مظلومی : نشان دادیم استقلال برای آسیا اهداف بزرگی دارد  

مظلومی : نشان دادیم استقلال برای آسیا اهداف بزرگی دارد

سرمربی استقلال پس از برد یک بر صفر مقابل الریان در قطر، اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم از یک بازی خارج از خانه و البته مهم، سه امتیاز حساس به دست بیاوریم که قطعا در ادامه راه بسیار به ما کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازیکنانم دستورات من را به خوبی در زمین اجرا کردند، اگرچه که نباید از بازی خوب تیم الریان که از بازیکنان خارجی خوبی برخوردار بود نیز غافل شد، با این حال با این برد نشان دادیم که استقلال برای آسیا اهداف بزرگی دارد.

مظلومی افزود: البته نباید بازیکنان استقلال در باد این برد بخوابند، چون ما در ادامه لیگ‌برتر بازی‌های بسیار حساسی داریم و باید با تمرکز کامل به میدان برویم.

برد شیرین آبیهای پایتخت

شیرین کاشتن فرزندان آبی ایران

تيم فوتبال استقلال در نخستين ديدار خود در مرحله‌ي گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الريان قطر به يک پيروزي ارزشمند دست يافت.



 تيم‌هاي استقلال و الريان در نخستين ديدار از مرحله‌ي گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف هم رفتند. استقلال که با دو پيروزي در مرحله‌ي پلي‌آف پا به اين مرحله گذاشته بود، هر چند بازي تدافعي ارائه داد، اما توانست در آخرين دقايق بازي سه امتياز بازي را به دست آورد.گوران يرکوويچ در اين ديدار براي آبي‌پوشان گلزني کرد.

 

ادامه نوشته

ورود سازمان بازرسي به انتخابات فدراسيون

ورود سازمان بازرسي به انتخابات فدراسيون

سازمان بازرسي کل کشور به انتخابات فدراسيون فوتبال ورود مي‌کند و احتمال دارد پرونده انتخابات اين فدراسيون به قوه قضائيه ارجاع شود.



طبق اعلام سازمان بازرسی کل کشور فدراسیون فوتبال موسسه‌ عمومی غیردولتی است. به همین دلیل سازمان بازرسی کل کشور پیش از برگزاری مجمع و انتخابات فدراسیون فوتبال دوبار با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد حضور بازنشستگان در این انتخابات غیر قانونی است.

با این حال فدراسیون فوتبال اعلام کرد طبق اساسنامه، حضور بازنشستگان خلاف آئین‌نامه فدراسیون فوتبال نیست. به هر حال امروز انتخابات برگزار و علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

در مجمع عمومی امروز فدراسیون فوتبال نماینده‌ای از سازمان بازرسی کل کشور شرکت نکرد.

یکی از حقوقدان‌های برجسته که نمی‌خواست نامش فاش شود در این زمینه گفت: سازمان بازرسی کل کشور در این زمینه ورود می‌کند و نسبت به عدم اجرای قانون از سوی مجمع فدراسیون واکنش نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد انتخابات فدراسیون فوتبال زیر سوال می‌رود و پرونده این انتخابات به قوه قضائیه ارجاع می‌شود. دخالت قوه قضائیه در این مسئله به هیچ عنوان دخالت دولت در فوتبال محسوب نمی‌شود و تعلیقی فدراسیون فوتبال را تهدید نمی‌کند.

بهروان:ديگر چيزي به اسم سازمان ليگ وجود ندارد

يگر چيزي به اسم سازمان ليگ وجود ندارد

سرپرست سازمان ليگ برتر گفت: تا انتخاب نايب رئيس دوم فدراسيون فوتبال به عنوان نايب رئيس دوم و سرپرست کميته مسابقات فدراسيون فوتبال انجام وظيفه خواهم کرد.


غلامحسین بهروان در خصوص انتخابش به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به صورت موقت ضمن بیان مطلب فوق گفت: در نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از انتخابات صبح یکشنبه، مصوب شد تا انتخاب نایب دوم رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع این فدراسیون من در این سمت که در واقع سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال نیز می باشد انجام وظیفه کنم.

وی با بیان اینکه از عزیز محمدی برای انجام وظیفه در سمتی که به من سپرده شده کسب اجازه می کنم، اظهار داشت: به غیر از مسئولیت برگزاری رقابتهای لیگ برتر برگزاری کلیه بازیهای لیگ های زیر مجموعه نیز جزء وظایف کمیته مسابقات خواهد بود و در واقع دیگر چیزی به نام سازمان لیگ برتر وجود نخواهد داشت.

جنگ تيمهاي مازني

تیم های مازندرانی صعود کرده از مرحله اول لیگ دسته سوم کشور حریفان خود را در مرحله نهایی شناختند و با نحوه صعود خود به لیگ دسته دوم آشنا شدند.

 پس از پایان یافتن مرحله اول لیگ دسته سوم کشور تیم های حاضر به دو گروه شمال و جنوب تقسیم شدند و مازنی ها در گروه شمال این مرحله قرار گرفتند.

مطمئنأ جدال نمایندگان مازندران در گروه شمال این رقابت ها بسیار تماشایی خواهد بود . گروهی که سه تیم مقتدر استقلال ساری ،شهرداری بهشهر و نیمای چمستان نور را در خود می بیند و فوتبال دوستان مازنی باید شاهد داربی های پر شماری در این گروه باشند.

دو تيم اول هر گروه به طور مستقيم به مرحله بعد صعود ميكنند و تيم سوم دو گروه نیز یک بازی رفت  برگشت برگزار خواهند کرد تا  تیم برنده به همراه چهار تیم برتر دو گروه به لیگ دسته دو کشور صعود کند.


اسامی تیم های گروه شمال:



استقلال ساري

شهرداري بهشهر

نيما چمستان نور

مس سونگون ورزقان تبريز

نفتون تهران


شهرداری لنگرود

به اميد صعود تيم استقلال ساري

اعتراض دوباره به راي كميته انضباطي


باشگاه صنعت ساري اعتراض خود را نسبت به  بازي دو تيم صنعت ساري و سايپا قائمشهر كه از طرف كميته

انضباطي به نفع سايپا شمال رغم خورده بود  راتقديم كميته انضباطي كرد.

مسوول روابط عمومی باشگاه صنعت ساری اظهار داشت : امیدواریم كمیته انضباطی فدراسیون با بررسی دقیق تر این مورد ، رای بی طرفانه و مناسب تری را صادر كند

اقبالي علت بازي نكردن تيم صنعت در هفته اول را اماده نبودن مدارك تيم صنعت خواند و لي اماده نشدن تيم سايپا شمال رابي دليل خواند در روز انجام بازي عقب افتاده دو تيم تماشاران زيادي به محل بازي امدند اما بازي انجام نشد به خاطر حظور نيافتن نيم سايپا شمال.

مسوول روابط عمومی باشگاه صنعت ساری گفت : به طور یقین مدارك ارائه شده تیم صنعت مورد قبول مسوولان كمیته انضباطی بود كه آن ها را راضی به برگزاری مجدد این بازی كرد ، اما مشخص نیست چرا نظر اعضای این كمیته تغییر كرد و تیم صنعت را بازنده این دیدار اعلام كردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA دیدار تیم های فوتبال صنعت ساری و سایپا شمال قائمشهر در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال كشور به دلیل مشكلات تیم صنعت برگزار نشده بود.

تیم صنعت در پایان هفته بیست و یكم لیگ دسته اول فوتبال كشور با 18 امتیاز در رده دوازدهم گروه اول این رقابت ها قرار دارد


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

بهروان سرپرست سازمان ليگ برتر شد

بهروان سرپرست سازمان ليگ برتر شد

در اولين جلسه هيئت رئيسه جديد فدراسيون فوتبال، غلامرضا بهروان به عنوان سرپرست سازمان ليگ برتر منصوب شد.


   اولین جلسه هیئت رئیسه با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، سید هادی آیت الهی، فریده شجاعی، غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی، شهاب الدین عزیزی خادم، حیدر بهاروند و فریدون اصفهانیان برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی کفاشیان رئیس فدراسیون ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، اعضای مجمع، اعضای هیئت رئیسه قبلی فدراسیون و کلیه رسانه‌ها به دلیل برگزاری بسیار مطلوب مجمع فدراسیون و تبریک به اعضای جدید هیئت رئیسه گفت: ما امانتدار رای اعضای مجمع هستیم  و باید برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت فدراسیون که در دستور کار هیئت رئیسه، کمیته‌ها قرار گرفته را به صورت جدی مورد بررسی قرار داده تا از این طرق بستر سازی برای توسعه پایدار فوتبال کشور را فراهم کنیم.

وی گفت: باید درخصوص تامین منابع مالی و منابع انسانی فدراسیون، برنامه‌های بسیار مدونی را تدوین و به اجرا درآوریم. مسابقات داخلی کشور در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در رده بانوان و آقایان را به صورتی مطلوب و مطابق با استانداردهای بین‌المللی سازماندهی کنیم. از سوی دیگر توجه ویژه به تیم‌های ملی و رویدادهای مهم پیش رو از اهمیت بسیار برخوردار است.همچنین سازماندهی باشگاه‌های کشور به نحو مطلوب و مطابق استانداردهای تعریف شده را مد نظر قرار دهیم.

در ادامه نشست اعضای جدید هیئت رئیسه مطالبی را در خصوص پیشنهادات اجرایی و سیاست گذاری در بخش‌های مختلف اعلام کردند و مقرر شد در جلسه‌ای که هفته آینده برگزار می‌شود، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت مکتوب ارائه کنند. ضمنا همگی اعضای هیئت رئیسه تاکید داشتند، ضمن قدردان بودن از زحمات یکایک اعضای مجمع نسبت به انسجام هر چه بیشتر هیئت‌ها و باشگاه‌های کشور، اقدامات لازم به عمل آید.

در پایان نشست، غلامرضا بهروان با حفظ سمت به عنوان  سرپرست سازمان لیگ برتر انتخاب شد. پیش از این عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ بود.

 

گزارش کامل از انتخابات فدراسيون فوتبال

گزارش کامل از انتخابات فدراسيون فوتبال

علي کفاشيان با راي مجمع فدراسيون فوتبال به مدت 4 سال ديگر سکان هدايت فوتبال ايران را برعهده گرفت تا گمانه‌زني‌ها به واقعيت تبديل نشود.


 ادامه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال شد

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال شد

مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال در شرايطي صبح امروز دوشنبه با حضور وزير ورزش و جوانان برگزار شد که در دور اول علي کفاشيان و محمدحسين قريب رقابت نزديکي داشتند و کار به دور دوم کشيد که پس از راي گيري علي کفاشيان به عنوان رئيس آينده فدراسيون انتخاب شد.


  مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح امروز دوشنبه در محل سالن فوتسال کمپ تیم های ملی با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و حمید سجادی به همراه اعضای مجمع برگزار شد و در پایان علی کفاشیان گوی سبقت را از دو رقیب دیگر خود ربود و بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد.

در رای گیری دور اول که 73 رای به صندوق انداخته شد علی کفاشیان 39 رای کسب کرد و محمد حسین قریب با 23 رای دوم شد و عزیز محمدی با 11 رای از دور دوم حذف شد تا رای گیری در مرحله دوم برای انتخاب رئیس انجام شود. در مرحله دوم رای گیری، در نهایت علی کفاشیان با 47 رای به مدت 4 سال دیگر رئیس فدراسیون فوتبال ماند.

قریب نیز 25 رای آورد. یک رای هم باطل اعلام شد.

 

استارت آبي‌پوشان در آسيا

استارت آبي‌پوشان در آسيا

دور جديد ليگ قهرمانان آسيا از فردا(سه شنبه)، با انجام 8 ديدار آغاز مي شود و در مهم ترين آنها استقلال در قطر به مصاف الريان مي رود.


  

ادامه نوشته

تلخ ترین برد راه ساری

 روزی که راه ساری به پیروزی رسید که زودتر از این ها باید به این پیروزی ها دست میافت

تا بتواند همچونسالهای گذشته در لیگ برتر بماند اما دیر به این مهم دست یافت و روز پیروز

شد که دیگر برد و باخت معنینداشت این برد چیزی جز حسرت  به دل فوتبال دوستان ساری

نگذاشت که کاش این این تیم می ماند .

اما از ما نشنیده بگیرید که حرفهایی برای 16 تیمی شدن لیگ برتر فوتسال شده امیدواریم

به این امر تحقق یابد و تا دل این همه هوادار پر شور ساروی که پرشور ترین و با شعور ترین

هوادار کشور است شاد شود .

ایا صنعت در لیگ یک می ماند

آیا صنعت ساری با تمامی حواشی و بالا و فراز و نشیب که در لیگ امسال داشت

با تمام عنایت که مسولان ورزش ساری به این تیم جوان و نوپایه شهرمان که با

سختی و مشقت زیاد به این شهر اورده شد در لیگ یک کشور ماندنی است .

ادامه در ادامه مطلب


ادامه نوشته

ابراهيم ميثاقي مالک تیم شاهین ساری شد

 ابراهيم ميثاقي مالک تیم شاهین ساری شد

 رضا احدي مربي جديد تيم ساري


مسئول روابط عمومي هيئت فوتبال مازندران از واگذاري تيم صنعت ساري به ابراهيم ميثاقي مالك و رئيس جديد اين باشگاه خبر داد.
مهدي كهن روز اظهار داشت: پس از آنكه مسئولان ورزش استان و شهرستان به ويژه هيئت فوتبال استان فرصت زيادي به حسين فارسي مالك و رئيس سابق باشگاه صنعت ساري مبني بر تسويه حساب و پرداخت مطالبات بازيكنان و كادر فني داده بودند ولي اين كار عملي نشد.
وي با اشاره به اينكه تيم به اسپانسر و سرمايه‌گذار ديگري واگذار شد، گفت: در چندين جلسه صورت گرفته كه فارسي مالك تيم صنعت ساري قول داده بودند...




ادامه نوشته

نتایج هفته چهارم لیگ برتر ساحلی کشور

حرفهای حسین فارسی


 

صنعت واقعی را در فصل جدید ببینید
از چند مربی بومی برنامه خواستیم

مالک باشگاه صنعت ساری گفت: برای حضوری پرقدرت در فصل جدید از چند مربی مازندرانی برنامه خواستیم.

حسین فارسی  گفت: قصد داریم در فصل جدید حضوری پرقدرت داشته باشیم و از تمام پتانسیل استان برای این امر استفاده کنیم.به همین دلیل از چند مربی بومی خواستیم برنامه های پیشنهادی خود را برای سرمربیگری در  تیم اعلام کنند.
ادامه گزارش در ادامه مطلب
ادامه نوشته