلتا.تتا ، گاما) ( کلاسهای آرامش درون در تهران، شیراز ، کرمانشاه ، اصفها

اصوات جادویی یا اصوات هماهنگ کننده مغزی

( کلاسهای آرامش درون )  

امواج مغزی ( کلاسهای آرامش درون

چگونگی تاثیر اصوات هماهنگ کننده مغز

راهنمای استفاده از اصوات هماهنگ کننده مغزی

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید ...



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱۳۸۷/۱۲/۲۵ | | نویسنده : |

قانون جذب ( کلاسهای آرامش درون در تهران و کرمانشاه)

  

قانون جذب ( کلاسهای آرامش درون در تهران و کرمانشاه )

قانون جذب ، مهمترین قانون جهان هستی است . پیش از این که شرایط زندگی خودت یا شرایط زندگی هرکس دیگری در زندگی ات معنایی پیدا کند ، باید این قانون را درک کنی . هرچیزی در زندگی تو و زندگی اطرافیانت تحت تأثیر قانون جذب است . این قانون پایه و اساس هرچیزی است که تجلی اش را می بینی . این قانون پایه و اساس هرچیزی است که وارد زندگی است می شود . آگاهی از قانون جذب و درک کارکرد آن ، برای داشتن زندگی هدفمند در این دنیا اساسی است . در واقع ، درک این قانون برای ایجاد زندگی سرورآمیزی که خداوند به نیت آن تو را خلق کرده است الزامی است .

قانون جذب می گوید : مشابه ، مشابه را جذب می کند . وقتی می گویی : " کبوتر با کبوتر ، باز با باز" در واقع از قانون جذب حرف می زنی . وقتی یک روز صبح ، دلمرده از رختخواب بیرون می آیی و بعد تمام روز اوضاع بدتر و بدتر می شود و آخر روز می گویی : " امروز اصلاً نباید از رختخواب بیرون می آمدم " در واقع این قانون را ثابت می کنی . وقتی می بینی آدمهایی که از بیماری حرف می زنند بیمار می شوند و آنهایی که از ثروت حرف می زنند ثروتمندتر می شوند ، گواه این قانون است . وقتی رادیو را روی موج AM می گذاری و انتظار داری که برنامه های ایستگاه فرستنده ی AM را دریافت کنی ، در واقع قانون جذب را ثابت می کنی ، چون می دانی که علائم رادیویی بین ایستگاه فرستنده ی برنامه رادیویی و گیرنده ی تو باید با هم مطابقت داشته باشد . 

جهت کسب اطلاعات کامل درباره کلاسهای آرامش درون در تهران و کرمانشاه به وبسایت " آرامش درون " ( الهام ارباب پور نویسنده کتاب " من قلباً احساس آرامش می کنم " مراجعه فرمایید .)

elhamarbabpour.com


برچسب‌ها: آفرينش توانگري

تاريخ : یکشنبه ۱۳۸۶/۱۲/۲۶ | | نویسنده : |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.