Xbox 360 Jtag

چگونگی پیدایش Jtag

Xbox360 در اوایل سال 2006 عرضه شد، پروژه ای به نام free60 شروع شد و در دسامبر 2006 در

سمینار 23c3 ، یک اکسپلویت از Xbox360 در آن ارائه شد.

هدف پروژه free60 اجرای یک نسخه از لینوکس بر روی Xbox360 بود، نه بحث بازی های کپی و ...

 

                   http://www.consolerepairguy.com/consoles/images/x360jtag.jpg

ادامه نوشته

شایعه: عرضه PS Phone در بهار سال 2011

به تازگی گزارش هایی در اینترنت منتشر شده مبنی بر اینکه PlayStation Phone در بهار سال 2011 در آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد شد. همچنین اکثر نشریه ها و روزنامه های ژاپنی نیز اعلام کردند که طرح ظاهری PSPhone از روی PSPgo الگوبرداری شده است. سیستم عامل این موبایل Android خواهد بود و به احتمال فراوان PSPhone از صفحه ای تمام لمسی برخوردار خواهد بود.

پیش فروش Duke Nukem Forever آغاز شد

سرانجام بازیکن ها می توانند بازی Duke Nukem Forever که ساخته تیم بازیسازی Gear Box Studios است و توسط کمپانی 2K Games منتشر خواهد شد را پیش خرید کنند. این بازی که مراحل ساخت آن مدت زمان بسیاری را سپری کرده، به زودی روی هر سه پلتفرم PS3 ،X360 و PC عرضه می شود.

مرگ بر اثر بازی

یک دانشجوی کره ای پس از 12 ساعت بازی به صورت آنلاین، درگذشت! پلیس اینگونه گزارش کرده است: در بعد از ظهر روز دوشنبه دانشجوی کره ای که از ساعت 2 نیمه شب گذشته شروع به بازی کرده بود، سرانجام پس از 12 ساعت بازی ناگهان از هوش رفت. با وجود اینکه اطرافیان او را سریعا به بیمارستان رساندند، اما تا رسیدن پلیس این جوان 19 ساله جان خود را از دست داده بود. خانواده و دوستان او می گویند انجام بازی های آنلاین یکی از عادت های همیشگی وی بوده است، با این حال پلیس همچنان در حال تحقیق و بررسی در مورد علت مرگ این دانشجو است.

گذری از کنسول ها در سال 2010

فروش


سال 2009 سال خوبی برای Microsoft بود. آن ها 7.5 میلیون فروختند كه 5 میلیون آن فقط مربوط به آمریكا می شد. اما در E3 2010 کمپانی Microsoft با Xbox 360 چه كرد؟ 

ادامه نوشته

حراج Dead Rising برای X360

سایت Amazon برای مدت زمان محدودی نسخه اول بازی پر فروش Dead Rising را به حراج گذاشته و این عنوان با قیمت تنها 9.99 دلار در دسترس بازیکن ها قرار می گیرد. اکشن درگیر کننده و فضای پر تنش بازی، Dead Rising را در همان آغاز انتشار به یک عنوان محبوب میان بازیکن ها تبدیل کرد و همچنین سایت Gamespot هم نمره 8.4 را برای این بازی در نظر گرفت. به هر حال این فرصت مناسبی است برای بازیکن هایی که هنوز Dead Rising را تجربه نکرده اند.

Black Ops پر طرفدارترین بازی 2010

همه می دانیم که بازی Call of Duty: Black Ops فروش بی نظیری را در سال 2010 تجربه کرد، اما این نکته نیز حائز اهمیت است که Black Ops در مدت کوتاهی به این میزان از فروش دست پیدا کرد و سرعت این بازی در رکورد زدن بی نظیر بوده است. بر طبق اخبار منتشر شده، Call of Duty: Black Ops به عنوان پر طرفدارترین بازی سال 2010 انتخاب شده و به راحتی رقیبانی همچون Battlefield: Bad Company 2 ،Mafia II و Mass Effect 2 را از سر راه برداشت. حتی گفته می شود که میزان دانلود غیر قانونی Black Ops بیش از Super Mario Galaxy 2 برای Wii بوده است.

برترین های 2011 از نگاه 1UP

با به پایان رسیدن سال 2010 میلادی، اکثر سایت های معتبر و نشریه ها در صنعت بازی های کامپیوتری عناوین بزرگی که در سال آینده منتشر خواهد شد را معرفی کرده اند. در ادامه می توانید لیستی از بازی های معرفی شده در سایت 1UP را مشاهده کنید.

Crysis 2 (Electronic Arts | Crytek)
Deus Ex: Human Revolution (Eidos | Eidos Montreal)
Diablo 3 (Blizzard Entertainment | Blizzard Entertainment)
Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda Softworks | Bethesda Game Studios)
Guild Wars 2 (NCsoft | ArenaNet)
Mass Effect 3 (Electronic Arts | BioWare)
Portal 2 (Electronic Arts | Valve Software)
Rage (id Software | id Software)
Stars Wars: The Old Republic (LucasArts and BioWare | LucasArts and BioWare)
Witcher 2: Assassins of Kings-Atari | CDprojekt

اولین بازی عربی Capcom!

اینطور به نظر می رسد که کمپانی Capcom قصد دارد تا یکی از بازی های از دست رفته خود را با زبان عربی در آسیا منتشر کند. گفته می شود این بازی که به احتمال فراوان کاریکا در جنگل (Karika in Jungle) نام دارد از قابلیت های 3D پشتیبانی خواهد کرد. با این حال هنوز این مطالب از سوی مسئولین Capcom تایید نشده اند.

جزئیات جدید از Batman: Arkham City

به تازگی اخباری از Arkham City در اینترنت منتشر شده که هیچ یک از آن ها هنوز از سوی کمپانی های Warner و یا Rocksteady تایید نشده اند. نکته ای که بیش از همه به آن اشاره شده، وجود بخش چندنفره بسیار غنی چه در بخش Multiplayer و چه در حالت Campaign بازی است. این طور که گفته می شود، در این قسمت 12 شخصیت قابل بازی حضور خواهند داشت که همین موضوع قطعا جذابیت گیم پلی را دو چندان می کند. چرا که اینبار بسیاری از شخصیت های محبوب سری داستان های Batman را می توانید کنترل کنید و قدرت های ویژه هر کدام را در دست بگیرید.