تماس با ما

مرکز مشاوره انجام پروپوزال، پايان نامه، سمینار و پروژه عمران آب، مهندسی آب، سد سازی، مهندسی رودخانه، کشاورزی آبیاری، سازه های هیدرولیکی، سازه های آبی و دریایی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت.

انجام کلیه امور مهاجرتی برای رشته های عمران و کشاورزی و محیط زیست و مکانیک سیالات و جامدات و برق و الکترونیک و ....

  • موقعیت های تحصیلی عالی دوره های فوق لیسانس و دکتری

  • در بهترین دانشگاه های کشورهای اروپایی و استرالیا و کانادا

  • دارای تیم مخصوص مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

  • انجام ریسرچ پروپوزال (Research Proposal)
  • تهیه رزومه تخصصی
  • تهیه انگیزه نامه اختصاصی (Cover/Motivation letter)
  • کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه خدمات (تعرفه های ما را مقایسه کنید)
  • پرداخت بصورت تمام قسطی

تا پایان با شما هستیم

ارائه مقالات معتبر علمی پژوهشی یک هفته بعد از دفاع

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09365136144 از طریق whatsApp در ارتباط باشید و یا پیام های خود را به ایمیل زیر ارسال کنید و بسرعت جوابگوی شما هستیم.

انواع نرم افزارهای Flow3D و Fluent و Ansys و Abaqus و Mike11 و HECHMS و HECRAS و Matlab و Epanet و CCHE2D و CCHE3D و SSIIM و ...

Email : sazehydraulic@yahoo.com

با قدرت گرفتن شبکه های اجتماعی متعدد در جذب مخاطب،برخی افراد سودجو با تبلیغات بی پایه و اساس سعی در فریب مخاطب دارند و باید توجه داشت که انجام پایان نامه در مقاطع فوق لیسانس و دکتری کاملا تخصصی و دشوار است و بجز با بهره گیری از یک گروه تخصصی و با تجربه امکانپذیر نیست.

افراد سود جو همواره سعی دارند تا با دادن وعده، شما را فریب داده و در میانه راه رها کنند.

"حتما پیش از هر اقدامی از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کنید"

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

sazehydraulic

به دانش بود نیک فرجام تو// به مینو دهد چرخ آرام تو ((فردوسی))



برچسب‌ها: سازه های آبی , سازه های هیدرولیکی , عمران آب , پایان نامه
[ ] [ ] [ پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری ]
[ ]

مجلات و فصلنامه های علوم آب

 

 http://www.gjesm.net/

مجله جهاني علوم و مديريت محيط زيست

 http://wwjournal.ir/ فصلنامه علمي-پژوهشي آب و فاضلاب
http://wej.miau.ac.ir/
فصلنامه علمي -پژوهشي مهندسي منابع آب  
 http://www.iranwra.com/fa/

 مجله علمي پژوهشي تحقيقات  منابع آب ايران

 

http://www.waterdevelop.com

فصلنامه بين المللي پژوهشي منابع آب و توسعه
 http://wsej.iauahvaz.ac.ir/ فصلنامه علوم و مهندسي آب
 http://www.jett.dormaj.com/ فصلنامه روشهاي  تصفيه محيط
 http://jircsa.ir
نشريه علمي_ترويجي سامانه هاي سطوح آبگير باران
http://www.ijhse.ir/ فصلنامه بهداشت ايمني و محيط زيست
 http://www.apdjournal.ir/ فصلنامه انجمن پدافند غير عامل ايران
 http://jiwee.shahroodut.ac.ir/  نشريه آب و محيط زيست ايران
 http://www.iwpri.ir/Magazine فصلنامه گفتگوي آب ايران
 http://mohandesiab.com/

نشريه خبري،تحليلي و پژوهشي مهندسي آب

 http://jest.srbiau.ac.ir/journal/editorial.board  فصلنامه علوم وتكنولوژي محيط زيست
 http://www.ijee.net/  فصلنامه انرژي و محيط زيست ايران

 http://www.ije.ir/

ماهنامه بين المللي مهندسي  
 http://www.iranwrajournal.ir/fa نشريه تحقيقات منابع آب ايران  
 http://ceej.tabrizu.ac.ir/  نشريه مهندسي عمران ومحيط زيست


برچسب‌ها: مجلات علوم آب , فصلنامه علوم آب , منابع آب , سازه های آبی
[ ] [ ] [ پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری ]
[ ]

پرش هیدرولیکی

پرش هیدرولیکی پدیده‌ای در علم هیدرولیک است که در جریان کانال باز مورد بحث قرار می‌گیرد. هنگامی که در یک کانال با سطح آزاد، در بالادست جریان فوق بحرانی و در پایین‌دست جریان زیر بحرانی وجود داشته‌باشد، در مقطعی میان این دو جریان، پرش هیدرولیکی رخ می‌دهد که با استهلاک انرژی زیادی همراه است. پرش هیدرولیکی می‌تواند به صورت آزاد یا مستغرق رخ دهد.

نوع پرش هیدرولیکی وابسته به سرعت اولیه سیال است. اگر سرعت اولیه سیال کمتر از سرعت بحرانی باشد، پرشی رخ نمی‌دهد. برای سرعت‌هایی نیز که چندان بالاتر از سرعت بحرانی نیستند، انتقال انرژی به صورت امواج متلاطم پدیدار می‌شود. بعد از این مقدار هرچه سرعت اولیه سیال افزایش یابد، انتقال انرژی سریع‌تر می‌شود، تا جایی که در سرعت‌های بالا، ذرات سیال از آن جدا شده و به سوی بالا پرت شده و به سمت جریان بازمی‌گردند. وقتی این اتفاق می‌افتد، پرش همراه با اثرات شدید تلاطم ناشی از جریان مانده و گردابی هوا و امواج سطحی می‌شود.

پرش هیدرولیکی باعث کاهش انرژی آب می‌شود که در جلوگیری از تخریب دیواره کانال‌ها بر اثر سرعت زیاد آب، کاربرد دارد. هم‌چنین آشفتگی ایجاد شده در حین پرش، می‌تواند در مخلوط کردن مواد شیمیایی با آب و نیز هوادهی آب مورد استفاده قرار گیرد.

پرش هیدرولیکی پدیده‌ای در علم هیدرولیک از نوع جریان متغیر سریع است که بیش‌تر در جریان‌های با سطح آزاد مثل جریان رودخانه‌ها و جریان خروجی از سرریزها و دریچه‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد. هنگامی که در بالادست یک کانال با سطح آزاد، جریان فوق بحرانی و در پایین‌دست آن، جریان زیر بحرانی وجود داشته‌باشد، در مقطعی میان این دو جریان، پرش هیدرولیکی رخ می‌دهد. زیرا تبدیل جریان از فوق بحرانی به زیر بحرانی به صورت ملایم امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین در پدیده پرش هیدرولیکی، جریان از حالت فوق بحرانی به حالت زیر بحرانی تبدیل می‌شود. این تبدیل به صورت ناگهانی و در فاصله‌ای کوتاه رخ می‌دهد و به دلیل ایجاد آشفتگی در سطح آب، با استهلاک انرژی زیادی همراه است.

ویدئویی از یک پرش هیدرولیکی در آزمایشگاه

http://as7.asset.aparat.com/aparat-video/41d7512b1ccb9f3d9201fad098141ec11146960__39972.mp4

 



برچسب‌ها: پرش هیدرولیکی , استهلاک انرژی , حوضچه آرامش , سرریز پلکانی
[ ] [ ] [ پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری ]
[ ]

فریب نخورید (مشکلات احتمالی)

آیا استاد راهنما از شما درخواست یک موضوع بروز را داشته؟

آیا به یک منبع موضوع بروز دسترسی ندارید؟

افرادی با دریافت هزینه گزاف، پروپوزالی اشتباه و با اهداف و فرضیاتی نادرست را برای شما انجام داده اند؟

فقط سه فصل اول را انجام داد و دیگر جواب تماس ها را نمی دهد.

در نحوه نگارش پایان نامه و پروپوزال مشکل دارید؟

آیا با راهنمایی دیگران پروپوزالی را انجام داده اید، اما توانایی تکمیل پایان نامه خود را ندارید؟

آیا نمیدونید که چطور متوجه بروز بودن موضوع انتخابیتون بشید؟

نگران جلسه دفاع و یک ارائه خوب هستید؟

در تهیه پایان نامه عجله دارید و وقت چندانی ندارید؟


مشاوره انجام پايان نامه و سمینار عمران آب، سازه های هیدرولیکی، سازه های آبی و دریایی و مهندسی آب، سد سازی، مهندسی رودخانه، کشاورزی آبیاری و زهکشی
با تجربه و تخصص بالا در این زمینه به همراه دوره آموزشی و مشاوره جهت آمادگی برای جلسه دفاع
سابقه خوب، قیمت مناسب و خدمت رسانی در سریعترین زمان ممکن رمز موفقیت ماست.
لطفا پیش از انتخاب مشاور بخوبی تحقیق کنید و گول وعده های باور نکردنی را نخورید.
انجام پایان نامه دانشجویی کار پیچیده و زمانبری است که نیاز به تخصص، تجربه بالا و مشاوره مستمر دارد.



برچسب‌ها: پایان نامه عمران آب , پایان نامه سدسازی
[ ] [ ] [ پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری ]
[ ]

گرایش مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی

گرایش مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی

کارشناسی ارشد آب و سازه‌های هیدرولیکی یکی از گرایش‌های کارشناسی ارشد عمران است که در زمینه تحلیل و طراحی سازه‌هایی که به نوعی با آب سروکار داشته و در ساختمان‌های هیدرولیکی به‌کار برده می‌شوند، فعالیت دارد. در واقع اين گرايش ترکیبی از گرایش‌های سازه و آب می‌باشد.این گرايش همچنین با مباحث مطرح شده در هر دو موضوع مهندسی محیط زیست وبهداشت نیز ارتباط دارد. البته همانطور که عنوان شد، تأکید بیشتر این گرایش بر روی طراحی و محاسبه‌سازه‌های مرتبط با آب می‌باشد و مطالعات هیدرولوژیکی چندان در حیطه‌ مباحث این گرایش نیست.

اگر بخواهیم صادقانه در مورد این گرایش اظهار نظر کنیم، باید بگوییم که مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی گرایشی است کاملاً ابتکاری که نظیر آن را فقط می‌توان در کشور هلند یافت؛ چرا که یکی از چالش‌های پیش رو برای دولتمردان هلندی حفظ تمامیت ارضی کشور در مقابل بالا آمدن سطح آب دریا است. اما ضرورت این گرایش در ایران با توجه به رشد جمعیت و نگرش تازه‌ای که در سالهای اخیر به استفادۀ بهینه از آبهای کشور، در جهت تأمین آب آشامیدنی صورت گرفته و نیز تمرکز توجه بر امور مربوط به سدسازی، کاملاً مشهود است و همین موضوع نیاز به وجود متخصصین در زمینه‌های مختلف و نیز در سطوح مختلف صنعتِ آب را پررنگ‌تر می‌سازد.

مهندسین عمران، از گرایش آب و سازه‌های هیدرولیکی به مارماهی تعبیر می‌کنند. اما چرا مارماهی؟ پاسخ این پرسش بسیار روشن است. با انتخاب این گرایش، يک مهندس عمران توانایی پیدا می‌کند که هم کارهای سازه‌ای انجام دهد و هم کارهای آبی، از جمله وارد شدن به بحث‌های منابع آب که خاص رشته‌های آب و محیط زیست است. اما واقعیت چیزیست کاملاً متفاوت و تلخ. چرا که در واقع يک مهندس سازه‌های هیدرولیکی در هیچ یک از گرایش‌های فوق نمی‌تواند به چنان تبحری دست یابد که دیگران دست می‌یابند. لذا در موقعیت‌های کاری قطعاً پله‌ای پایین‌تر از مهندسان سازه‌ای و آبی خواهد بود.

با اینکه نباید از نکات فوق به هنگام انتخاب این گرایش غافل شد، اما روی هم رفته کارشناسی ارشد سازه‌های هیدرولیکی گرایشی است که يک مهندس عمران همانند همان مارماهی در آن آزاد است و قابلیت انعطاف دارد. این خود حسن بسیار بزرگی است در سیستم بسته آموزشی ایران! برای مثال دانشجویان این گرایش امکان انتخاب درسهای اصلی گرایش سازه، زلزله و آب یا حتی محیط زیست را جهت دروس اختیاری دارند.

دروس اصلی کارشناسی ارشد

تعداد واحدهای مقطع کارشناسی ارشد سازه‌های هیدرولیکی مانند سایر گرایش‌های عمران در دوره پژوهش‌محور برابر 32 واحد است که شامل 24 واحد دروس تئوری و عملی، 2 واحد سمينار و 6 واحد پايان‌نامه است. در دوره آموزش‌محور به جای 6 واحد پایان‌نامه، 6 واحد درس اختیاری گذرانده خواهد شد و در درس سمینار بر روی یک موضوع خاص تحقیق می‌شود. دروس اصلی گرایش سازه های هیدرولیکی عبارتند از:

هیدرولیک پیشرفته و طراحی هیدرولیکی سازه‌ها به همراه یکی از دروس روش اجزاء محدود، هیدرودینامیک و یا هیدرولیک محاسباتی و نیز یکی از دروس سد های خاکی و یا سد های بتنی

همچنین برخی از دروس اختیاری این گرایش عبارتند از:

هیدرودینامیک، سدهای خاکی، سدهای بتنی، دینامیک سازه‌ها،اندرکنش آب و سازه، ریاضیات عالی مهندسی ،مکانیک محیط‌های پیوسته، هیدرولیک محاسباتی، آبهای زیرزمینی و ...

از دروس مهم مورد نیاز برای این گرایش از دوره کارشناسی می‌توان مکانیک سیالات، هیدرولیک، دینامیک، دینامیک سازه‌ها (در حد آشنایی)، آبهای زیر‌زمینی و ریاضیات را نام برد.

دانشگاه های مطرح در سراسر کشور

دانشگاه‌های تهران در زمینه سازه‌های هیدرولیکی دانشگاه‌های مطرحی به شمار می‌آیند. به طور خاص می‌توان دانشگاه‌های تربیت مدرس، امیرکبیر و صنعتی شریف را نام برد که هرکدام از این دانشگاهها با توجه به توان علمی و کادر هیئت علمی خود در یکی از زمینه‌های سازه و آب مطرح بوده و عمده پژوهش‌های آنها در همین زمینه انجام می‌گیرد.

- دانشگاه تربیت مدرس (واقعاً به اصالت گرایش پایبند است، خصوصاً اگر داوطلبان بتوانند با پروفسور احمدی کار کنند.)

- دانشگاه امیر‌کبیر (در زمینه سازه‌ای فعالیت دارد و بیشتر مناسب کسانی است که به کارهای سازه‌ای علاقه‌مند بوده و در آینده قصد دارند در گرایش سازه ادامه تحصیل دهند.)

- دانشگاه صنعتی شریف ( دانشجو کاملاً آزاد خواهد بود که به علاقه خود بپردازد اما عملاً در انتها باید برای ادامه تحصیل فقط دکتری آب را انتخاب کند.)

- دانشگاه تهران (باتوجه به کارهای پژوهشی که تاکنون صورت گرفته، بیشتر در زمینه آب فعال می‌باشد.)

زمینۀ فعالیت، آیندۀ شغلی

امکان ادامه تحصيل در گرايش سازه‌های هیدرولیکی در مقطع دکترا در داخل کشور وجود دارد. دانشگاه هایی مانند تهران، تربیت مدرس و سهند تبریز دارای مقطع دکترای سازه هیدرولیکی هستند ولی بطور کلی انتخاب‌ها در ایران بسیار کم است. اما شرایط برای ادامه تحصیل در خارج از کشور بسیار بیشتر فراهم می‌باشد، تا این حد که می‌توان حتی در رشته مکانیک، در برخی موضوعات مانند مدل‌سازی جریان‌های زیستی در بدن به پژوهش پرداخته و حرفی هم برای گفتن داشت.

فارغ التحصیلان این دوره می‌توانند با وزارتخانه‌ها و سازمانهای مسئول اجرای طرحهای عمرانی در زمینه آبرسانی مانند وزارت نیرو، وزارت کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها همکاری داشته باشند. همچنین همکاری با مهندسین مشاور سدسازی و منابع آب، نظارت بر اجرای پروژه‌های موضوع فعالیت این شرکت‌ها و مشارکت در طراحی سازه‌های هیدرولیکی نظیر سدها، اسکله‌ها، کانال‌های آبرسانی و ... از دیگر زمینه‌های کاری فارغ‌التحصیلان این گرایش است.

در هر یک از موارد فوق فازهای طراحی سازه‌های هیدرولیکی، اجرا و نظارت بر آنها بطور مستقیم زیر نظرمهندسان سازه‌های هیدرولیکی انجام می‌شود که این خودبازار کار مناسبی را برای مهندسان سازه‌های هیدرولیکی فراهم می‌کند. البته فارغ التحصیلان سازه‌های هیدرولیکی می‌توانند در شاخه‌های دیگر مانند سازه، آب و سازه‌های دریایی نیز مشغول بکارشوند.

از معروفترين مراکز و شرکتهای مرتبط با اين رشته می‌توان به آب نیرو، مپنا، مهاب قدس، مشانیر و ... اشاره کرد.



برچسب‌ها: مهندسی آب , سازه های هیدرولیکی , سازه های آبی , کارشناسی ارشد عمران
[ ] [ ] [ پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری ]
[ ]

معرفی رشته مهندسی کشاورزی-سازه های آبی

معرفی رشته مهندسی کشاورزی-سازه های آبی

طول این دوره بطور متوسط دو سال می باشد. ولی در صورت لزوم دانشجویان مجازند که حداکثر ظرف سه سال آنرا به اتمام برسانند. شکل نیسمالی است و هر سال تحصیلی شامل دو نیمسال و هر نیمسال بمدت 16 هفته می باشد.

تعداد واحدهای درسی دوره کارشناسی ارشد رشته سازه های آبی 32 واحد به قرار زیر است:

- دروس الزامی 13واحد

- دروس انتخابی 13واحد

- پایان نامه 6واحد

فارغ التحصیلان این رشته می توانند در دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و موسسات پژوهشی بعنوان مدیرفنی، برنامه ریز و سرپرست پروژه به انجام وظیفه مشغول گردند و در زمینه های مشروحه زیر مسئولیت پذیرفته و نقش خود را ایفاء نمایند.
برنامه ریزی و هدایت امور اجرایی و نظارت بر تهیه و اجرای طرح های مربوط به شبکه های انتقالی و توزیع آبیاری و سازه های وابسته به آن

با توجه به نقشی که آب در کشاورزی دارد و نظر به اهمیتی که مسائل مربوط به حفظ و حراست و بهره برداری منابع آب بعنوان حیات کشاورزی دارا می باشد، ضرورت و اهمیت رشته کارشناسی ارشد سازه های آبی روشن می گردد. ایران با وسعت زیاد و آب و هوای معتدل نسبتاً خشک دارای منابع آبی تقریباً محدود و غیر کنترل شده می باشد که برای مدیریت آن لازم است متخصصینی با بینش وآگاهی های کافی تربیت شوند تا از عهده این مهم برآیند.

دروس ترم 1 مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی-سازه های آبی

نام درس

سدهای خاکی

مهندسی رودخانه

هیدرولیک مجاری روباز

مهندسی منابع آب

ریاضیات مهندسی

هیدرولیک رسوب

طراحی سازه های تنظیم آب

روشهای عددی کلاسیک

طراحی شبکه های آبیاری وزهکشی

تحلیل سازه های پیشرفته

مدلهای فیزیکی وهیدرولیکی

ژئوتکنیک سازه های آبی

مهندسی رودخانه پیشرفته

09365136144 مشاوره رایگان



برچسب‌ها: رشته سازه های آبی
[ ] [ ] [ پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری ]
[ ]

سمینار، مقاله، کنفرانس، همايش، مجله

سمینار، مقاله، کنفرانس، همايش، مجله

ارائه انواع مقالات جهت ارائه به کنفرانس هاي ملي و همايش هاي منطقه اي و ملي و مجلات و ... به صورت فايل word و در قالب فرمت کنفرانس و همايش مربوطه.

یكي از مهمترين دغدغه هاي دانشجويان دانشگاه ها، يافتن منابع علمي و مقاله هاي مورد نياز براي تدوين طرح ها و پايان نامه ها است.

"تهيه اين مقاله ها و پایان نامه ها در كمترين زمان ممكن و با هزينه اي مناسب"

تهيه سمینار- تهيه پروپوزال- مقاله- پايان نامه - انتخاب موضوع- نوشتن تهيه انجام و تدوين و ويرايش مقاله فارسي و انگليسي-علمي پژوهشي - تجزيه و تحليل نتايج - مواد و روش ها- مدلسازي- کارشناسي ارشد - دکتري- رساله- تز - تدوين مقاله

ارائه تقويم تمامي کنفرانس ها و همايش هاي ملي و ...

ارائه مقالات در تمامي مجلات علمي-ترويجي و علمي – پژوهشي و ...

نوشتن پروپوزال پایان نامه بر اساس اصول روش تحقیق و ویراستاری پایان نامه نویسی (در این مرحله سعی خواهد شد پایان نامه شما بر طبق آخرین اصول روش تحقیق نوشته شود تا در سریعترین زمان به تایید برسد.)

تهیه اسلایدهای پایان نامه برای جلسه دفاع و ارائه کلیه توضیحات مربوط به پایان نامه، بمنظور دفاع هرچه بهتر شما.

ارائه رهنمودهایی برای دفاع هرچه بهتر از پایان نامه و پاسخ سوالات متداول اساتید در جلسه دفاع پایان نامه.

تهیه نسخه نهایی و قابل چاپ پایان نامه همراه با فهرست بندی، چکیده، صفحه تقدیر و ... برای تکثیر.

نوشتن پروپوزال و انجام پایان نامه در سریعترین زمان ممکن.

خروجی پایان نامه به همراه مقاله علمی-پژوهشی ارائه خواهد شد.

مشاوره و همکاری، تا دفاعیه دانشجو و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.

 

هزینه مشاوره پایان نامه در زمینه انتخاب موضوع، تدوین و تحلیل فرضیات، کاملا رایگان است.

تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره بگیرید:

www.sazehydraulic.com

sazehydraulic@yahoo.com

09365136144

09387744765

 

 راه پیشرفت، ارزش نهادن به علم و تحقیق، احترام به معلمین، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان است.

"پروفسور حسابی"

 

 



برچسب‌ها: سمینار , مقاله , کنفرانس , همايش
[ ] [ ] [ پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری ]
[ ]

پایان نامه و پروژه های پایانی علوم آب، سد سازی، سازه های آبی و هیدرولیکی، عمران آب و مهندسی رودخانه

انجام پايان نامه، سمینار و پروژه عمران آب، مهندسی آب، سد سازی، مهندسی رودخانه، کشاورزی آبیاری، سازه های هیدرولیکی، سازه های آبی و دریایی.

انجام انواع پایان نامه، پروپوزال، ریسرچ پروپوزال، سمینار و پروژه های میان ترم و پایانی مهندسی علوم آب، سازه های آبی و هیدرولیکی، عمران آب، کشاورزی آبیاری و زهکشی، مهندسی رودخانه و سواحل

در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا به صورت فایل word و در قالب فرمت دانشگاه مربوطه در سریع ترین زمان، با موضوعاتی نو، بروز و متنوع، با بکارگیری گروهی متشکل از اساتید دانشگاهی و دانشجویان فارق التحصیل فوق لیسانس و دکترا در رشته های مختلف علوم آب و عمران، ارائه می شود.

تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره بگیرید:

www.sazehydraulic.com

sazehydraulic@yahoo.com

09365136144

زندگی آب در دست ما و زندگی ما در دست آب است.



برچسب‌ها: مدل عددی , سازه های هیدرولیکی
[ ] [ ] [ پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری ]
[ ]

فهرست نشريات علمي داراي اعتبار 1394

[ ] [ ] [ پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری ]
[ ]