بلاگفا......

بلاگفا چقدر تنها شدی! هی یادش بخیر

یه قطره بسه از کل بارون، به حرمته تفاوت نگاه ما با هم دوره‌هامون!

زندگی


خدایا امروز بیدار شدم...

حالم خوبه...

خانواده مم کنارمم...

اونا هم سلامتن...

شکرت...

خداحافظ اسطوره اخلاق

به بهانه خداحافظی اسطوره پوشالی، سبعه محبوب کفشهایش را آویخت...!!!


یادش به خیر وقتی قرار بود نیمی از یک شوت را امروز به نظاره بنشینیم و مسیر باقیمانده تا تور دروازه بماند برای فردا ، با اینکه بد جوری سرکار بودیم اما اسطوره ای دوست داشتنی به نام سوبا کاری می کرد تا بتوانیم کاکرو را تحمل کنیم ! چقدر دلنشین بود وقتی آرزوی ما تماشای اسطوره ی شرقی بود و کارهای خارق العاده اش ، اما هیچ گاه باور نمی کردیم روزی ستاره و اسطوره ای به عظمت تاریخ فوتبال ایران ، از جنس واقعیت در سرزمین فوتبال پاک ایران ظهور کند و با رفتار ، تعصب و کردارش اسطوره ای شود تمام نشدنی در سرزمینی آبی، با دو ستاره ی درخشان ، کلی اسطوره و هوادارانی لیسانسه ، مربی به سبک فیلم های آمریکای جنوبی و کلی بادیگارد ...



http://www.8pic.ir/images/01304521068055762550.jpg



آری این ستاره ی دوست داشتنی در  سرزمین آبی ها شروع به درخشش کرد!او کسی نبود جز فرهاد مجیدی

در روزگاری که تنها چشم و چراغ فوتبال ناب و پاک ایران به قول بعضی ها ، شماره ی هفت (سبعه) آبی ها بود در غروبی غم انگیز در میان هیاهو و اشک میلیون ها هوادار لیانسه ای که تا پشت در آزادی آمده بودند و بیش از 120 هزار نفر نتوانسته بودند این خداحافظی باشگوه اسطوره ی آبی ها را به تماشا بنشینند رفت تا فوتبال ایران بار دیگر از اسطوره های بزرگ آبی خالی و تهی شود !

اما چند علامت سئوال بزرگ بر پیکر فوتبال ایران نقش بست !

چرا شماره هفت به یکباره و بدون اطلاع رسانی خدا حافظی کرد ؟ آیا دلیلش تنها بر می گردد به روزی که بعد از چند مدت و شفا یافتن دخترش از کشور عربی بازگشت و تنها 5 هزار نفر از وی استقبال کردند و شفاف بود که روز خداحافظی اش نیز هواداران میلیونی این تیم در حال اخذ مدرک لیسانس هستند و به تبع نمی توانند به ورزشگاه بیایند !پس بهترین بهانه برای خالی بودن ورزشگاه می توانست همین بی اطلاعی باشد!

بازیکن مکتب حجازی چه چیزی در مکتب دروغ و ریا و ناپاکی دید که دل از مکتب ناصر خان کند و وارد قلمرو حکومتی و بادیگاردی امیر خان شد !

طبق همان منطق سرپرست آبی ها با کدام دستگاه و معیاری بازیکنی اسطوره می شود که بازی های ملی اش از هر بازیکن معمولی کم تر است !

حال یک سئوال دیگر از هوادارن استقلال و سرپرست این تیم : با کدام آزمایش و دستگاه فکتوز سنج تعصب اسطوره محبوبشان را تست زده اند که لقب فرهاد با تعصب به یکی از بی تعصب ترین بازیکنشان داده اند ؟ آیا این فرهاد همان فرهادی نیست که دراوج رقابت ها تیم محبوبش را دو دستی به پول و بهانه فروخت و دخترش را بهانه کرد تا تنها چند درهم بیشتر گیر بیاورد ؟

شاید تنها دلیل منطقی آقایان برای اسطوره شدن بازی در تیم هم زبانان مدیر عامل چلسی باشد که این خود کم افتخاری نیست !

هیچ کس تعجب نکند اگر فردا روز تیم عربی برای بازیکن خود بازی خداحافظی بگذارد و فرهاد  با تعصب هم برای قدردانی تصویر زیبای شیخ عربی را بر پیشانی خود حک کند ...

به هر حال اسطوره ای رفت! مهم نیست عربی یا خلیجی مهم این است که به اسطوره های بزرگی چون مرفاوی ،چنگیز ،منصوریان،زرینچه ،مظلومی ، قلعه نوعی و... پیوست


http://www.8pic.ir/images/64497906428562668625.jpg

شیر،همیشه شیر است...


http://www.8pic.ir/images/49615570652184331941.jpg

اشتباهی

سخت است حرفت را نفهمند...


سختر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند...


حال میفهمم،


که خدا چه زجری میکشد...،


وقتی این همه ادم حرفش را نفهمیده اند که هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند...!!!

تجربه


تجربه خوبی بود....

درد من از برکه نیست...



درد من از برکه نیست...


درد من از زیستن با ماهیانی ست که حتی فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده...

شادی روح تمام شهیدانی که واسه دفاع از این آب و خاک جون دادن،صلوات...


       می گفت: ستاره خفت ، بر می گردم


        وقتی که سحر شکفت بر می گردم


        سر تا سر خاک جبهه رو باید گشت


        دنبال کسی که گفت : بر می گردم ..

http://www.8pic.ir/images/65083327416205568732.jpg


آن چهره معصوم تو، آن جسم خون آلود تو، شرمنده ام شرمنده ام ..

لقمه ای حرام به قیمت اشک میلیون ها پرسپولیسی



پست ترین حیوانات در دنیای جانوری ،شاید کفتار باشد که در بدترین شرایط ،تنها راه چیره شدن بر شیر بیمار را حمله ی گروهی می بیند و ناجوانمردانه بر شیر خسته و رنجور یورش می برد و بدون توجه به شعور جانوری خود ، سلطان جنگل را زمین گیر می کند .

http://upload7.ir/images/23172711449432095805.jpg

اما آنچه کثیف تر و دردناک تر از حمله ی کفتارها را شاهد بودیم بازی شب گذشته ی پرسپولیس و سپاهان بود .در این بازی انسان هایی جایگاه احسن الخالقین خود را فروختند تا در پوست کفتاری در آیند و شیری را مقابل میلیون ها هوادار به خون کشند .در این شب دردناک کفتارهای گرسنه از گوشه و کنار ناجوان مردانه بر شیر در غل و زنجیر تاختند و بر زمینش زدند.

آقای قهرمانی (بخوانید کفتار)

نیازی به کارشناسی داوری و برنامه ی نود نیست!نیازی به صندلی گردان کارشناس پولکی ،جناب فنایی هم نیست ،یک لحظه کافی است کلاهت را قاضی کنی،هرچند مطمئنم چندی است که به جای کلاه ،روسری سر می کنی !پس لحظه ای روسریت را قاضی کن !

آیا شرم نکردی وقتی برگشتی و روی صندلی های ورزشگاه چهره ی پیرمردی را دیدی که اشک در چشم و بغض در گلو تنها سکوت کرده بود و چون مجسمه ای بی روح بر سر جایش یخ زده بود ،هر چند می دانیم که تو کثیف تر از آنی که دل شکستن پیرمردی برای تو اهمیت داشته باشد .

آقای قهرمانی؛ شرافت را چند فروختی ؟نیازی به توجیه و شلوغ بازی نیست چون تو سالهاست چنین عادت کرده ای و خوردن لقمه ی حرام برای تو  امری عادی است .کدام شرافت ؛شرافتی که به ریالی فروخته ایی شرافت نیست ،جامه ای است کثیف که تنها تو لایق پوشیدنش هستی ،تو حتی لایق پوشش هم نیستی !

آقای قهرمانی تو انسانیت را باختی تا چون کفتاری پیر در پایان عمرت به مرداری بد بو و لاشه ای فاسد برای ارتزاق برسی .پس اف بر تو ....اف بر تو که حتی حیوانی به نام کفتار را هم بد نام کردی !

اما چگونه سکوت کنیم وقتی به عینه دیدیم روبهان و گرگان گرسنه دست در دست کفتاری کثیف داده اند تا پرسپولیس کبیر نتیجه نگیرد و تنها برای چند میلیون ناقابل اشک میلیون ها ایرانی را ریختند تا به جاه و مقامی برسند .

چقدر دردناک است که آقایان  برای خنده ی کودک خود با ناله ی پسر بچه ی پرسپولیسی ،عروسک دخترک خندان خریدند!

منبع:ریزه نیوز،با کمی تغییر

به تو سردر...



از امروز 30 روز سخت رو خواهم داشت...


سخترین روزهای زندگی...

تورم را فراموش نکنید



اینو از تو روزنامه خوندم،


واسم قشنگ بود،اما تلخ...


تمام آنچه کسی چون داریوش در دعای معروف خویش از خدا خواسته و گفته بود:


خدایا این کشور را از سه بلا حفظ کن...

دروغ،خشکسالی،دشمن...


اینک با آنچه تورم خوانده میشود یکجا جمع شده است...!

بدون شک تورم مظهر دروغ،خشکسالی و دشمن است.

شما در تورم میتوانید حضور جمعی دروغ,خشکسالی و دشمن را ببینید...!!!