آرامش پس از طوفان،مرگ است | بررسی دموی The Last Of Us در E3 2012

The-Last-Of-Us-

بدون شک Sony در کنفرانس مطبوعاتی، با پخش یک دموی جزئی از The Last Of Us  فقط بخش کوچکی از این بازی را به معرض نمایش گذاشت. بدون محدودیت زمانی، سازندگان بازی (که بازی کننده‌ای در این دمو بودند) آزاد بودند تا وقت خود را صرف گشت و گذار در محیط بازی کنند و راه‌های جدید بازی کردن را فاش کنند.در ادامه نقدی بر دموی به نمایش در آمده در E3 2012 را خواهید خواند.

ادامه نوشته

مژده ............... مژده...............

من بعد از مدت ها تاخیر به دلیل  مشکلات درسی وکاری و مشکلاتی که توی شبکه ی اینترنتم پیش اومده بود دوباره برگشتم..................... و قول میدم که مطالب خوبی رو به شما عزیزان ارائه بدم.............

صعود شوالیه ی سیاهی به اوج

شاید چند سال پیش کمتر کسی تصور می کرد بتمن، شوالیه سیاه و محبوبی که مدت ها بود از اوج کناره گرفته و دیگر اسمی از وی در دنیای بازی و سینما نبود، به ناگاه دوباره قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کند و علاوه بر خوشحالی طرفداران قدیمی خود، طرفداران جدیدی نیز کسب کند. این موفقیت که از سینما شروع شد، به دنیای بازی نیز راه یافت و Arkham Asylum به قدری عالی بود که در زمان عرضه به عنوان برترین بازی ابرقهرمانی در تاریخ بازی های رایانه ای مطرح شد. حال می توانیم با اطمینان به شما بگوییم Batman: Arkham City نه تنها Arkham Asylum را پشت سر گذاشته و نام بتمن را برای همیشه جاویدان کرده است بلکه به یکی از بهترین بازی های این نسل تبدیل شده، به نحوی که کمتر عنوانی توانایی رقابت با آن را دارد. 

Image 79

ادامه نوشته

Sledgehammer Games از گرافیک Call of Duty: Modern Warfare 3 دفاع میکند

مدیران و بازی سازانی که در کار ساخت عنوان شوتر Call of Duty: Modern Warfare 3 در استودیو Sledgehammer Games هر کدام نقشی داشته اند و طراح این بازی بوده اند، در طی خبری تمام انتقاداتی که بعضی از گیمران به گرافیک و کیفیت بازی داشته اند را رد کرده و به شدت از آن دفاع کردند. 

ادامه نوشته

نقد بازی درایور سانفرانسیسکو


ادامه نوشته

آخرین نبرد

 

آینده ای نزدیک ... نزدیک تر از آن که نوع بشر تصورش را می کند. زمانی که دیگر زمین، مأوای آدمیزاد نیست. زمانی که با هر تپش قلب، جان انسانی توسط موجودات بیگانه گرفته می شود. هیچ کس در امان نیست، چه زن چه مرد و چه کودک. لوکاست ها قدرتمندتر از گذشته به نابود کردن انسان ها ادامه می دهند و این بار در قالبی جدیدتر و کریه تر، در قالب موجوداتی به نام لمبنت به انسان ها می تازند. در این ظلمت حاکم، ناگهان خورشیدی طلوع می کند، درخشان و نورانی. اولین لوکاست قطعه قطعه می شود و با ریختن اولین قطره ی خون داغ بر زمین گرم، انسان ها نیک می دانند که چرخ دنده های جنگ دوباره به کار افتاده اند ... بالاخره Gears of War 3عرضه شد و انتظار میلیون ها هوادار به پایان رسید، عنوانی که بسیاری نسخه ی اول آن را اولین بازی Next-Genواقعی می دانستند و همچنین عنوانی که مالکان کنسول مایکروسافت با آن به خوبی به طرفداران کنسول های سونی و نینتندو فخر می فروشند! با هم به نقد و بررسی این عنوان خواهیم پرداخت تا ببینیم که آیا Cliffy Bتوانسته است بار دیگر رضایت طرفداران Geow را بدست آورد؟ آیا ممکن است نسخه ی سوم، بهترین و کامل ترین نسخه ی این فرنچایز و یکی از بهترین بازی های این نسل کنسول ها باشد؟ 
ادامه نوشته

خط زندگی استیو جابز در اپل

خبر درگذشت یکی از چهره های موفق عرصه ی فناوری یعنی “استیو جابز″ بنیانگذار و مدیر عامل اسبق شرکت کامپیوتری اپل امروز صبح در سراسر جهان پخش شد و او اینک زیر خروار ها خاک آرمیده است.

اما شما تا چه اندازه با استیو جابز آشنا هستید؟ بد نیست نگاهی اجمالی به دوران طلایی استیو جابز  “بنیانگذار اپل” و “مخترع ماوس″ بیندازیم:

ادامه نوشته

لبخندی که هرگز از ذهن ها پاک نمی شود

استیو جابز، خالق افسانه‌ای اپل و اسطوره دنیای فناوری و تکنولوژی، درگذشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

ادامه نوشته

پایان داستان Desmond در سال 2012

اگر شما از ابتدا با بازی Assassin’s Creed در سال 2007 همراه بوده اید حتما در پایان نسخه اول تصاویری را که دزموند در آزمایشگاه به وسیله دید ویژه خود مشاهده کرد را به خاطر دارید ، در آن تصاویر و تصاویر بعدی در قسمت های دیگر بازی مشخص شد که پایان دنیا December 2012 خواهد بود و در آن تاریخ جهان به پایان موجودیت خود خواهد رسید .( آیات یکی از سوره قرآن مبنی بر پایان دنیا و تخریب کوه ها و زمین نیز در بین آن تصاویر به چشم می خورد).

ادامه نوشته

GeOW 3 از پس عملیات سری بر نیامد

پس از عرضه عنوان پر طرفدار و محبوب Gears Of War 3, که در میان Xbox داران جزء بهترین بازی ها است, باز هم این عنوان نتوانست رکورد عنوان Call Of Duty:Black Ops را در خصوص بازی شدن در شبکه XBOX LIVE بشکند و باز هم صدر نشینی طولانی مدت این بازی شوتر اول شخص, تمدید یافت. بازی Gears Of War 3 بعد از یک هفته, توانست جای عنوان Call Of Duty:Modern Warfare 2 را در رده دوم جدول بگیرد و پایین تر از عملیات سری باشد.

ادامه نوشته

Gears Of War 3 در رتبه ی اول فروش انگلستان

Gears Of War 3 همان طور که انتظار می رفت توانست به رتبه ی اول فروش انگستان و بزرگ لانچ امسال (تا اکنون) دست یابد.
F1 2011 و Dead Island نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند

 


ادامه نوشته

فراتر از یک سرباز

مقدمه 

http://assets.vg247.com/current//2010/10/captainamericamoviceconcept.jpg
 
{هشدار:داستان به طور کامل نوشته شده است}
جنگ جهانی دوم آغاز شده، ارتش آمریکا نیز وارد صحنه ی مبارزه شده است اما دیگر خبری از هیتلر و ارتش نازی ها نیست. جمجمه قرمز"Red Skull" همراه با ارتش عظیم و قدرتمند خود که هایدرا ها"Hydra" نامیده می شوند خواهان تصاحب تمامی قدرت شخصیت قهرمان بازی، کاپیتان آمـــریکا می باشد. او با در اختیار داشتن نیرو های بسیار که بیش از نیمی از آن را ربات های از پیش برنامه ریزی شده تشکیل داده اند و همچنین یکی از پلید ترین دانشمند های جهان، به نام دکتر زولا موفق می شود در ابتدا کاپیتان را دستگیر کرده و محلول اسرار آمیزی را که دکتر زولا با آزمایش های فراوان بر روی خون کاپیتان انجام داده است به چنگ بیاورد. دیری نمی گذرد که کاپیتان موفق به فرار از دست نیروهای زولا و Red Skull می شود و در یک فرصت مناسب محلولی را که از خون خود ساخته شده را نابود کند، اما این پایان کار نبود، ارتش Red Skull حال وحشیانه تر از قبل در مقابل کاپیتان حاظر شدند. دکتر زولا موفق شد یکی از سران ارتش آمریکا، دام دوگان، را که از دوستان نزدیک به کاپیتان نیز بود دستگیر کند، آن ها می خواستند با انجام آزمایشات گوناگون او را نیز به ارتش پلید خود اضافه کنند که در لحظات پایانی، کاپیتان موفق شد با از بین بردن یکی از ربات های هوشمند دکتر زولا دوست خود را نجات دهد.
 


ادامه نوشته

پاییز داغ بعد از تابستان سرد


از امروز پاییز داغ بازیهای رایانه ای سال 2011 شروع می شود و بازیهای بسیاری در این سه ماه آخر سال میلادی عرضه خواهد شد .

این در حالی است که تابستان امسال را هالیوود با فیلم های پر فروش خود اغاز کرد و در عوض صنعت بازی های رایانه ای تابستانی سرد و خالی از بازی خوب رو در تقویم خود داشت .

حالا نوبت به صنعت بازیهای رایانه ای است که قدرت خود را به رخ همگان بکشد ، این صنعت همیشه حساب ویژه ای برای این سه ماه آخر سال باز می کند به طوری که حجم بازیهای مطرح منتشر شده در این سه ماه ممکن است از کل 9 ماه گذشته بیشتر باشد .


ادامه نوشته

روایت غرب از جنگ شرق

طبق آخرین تصاویر و خبر هایی که به دست ما رسیده است .... می دانیم که  بخش هایی از بازی پر طرفدار battlefield-3 در ایران و خلیج فارس می گذرد.... به تصاویر در ادامه ی مطلب توجه فرمایید: 

Image 11

ادامه نوشته

سرشت خلاق


 

بالاخره در این چند هفته اخیر، بازی کوچکی منتشر شد که در عین حال بسیار بزرگ است. بازی From Dust که تقریبا یک بازی Arcade محسوب می شود، پروژه ای کوچک از Ubisoft در یکسال گذشته بوده و کمتر کسی پیدا می شود که از این سبک بازی خوشش بیاید. نقطه عطف From Dust هم همینجاست که با بقیه God Game ها متفاوت است. شاید بتوان المان های تشکیل دهنده FD را قدرت های خدایی و سبک و سیاق بازیهای پیتر مولینکس دانست. جایی که شما در نقش کسی که همه چیز را در دست دارد، کسی که منابع را حفاظت می کند، کسی که قبیله را رهبری می کند و کسی که مدیر است را برعهده دارید.

ادامه نوشته