ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»»عکس هایی واقعی از مکان جهنم و ریشه شناسی کلمه جهنم

ریشه شناسی “جهنم” “جهنم” شکل عربی شده ی واژه ی “گِهینُّم” [Gehinnom] در زبان عبری است — زبان ِ کهن تر و از همان شاخه ی زبان های سامی در منطقه ی بین النهرین — و به معنی:”دره ی پسر هینّوم” [“Valley of the Son of Hinnom”] این دره در شهر اورشلیم، و در جنوب [...]

ادامه مطلب ...

@»»نوحه سرایی با صدای مداح حاج محمود کریمی

نوحــه ســـرایی با صدای مداح حاج محـــمود کــــریمی ...


 ویژه شب های قدر 

ادامه مطلب ...

@»»نوحه سرایی با صدای مداح حاج حسین سیب سرخی ...

نوحــه ســـرایی با صدای مداح حاج حـــسین ســیب ســرخی ...
ویژه شب های قدر


ادامه مطلب ...

@»» عکس های جدید و دیدنی از محسن چاوشی.

@»» عکس های جدید و دیدنی از محسن چاوشی.

منبع : مهرداد کلاب

ادامه مطلب ...

@»»کد آهنگ جدید برای بلاگ و سایت شما

با سلام

@»»کد آهنگ جدید برای بلاگ و سایت شما

کد آهنگ های جدید و درخواستی شما عزیزان از چند روز اینده در بلاگ اضافه خواهند شد

منتظر باشید ....

ادامه مطلب ...

@»»نظر علامه طباطبایی در المیزان درباره «إنّا أنزلناه

نظر علامه طباطبایی در المیزان درباره «إنّا أنزلناه فی لیلة القدر» چیست؟
@»»پاسخ سوال روزانه تبیان یک شنبه 30 مرداد
ادامه مطلب ...

@»»استغفار روزانه پیغمبر اکرم

@»»استغفار روزانه پیغمبر اکرم
ادامه مطلب ...

@»»پاسخ سوال مطالب روزانه تبیان شنبه ۲۹ مرداد

@»»پاسخ سوال مطالب روزانه تبیان شنبه ۲۹ مرداد

ادامه مطلب ...

@»»دانلود موزیلا ۶ Mozilla Firefox 6.0 Final All In One

این بار کمپانی MOZILLA نسخه جدیدی از این مرورگر کاربر پسند و قدرتمند ارائه کرده است از جمله ویژگی های مهم موجود در این مرورگر می توان به امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت برای جلوگیری از خطرات احتمالی SPY-WARE ها ، جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد و محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی ، مدیریت حرفه ای تر ADD-ON ها، استفاده ساده تر از نرم افزار نسبت به قبل ،امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WEBM ،کاهش بسیار محسوس CRASH ها در استفاده از این نسخه ،سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات ،آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی وامکان نمایش تمام صفحه ویدئوها، امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده ،کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند و انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف در این نسخه جدید از این مرورگر می توانید بیابید وهمچنین این نرم افزار سازگاری کامل با تمام نسخه های ویندوز دارد .
فایل اول نسخه MOZILLA FIREFOX 6.0 FINAL
فایل دوم نسخه فارسی
فایل سوم نسخه همراه (PORTABLE)

ادامه مطلب ...

@»»دانلود نرم افزار امنیتی قدرتمند Trojan Killer All In One

نرم افزار امنیتی قدرتمند دیگری برای کاربران تبیان.این نرم افزار که از آن به عنوان قاتل تروجان یاد می کنند بسیار حرفه ای می باشد و در کار خود خبره است.در مورد این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد: - دارای گارد محافظ قدرتمند در برابر خطرات احتمالی در هنگام اتصال به اینترنت - قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها - بدون گرفتن فضا و مقدار رم و پردازش کامپیوتر - سرعت جستجوی بسیار بالا با هسته قدرتمندی که دارا میباشد. - پشتیبانی از ویندوز ویستا و ویندوز 7 ، امکان حذف ، پاکسازی ، و بلاک کردن در صورتیکه فایل سیستمی شما دچار مشکل شده باشد. - شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها - و …
فایل اول نسخه نصبی و فایل دوم نسخه قابل حمل این نرم افزار می باشد .
ادامه مطلب ...

@»»دانلود Mozilla Thunderbird این برنامه ایمن ، ضد اسپم (هرزنامه)

این برنامه ایمن ، ضد اسپم (هرزنامه) و ضد ایمیل های تبلیغاتی که از RSS و زبان فارسی پشتیبانی می کند برای دریافت و مدیریت ایمیل ها در کامپیوتر است.برنامه‌ های مدیریت ایمیل دیگری که در سیستم شما نصب شدن رو به طور اتوماتیک شناسایی می کند و امکان وارد کردن و انتقال کامل همه اطلاعات آنها از جمله دفترچه آدرس ، ایمیل ها و… به برنامه وجود دارد همچنین امکان ایجاد حساب کاربری فقط با وارد کردن نام کاربری و کلمه‌ی عبور برای گروه های خبری و ایمیل ها دارد از ایمیل هایی که با فرمت HTML نوشته شده اند و از قابلیتهایی مثل امضای‌دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها، پشتیبانی می کند توانایی غیر فعال کردن اجرای کد های جاوا‌اسکریپ و عکس های مشکوک در متن نامه ها را و امکان دسته بندی ایمیل ها در دسته های مختلف با موضوع های عنوان،گیرنده ،فرستنده ، خبری ، تاریخ و…. را به شما می دهد.
فایل اول نسخه نصبی و فایل دوم نسخه قابل حمل می باشد .
ادامه مطلب ...

@»»دانلود X-MOUSE BUTTON CONTROL یک نرم افزار حرفه ای

X-MOUSE BUTTON CONTROL یک نرم افزار حرفه ای و بسیار سبک است برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند از موس سیستم خود که می خواهند چندین کار متفاوت انجام دهند کارایی فراوان دارد شما پس از نصب این نرم افزار می توانید از تمامی کلید های موس خود به صورت جداگانه کارهای متفاوتی دهید و بعد از آن در صورت نیاز می توانید آن را ذخیره و بعد دوباره از از آن استفاده نمایید به عنوان مثال شما می تونید از کلیک چپ موس می توانید به عنوان کلید خروج یا ALT+F4 ، و یا به عنوان عملیات کپی CTRL+C و . . . استفاده نمایید نکته ی جالب آن است که شما می توانید برای کلیک وسط و چرخش بالا و پایین نیز کار معینی تعریف نمایید . این نرم افزار به صورت رایگان می باشد و سازگار با نسخه های ویندوز نیز می باشد .

ادامه مطلب ...

@»»دانلود Spiffy 0.5.10 نرم افزاری که می توانید ایمیلهایتان را چک کنید

SPIFFY یک نرم افزار خاص برای افراد خاص می باشد این نرم افزار همانطور که از حجم آن پیداست یک نرم افزار بسیار ساده و کم نظیری می باشد که در واقع کارایی بسیار جالبی دارد شما پس از دانلود این نرم افزار می توانید ایمیل خود را تنها با این نرم افزار چک کنید از آنجایی که این نرم افزار برای آن دسته از عزیزانی طراحی شده که زیاد حوصله ی چت و نرم افزار های مسنجری را ندارند و فقط برای کار خود از ایمیل استفاده می کنند بسیار کاربردی است . شما با این نرم افزار می توانید از سرویس جیمیل استفاده نمایید و مدت زمان چک کردن برای آمدن ایمیل جدید را نیز می توانید به صورت دستی هم وارد نمایید همچنین می توانید تا پنج اکانت از سرویس جیمیل را به این نرم افزار دهید .
ادامه مطلب ...