تاسیس گروه عصرقلم درتلگرام

https://telegram.me/joinchat/CySUDgirt-D_swgCWbK6Xg 

درتلگرام گروهی ادبی ،هنری وفرهنگی هنری به راه انداختیم که درآن بحث های تخصصی  

درباب  سینما،موسیقی ،شعروترانه وادبیات وهنرجهان راپیگیری می کنیم.  

وهمچنین این حقیر،اشعار،ترانه هاودلنوشته هاومقالات جیدیدم رادراین گروه به اشتراک می 

 گذارم. 

دوستان وهمراهان خلوت تابناک درصورت تمایل برای ارتباط بابنده به آدرس ذیل درتلگرام  

مراجعه فرمایید-

سیدحمیدفاضلی کچبی(رامایانا)  

 گروه عصرقلم(سینما،موسیقی،شعر،دلنوشته ،داستان های کوتاه وادبیات وهنرهای زیبای ایران وجهان )  

  https://telegram.me/joinchat/CySUDgirt-D_swgCWbK6Xg

رهبر انقلاب: نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و فریب لبخندشان را خورد

در دیدار رئیس و اعضای تحالف ملی شیعیان عراق؛

رهبر انقلاب: نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و فریب لبخندشان را خورد

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه به آمریکاییها اصلاً اعتماد نکنید، افزودند: آمریکاییها همواره با اقتدار کشورهای اسلامی از جمله عراق مخالفند و هیچگاه نباید فریب لبخندهای آنها را خورد.

بازگشت خلوت تابناک به بلاگفا

وخامت اوضاع شرکت خودرویی کرمان موتور

خدمات پس ازفروش درتعمیرگاه های مجاز کرمان موتورمساوی باصفر

به گزارش خلوت تابناک به نقل از خبرنگاراعزامی مابه تعمیرگاه های سطح شهرتهران،

خدمات پس ازفروش شرکت خودرویی کرمان موتوربه مشتریان دروضعیتی باورنکردنی ست،این درحالی است که شرکت کرمان موتورحتی به تلفن های اعلام شده ازسوی آن شرکت که ازبدوی ترین خدمات پس ازفروش برای مشتریان درنظرگرفته شده،پاسخگونیست،مشتریان غالباازوضعیت نبودقطعات خودروکه توسط مجلس شورای اسلامی مکلف به تامین وتعویض بدون اجرت آن شده اند،سربازمی زنندوبه عنواین مختلف ازمشتریان کرمان موتوربابت کلیه ی امورات مربوط به اتومبیل حتی دردوران گارانتی،مبالغ گزافی اخذمی شود.براساس همین گزارش،بسیاری ازمشتریان حتی درتعمیرگاه های مجازکرمان موتوردرسطح شهرقادرنیستندازطریق انبارشرکت کرمان موتور(شماره تماس انبارشرکت کرمان موتور42724)حتی کوچکترین قطعات مرتبط باخودروهای آن شرکت راتامین کنند،درمواردی گزارش شده است که کرمان موتورحتی لنت ودیسک های چرخ های اتومبیل هایش رادرانبارهای شرکت موجودی،نداردوبرای تامین آنها،مشتریان بایدچندین هفته منتظربمانندتاآن قطعات ازکشورچین واردشودوپس ازشماره گذاری درانبارهای کرمان موتورپس ازیک ماه یابیشتر،تازه باهماهنگی برای مشتری ارسال شود؛تامشتری آنرادراختیارتعمیرگاه های مجازقراردهد،والبته ثبت سفارش برای تامین قطعات اتومبیل های واگذارشده ی کرمان موتوربه مشتریانش هم به عهده ی تعمیرگاه های مجازسطح شهرتهران وشهرستان هاست که صدالبته برای تامین قطعات اتومبیل ها،اختلافات وناهماهنگی های فاحشی بین تعمیرگاه هاوانبارشرکت کرمان موتوروجوددارد،به عنوان مثال انبارهای تامین جنس درسطح شهرتهران،اگرهم قطعه ای درانبارشان موجودباشد،آن رابه مشتری تحویل نمی دهند،انبارشرکت می گوید:ماجنس رابه نماینده ی تعمیرگاه مجازخودمان تحویل می دهیم،وقتی مشتری باتعمیرگاه صحبت می کند،تعمیرگاه می گوید،دراسنادفی مابین ماوشرکت کرمان موتورذکرشده است که انبارشرکت کرمان موتور،خودش موظف است ،قطعه رادراختیارماقراردهد! وقتی هم مشتری بیچاره طی تماس باشرکت(42724)می گویدلطف کنیدوجنس رابه من تحویل بدهیدتابه تعمیرگاه تحویل بدهم یاباهزینه پیک به حساب من مشتری برای تعمیرگاه بفرستید،انبارکرمان موتورنیز،امتناع می کند.

برهمین اساس ؛برای حل وانتقال مشکلات خدمات پس ازفروش شرکت کرمان موتورخواستیم به جایی درسطح شهرمراجعه کنیم؛بنابراین از118خواستارکمک شدیم؛شماره هایی که باپیش شماره های (88532049-88533065)اعلام شده بود،همگی اصطلاحاسرکاری بودند،لاجرم دوباره به شماره تماس(42724)متوسل شدیم تاشماره ی بازرسی یامدیرعامل شرکت کرمان موتورراجویاشویم:گفتند؛هرجای ایران زنگ بزنید،فایده ای نداردشمارابه ما،وصل می کنند....

حالابحث برسراین است به راستی مشکل خریداران خودروهای چینی کرمان موتورراچه مرجعی،چه سازمان وچه وزارت خانه ای بایدحل کند؟آیافردی هم که حاضرمی شود،خودروهای چینی بخردنبایدازقبل به فکرخدمات پس ازفروش خودروی خریداری شده باشد؟

...تنظیم خبرتکمیلی -ادامه دارد.

خبرحراج

الناز شاکردوست اولین خریدار حراج تهران

حراج تهران با خرید اولین اثر توسط الناز شاکر دوست آغاز شده است.
الناز شاکردوست اولین خریدار حراج تهران
به گزارش خلوت تابناک حراج تهران با خرید اولین اثر توسط الناز شاکر دوست آغاز شده است.

در حراج تهران اثر نقاشی رنگ روغن روی بوم «طبیعت بی جان» بهمن محصص با مبلغ 850میلیون تومان به فروش رسید و تابلوی «تعالی» استاد فرشچیان نیز با مبلغ یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان بفروش رسیده است.

تابلوی سهراب سپهری با مبلغ سه میلیارد تومان بفروش رفت و اثر نقاشی رنگ و روغن روی بوم وی نیز با مبلغ یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان فروخته شد.

اثر منیر فرمانفرمائیان نیز در پنجمین حراج تهران نهصد میلیون تومان فروخته شد و «رقص آبی» محمد احصایی یک میلیارد فروش رفت.

اثر زنده رودی یک میلیارد و نقاشی رنگ روغن روی بوم با قیمت یک میلیارد و چهارصد و هفتاد میلیون فروخته شد.

رجزخوانی کابوها

  تهدید پوچ انجمن ملی سلاح آمریکا علیه ایران/ دعا کنید قدرت ما را نبینید!

انجمن ملی سلاح آمریکا با انتشار ویدئویی، ایران را به رویارویی با مردم آمریکا تهدید کرد.
به گزارش خلوت تابناک به نقل ازگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی کالر؛ انجمن ملی سلاح آمریکا سازمانی به منظور ترویج مالکیت سلاح گرم و ارائه آموزش چگونگی استفاده از این تسلیحات در آمریکا است و بامداد امروز با انتشار ویدئویی مدعی شد ایران باید از رویارویی با مردم آمریکا بترسد.

تهدید پوچ انجمن ملی سلاح آمریکا علیه ایران+ تصاویر

در این ویدئو صدای خواننده‌ای به گوش می‌رسد که در سخنانی گستاخانه مدعی می‌شود: پیغامی به ایران و دیگر تروریست‌ها، گوش کنید. شما با رئیس جمهور جوان، کم تجربه و صلح طلب ما و تعدادی از دوستان نه چندان قدرتمندش روبرو شده اید، نه با مردم آمریکا. شما هنوز با مردمی که در صورت لزوم با دستان خون آلود و خالی از کشور خود دفاع خواهند کرد روبرو نشده اید؛ مردم سخت کوشی که قادرند با تمساح‌های عظیم الجثه درگیر شوند. شما با کشاورزان، کابوی‌ها، معدن کاران و کارگران صنایع فولادی و حتی پلیس‌های آمریکایی روبرو نشده اید. شما هرگز هیچ کدام از این ها را ندیده و باید دعا کنید که هرگز نبینید. ما امن‌ترین جای آزادی یعنی انجمن ملی سلاح هستیم.

تهدید پوچ انجمن ملی سلاح آمریکا علیه ایران+ تصاویر

سازمان "ان آر اِی،" انجمن ملی سلاح، نام این ویدئو را "شما هنوز مردم آمریکا را ندیده‌اید" گذاشته و مدعی شده است این فیلم بخشی از یک کمپین ملی است تا به ایران و دیگر دشمنان آمریکا بگوید در غیاب یک رهبری قدرتمند در این کشور، نباید آمریکا را ضعیف بشمارید. قدرت واقعی ما در دستان میلیون‌ها آمریکایی پرافتخار، آماده به خدمت و سختکوش است.

تهدید پوچ انجمن ملی سلاح آمریکا علیه ایران+ تصاویر

تهدید پوچ انجمن ملی سلاح آمریکا علیه ایران+ تصاویر

تهدید پوچ انجمن ملی سلاح آمریکا علیه ایران+ تصاویر

جان کری-کوریاکر؟؟

واکنش کاربران ایرانی به توهین جدید «جان کری»

آقای کری! شکست مفتضحانه در طبس و اشک‌های تفنگدارانتان را نیز تعریف کنید+تصاویر

خبرگزاری فارس: آقای کری! شکست مفتضحانه در طبس و اشک‌های تفنگدارانتان را نیز تعریف کنید+تصاویر

کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی در واکنش به توهین جدید «جان کری» به «ظریف» شکست‌های آمریکا در مقابل ایران را به وی یادآوری کردند.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس،بتازگی «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در جمع کارمندان سفارت کشورش در وین گفت رسیدن به توافق تاریخی 1+5 و ایران و چگونگی تسلیم شدن وزیر خارجه ایرانی‌ها در مقابل قدرت متقاعدکننده آمریکا، خاطرات ارزشمندی برای بازگو کردن در جمع نسل‌های آینده آمریکاست.

این سخن وزیر خارجه آمریکا واکنش کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت و موجب شد تا ایرانیان شکست‌های آمریکا در رویارویی با ایران را یادآوری و این کشور استکباری را متوجه جایگاه اصلی خود در برابر قدرت ایران کنند.

*آقای کری! شکار پهپادتان به دست نیروهای ایرانی را نیز تعریف کنید.

*آقای کری! طعم سیلی که 9 دی از مردم خوردید را نیز تعریف کنید.

*آقای کری! شکست مفتضحانه‌تان در صحرای طبس را نیز تعریف کنید.

*آقای کری! دستگیری و اشک‌های روان تفنگداران‌تان را نیز تعریف کنید.

*آقای کری! گل استیلی و شکست مقابل تیم‌ ملی ایران را نیز تعریف کنید.

*آقای کری! پیشرفت‌ ایران با وجود تحریم‌های بی‌سابقه را نیز تعریف کنید.

*آقای کری! ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران را نیز تعریف کنید.

به گزارش  خلوت تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا 5 روز پیش در حاشیه سفر به وین برای شرکت در نشست صلح سوریه، با کارکنان سفارت کشورش در اتریش دیدار و خاطره‌های دوران مذاکرات هسته‌ای را برای آنها بازگو کرد.

بر اساس گزارش ویکلی استاندارد، کری که معمولاً در سفر به کشورهای گوناگون، با کارمندان سفارتخانه‌های آمریکا در آن کشورها دیدار می‌کند، در دیدار با کارمندان سفارت وین که شاهد روند مذاکرات ایران و 1+5 و اعلام توافق وین بودند، به آنها پیشنهاد کرد که در آینده، خاطرات مربوط به این اتفاق «تاریخی» را برای نوه‌هایشان تعریف کنند.

کری خطاب به کارکنان سفارت گفت: «ما سال گذشته و سال قبل از آن، با نشست‌های بیشماری که اینجا برگزار شد، شما را تحت فشار گذاشتیم. بنابر این شما به واقع بخشی از یک سفر عجیب بودید که به یک نتیجه تاریخی منتهی شد، شما می‌توانید آن را همیشه با خود داشته باشید.»

کری ادامه داد: « ... حتی می‌توانید کمی پیاز داغ قضیه را زیاد کنید و برای نوه‌هایتان تعریف کنید که چگونه در یک اتاق نشستید و ظریف را مجبور کردید که در برابر قدرت متقاعدکننده شما، تسلیم شود.»

خبرگزاری فارس :

وزیر خزانه‌داری آمریکامی گوید:

مهم است که ایران بداند تحریم‌های غیرهسته‌ای پابرجاست

خبرگزاری فارس: مهم است که ایران بداند تحریم‌های غیرهسته‌ای پابرجاست

کوتاه ازالهی نامه ی فاضلی کچبی

الهی نامه فاضلی کچبی

سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 11:26 قبل از ظهرنویسنده : سید حمیدفاضلی-خانم ملکی

الهی مگرنه این که دردازتوست

ودرمان نیزازتو

پس چه باک

گیرم که نحیفم-ضعیفم وعلیل

توراکه دارم-

پس-شفاگرفته ترینم

یامَن اِسمُهُ دَوا وَ ذِکرُهُ شَفاء.

پلیس ایتالیااعلام کرد:

پلیس ایتالیا: فرودگاه دبی به محل عبور مواد مخدر به اروپا تبدیل شده است

سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 09:26
کشف مواد مخدر
به گزارش خلوت تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، پلیس ایتالیا اعلام کرد؛ در روزهای گذشته تعدادی از قاچاقچیان در فرودگاه فیومچینو در رم بازداشت شده اند که از طریق فرودگاه دبی وارد شده بودند.
یک شهروند 19 ساله اسلوواکی یکی از این قاچاقچیان بود که دو کیلوگرم کوکایین را در یکی از چمدان های خود جاسازی کرده بود و از ریودوژانیرو به دبی و سپس وارد رم شده بود. فرد دیگری از نیجریه بود که بسته های کوکایین را در جوراب های خود جاسازی کرده بود.
پلیس ارزش مواد مخدری که این دو حمل می کردند را حدود نیم میلیون دلار ( 441 هزار یورو )‌ برآورد کرد.
قوانین امارات عربی متحده برای مبارزه با مواد مخدر شدید و سخت است ولی قاچاقچیان دبی را برای سفر به اروپا انتخاب می کنند تا کشور اصلی که سفر را از آنجا آغاز کرده اند تحت الشعاع قرار بگیرد.
پلیس افزود: هدف این فریبکاری این است که افسران پلیس در اروپا هیچ تردیدی به کار قاچاقچیان نکنند.

دوحدیث ازحضرت فاطمه ی زهراسلام الله علیها

حضرت فاطمه(س)مي‌فرمايند: و من، آن كلمه‌ي نيكوي خداوندم. (الفضائل/80)من فاطمه‌ام، واژه‌ي حسناي خداوند
از ماه نشان دارم و با آينه پيوند
من فاطمه‌ام، سرخ تر از خاطره ي سيب
من فاطمه ام، سبزتر از واژه‌ي لبخند
حضرت فاطمه(س)مي‌فرمايند: و ما وسيله‌‌ي ارتباط خدا با مخلوقاتيم. (دلائل‌الامامه/32)سرشار نگاه آسمان كن ما را
از خود برهان و بي‌نشان كن ما را
اي واسطه‌ي فيض خداوند كريم
بر سفره‌ي دوست، ميهمان كن ما را

جملات کتاب کروشه ی فاضلی کچبی

 

دوستی راکه درمدت یک عمر به دست آورند؛شایسته نیست،لحظه ای بیازاری.  

 

(شیخ مصلح الدین سعدی شیرازی)


عاشقان راگم کرده ام-قطعه ی ادبی-سیدحمیدفاضلی

 

دیگرهوای عاشقی کردنم نیست؛

                                                         عاشقان راگم کرده ام؛

                                                  درانتهای بهت جزیره ی چشمانم ؛

                                                                 هنوزم دریاطوفانی ست!

                                                          هرچه بیشترمی گردم؛ 

                                                   روزها_

                                                                 شب به سراغم می آید؛

                                                        به راستی کجایند؟

                                          عاشقان

                                                        تابه کی اسیرشب وجاده ها؟!

خبرورزشی

1440306309127_Taj.jpg

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه 20 درصد از هزینه های ثبت شده در دفاتر مالی باشگاه ها باید به فوتبال پایه اختصاص یابد گفت: این موضوع از امسال توسط AFC رصد می شود به همین دلیل از حالت ترجیحی به حالت اجباری تبدیل شده است.

به گزارش خلوت تابناک به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، مهدی تاج در همایش ملی فوتبال پایه که صبح امروز در کرج برگزار شد گفت: امروز در تقویم فیفا و ای اف سی به عنوان روز فوتبال پایه نامگذاری شده است و بسیار خوشحالیم که این اتفاق افتاده است چرا که توسعه فوتبال تنها از طریق تیم های پایه رخ می دهد. آکادمی فوتبال نزدیک به هشت سال است که کار خود را شروع کرده و در طول این مدت حدود 1000 مدرسه فوتبال را شناسایی و برای آن مجوز صادر کرده است.

وی به آمار افراد فعال در مدارس فوتبال اشاره و تصریح کرد: حدود 100 هزار نفر در این مدارس در حال فعالیت هستند که نتیجه آن شرکت 40 هزار نفری در فستیوال مدارس بوده است. برخی از مدارس بدون مجوز به دلیل منفعت طلبی اتفاقاتی را رقم می زدند که نگرانی هایی را به وجود آورده بود. در حال حاضر این موضوع تقریبا ساماندهی شده است هر چند هنوز جای کار وجود دارد چرا که مدارس فوتبال به دلیل مناسبت های مالی ممکن است محل مفسده نیز بشود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه به اهمیت فوتبال پایه در سطح جهانی اشاره و عنوان کرد: ای اف سی کلیه باشگاه ها را ملزم کرده است تا 20 درصد از هزینه های ثبت شده در دفاتر مالی خود را به فوتبال پایه اختصاص دهند. از امسال این موضوع توسط سازمان لیگ رصد نمی شود و ای اف سی مستقیما بر این کار نظارت خواهد داشت تا این سیاست از حالت ترجیحی به حالت اجباری تبدیل شود.

تاج در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه تغییر رئیس سازمان صدا و سیما چه تاثیری در حل مشکلات مربوط به حق پخش تلویزیونی خواهد داشت گفت: این موضوع خیر است و آن را مثبت می دانم. امیدوارم این تغییرات به نفع فوتبال باشد.

گاهی فقط منتظریک لبخند کوچک ازدیگرانیم-

حتی یک عمر-

گاهی به دنبال یک لبخند ساده-یک سلام کوچک؛

تمام دنیارامی گردیم؛

وای که آدمی زاده؛

چقدرعجیب می شود؛

چقدرسخت می گیرد؛به خودش....

انتصاب معاون فنی صداوسیما

با حكم رئيس رسانه ملی؛

 

دكتر سرافراز در حكمی مهندس رضا عليدادی را به سمت معاونت فنی سازمان صدا و سيما منصوب كرد.
به گزارش خلوت تابناک به نقل از حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دكتر سرافراز در حكم انتصاب مهندس عليدادی آورده است: «با عنايت به تعهد و شايستگی‌های علمی، اجرايی و همچنين اهتمام مجدانه جناب عالی در پيگيری و حل مسائل و مشكلات حوزه‌ها و بخش‌های مختلف سازمان، در مدت سرپرستی آن حوزه به موجب اين حكم به عنوان «معاون فنی» منصوب می‌شويد.

رئيس رسانه ملی، معاون فنی خود را به تحقق اهداف فنی سازمان كه در حكم سرپرستي وی بر تك تك آنها تاكيد داشته است، مكلف كرده و از وی خواسته است با به كارگيری نيروهای متعهد و متخصص به اين مهم دست يابد.

آغازبه کاروبلاگ خلوت تابناک

وبلاگ خبری ادبی وهنری خلوت تابناک ازنوزدهم اردیبهشت امسال مجددافعالیت خودرابا حضورسیدحمیدفاضلی،آغازکرد.

قدردانی

ازدعاگویی دوستان بزرگوار،درحق این حقیرسپاسگزارم.

دوستان بزرگوارم ازدعاگویی شمادرحق این حقیرسپاسگزارم

به دلیل ادامه ی معالجات جناب فاضلی دراروپااین وبلاگ تعطیل است.

دوستان حلالم کنید....

به قلم مهشیدملکی

عزیزان خلوت تابناکی- بنده ازشاگردان آقای سیدحمیدفاضلی درمقوله های تاریخ وادبیات جهان وحوزه ی خبربوده وتالحظه ی مرگ هم شاگردایشان،باقی خواهم ماند،باقلب آگنده ازرنج واندوه،لااقل برای خودم.....مجبورم مزمن بودن بیماری ایشان رااعلام کنم.
همان طورکه قبلا عرض کردم؛جناب فاضلی بزرگزاده،بزرگواروازسادات ارجمند منطقه ی ما،درشمال ایران هستندواجدادشان همگی ازاهل کرامت وافاضل ولایات دابوی شمال ایران بوده اند،ایشان نیزماننداجدادشان،مذهبی،مقید وازشاعران ونامدارن منطقه ی ماهستندکه نوشته هاواشعارشان،خصوصا دوبیتی های مازنی شان زبانزد،مردم شمال است،ایشان پس ازاتمام تحصیلات متوسطه ازشهرستان آمل به تهران هجرت کردندوشاگردان زیادی راتربیت نمودند.این روزها به دلیل ادامه ی کسالت ،مجبوربه جراحی سختی درخارج ازکشور هستندکه برخودم واجب دانستم که برای دعاگویی ایشون این چندسطررابنگارم......همین طورایشان ازبنده خواستندکه درطول دوران جراحی های شان ویاخدای ناکرده پس غیاب خودشان ازهمه ی مخاطبان خلوت تابناک طلب ،حلالیت کنم.....باقلبی پرازاندوه.....درصورتیکه برای ایشان پیغامی داشته باشید،لطفابه ایمیل ایشان به آدرس..._Ramayanaka@yahoo.comپیغام های تان راارسال فرماییدتافرزندبزرگوارشان آقای سیدمحمدفاضلی که
هنوزدرتهران زندگی می کنند،پاسخ های لازم رابرای شماارسال فرمایند.

خبرورزشی

 
مالدینی بازیکن و سرمربی ایتالیایی دار فانی را وداع گفت.
به گزارش خلوت تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلوگو،چزاره مالدینی بازیکن و سرمربی ایتالیایی در سن 84 سالگی در بامداد امروز درگذشت، پسر سرشناس وی پائولو مالدینی رسما این خبر را تایید کرد.

مالدینی درگذشت

چزاره مالدینی (زاده ۵ فوریه ۱۹۳۲)، بازیکن بازنشسته ی فوتبال و از مربیان اسبق ایتالیا و میلان می باشد.وی پدر پائولو مالدینی اسطوره ی باشگاه میلان و تیم ملی ایتالیا است وی در زمان بازیکنی اش در تیم های تریستیانا،میلان و تورینو را داشت و در سال 1966 به حضور حرفه ای اش به عنوان بازیکن پایان داد و فعالیت اش را در عرصه مربیگری تا سال 2002 و درخشش تیم ملی پاراگوئه ادامه داد.

میلان، فوگیو، ترنانا، پارما، تیم ملی ایتالیا ،میلان و تیم ملی پاراگوئه تیم هایی بودند که چزاره اسطوره ای هدایت آنها را برعهده داشت.

پیام تبریک خلوت تابناک

عزیزان  ومخاطبان ارجمند وبلاگ خلوت تابناک،انشاالله تعالی،  

سالی سرشارازرحمت ،نوروبرکت  

توام  باسلامتی درانتظارشماوخانواده های محترم شماباشه... 

ازارسال پیام های محبت آمیزشما،سپاسگزارم. 

سیدحمیدفاضلی کچبی 

سپاسگزاری

دوستان بادعاهای شما،زنده ام وبرگشتم 

همین که به یادم بودید؛خدابه یادشماباشد  

ازارسال پیام های محبت آمیزتان به وبلاگ خلوت تابناک وایمیل خصوصی  

وتلگرام،سپاسگزارم. سیدحمیدفاضلی 

تهران-15اسفندماه 1394خورشیدی

قطعه ی ادبی(آدم برفی)نوشته ی سیدفاضلی

چه سخت است ،بی توبودن

گریستن وگریستن؛

لباس مترسک پوشیدن؛

سیاه پوش شدن؛

عمری دراز،

درزمستان هادرغارهای یخ زده وبرفی،

به دنبال توگشتن؛

تورانیافتن؛

اما،لحظه لحظه باتوبودن؛

دیگرچه فرقی دارد؛گریستن؛خندیدن؛

مهم به یادت زیستن است؛

درکجای دخمه های برفی ،

پنهان شده ای؟!

برفرازکدامین قله ی برفی؟!

چگونه تورابیابم؟!

ای سفیدبرفی قصه های

کودکی های من؛

بیا-نزدیک تربیا؛

ای آدم برفی همیشه سبز زمستان های شمالی…

دررویاهایم؛تابه کی،بارهاتورابه آغوش کشم ؟!

پیش تربیا – چرانمی آیی؟!

سفیددامن زیبای نشسته بر قله های برفی
؛

خسته ترم بخواه!

بارویاهایت این دلمردگی هاودلمرگی ها- را

امیدوارتراز روزان دیگر،می گذرانم؛

ای سفیدپوش قله های شمالی؛

به وسعت عاشقانه های تاریخ،

درانتظارت چون مردیخی،

برکتیبه های یخ زده تاابدبه انتظارمی نشینم؛

حتی درآن لحظه نیزاگرسردوفسرده،مرابیابی؛

قلبم برای تو،خواهدتپید….

عکسی اززمستان آلمان-جنگل فلدبرگ

دوستان حلالم کنید....

به قلم مهشیدملکی

عزیزان خلوت تابناکی- بنده ازشاگردان آقای سیدحمیدفاضلی درمقوله های تاریخ وادبیات جهان وحوزه ی خبربوده وتالحظه ی مرگ هم شاگردایشان،باقی خواهم ماند،باقلب آگنده ازرنج واندوه،لااقل برای خودم.....مجبورم بیماری ایشان رااعلام کنم.
جناب فاضلی بزرگزاده،بزرگواروازسادات ارجمند منطقه ی ما،درشمال ایران بوده اند واجدادشان همگی ازاهل کرامت وافاضل ولایات دابوی شمال ایران بوده اند،ایشان نیزماننداجدادشان،مذهبی،مقید وازشاعران ونامدارن منطقه ی ماهستندکه نوشته هاواشعارشان،خصوصا دوبیتی های مازنی شان زبانزد،مردم شمال است،ایشان پس ازاتمام تحصیلات متوسطه ازشهرستان آمل به تهران هجرت کردندوشاگردان زیادی راتربیت نمودند.این روزها به دلیل کسالت ،مجبوربه جراحی سختی درخارج ازکشور هستندکه برخودم واجب دانستم که برای دعاگویی ایشون این چندسطررابنگارم......همین طورایشان ازبنده خواستندکه درطول دوران جراحی های شان ویاخدای ناکرده پس غیاب خودشان ازهمه ی مخاطبان خلوت تابناک طلب ،حلالیت کنم.....باقلبی پرازاندوه.....درصورتیکه برای ایشان پیغامی داشته باشید،لطفابه ایمیل ایشان به آدرس..._Ramayanaka@yahoo.comپیغام های تان راارسال فرماییدتافرزندبزرگوارشان آقای سیدمحمدفاضلی که
 هنوزدرتهران زندگی می کنند،پاسخ های لازم رابرای شماارسال فرمایند.

شنبه 24بهمن 
 
 عکس و تصویر تــا ابـــد سیاه پوش حــسینم ... برای چادرم فلسفه از این زیباتر؟! که ماتم حسین ...
 

دردسکوت(فاضلی-سیدحمید)

 

 

دردرامی توان نوشت 

می توان سرود  

می توان نواخت

می توان نقاشی  کرد... 

امادردکشیدن  

ازسکوت،بدترین دردهاست. 

سیدحمیدفاضلی 

19بهمن ماه 1394خورشیدی

هوای تهران دوباره ناسالم شد

ازاوایل امروزهوای تهران رفته رفته ازمرزفراهشدارگذشت؟!

سه شنبه 22 دی 1394 07:02 بعد از ظهرنویسنده : سید فاضلی

آلودگی هوا

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران هوای پایتخت در روز سه‌شنبه را ناسالم دانست و از تداوم آلودگی هوا در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش خلوت تابناک به نقل ازمحمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم؛ عدد شاخص آلایندگی در پایتخت را 110 عنوان کرد که نشان‌دهنده شرایط ناسالم برای گروههای حساس، سالمندان، زنان و کودکان است.

وی ادامه داد: بیشترین عدد شاخص‌های آلودگی هوا مربوط به ایستگاه قائم با عدد 146 بوده است که این اعداد حکایت از ناسالم بودن هوای پایتخت برای گروههای حساس دارد.

در حالی که به لطف باد و باران الهی مردم تهران چند روزی هوای سالم را تنفس کردند هوای پایتخت از روز سه‌شنبه باز هم برای گروههای حساس ناسالم شد.

جشن عروسی خاص در تهران + عکس

در عروسی پنج شنبه شب هتل همای تهران، عروس و داماد هر کدام جداگانه با پورشه شخصی خودشان به سالن آمدند.
به گزارش خلوت تابناک، تصویر زیر مربوط به مراسم عروسی خاص در تهران است.

جشن عروسی خاص در تهران + عکس

بازهم بازی های سیاسی دروسط آلودگی تهران

تذکرنمایندگان مجلس به رییس جمهور

دوشنبه 7 دی 1394 03:03 بعد از ظهرنویسنده : سید فاضلی

به گزارش خلوت تابناک

106نفرازنمایندگان مجلس طی نامه ای به رییس جمهوردرباره ی آلودگی هوای تهران وسایرکلان شهرها درخصوص نجات جان کودکان وبیماران وکهنسالان به رییس جمهور،تذکردادند.

حسینیان نماینده مجلس شورای اسلامی در اعتراض به الودگی هوا در صحن علنی مجلس با ماسک حاضر شد. صحن علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه به ریاست حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ماسک زدن یک دلواپس در مجلس! /عکس
به راستی این ماسک زدن هاسیاسی ست یا به فکرجان کودکان وبیماران بودن؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!