ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

انیس خاتون پلنگ ناصرالدین شاه

عزیزی چند وقت پیش رو پیج اینستاگرامش عکس سوگلی ناصرالدین شاه گذاشته بود و نوشته بود : ایشون با این همه ریش و سیبیل به شاه مملکت نفوذ داشته بعد ما.....

در همین راستا دست به قلم شدیم و گفتیم :

چون انیس و الدوله ی قاجار ما / قصد کردی تا کنی تاراج ما

او ز شاه مملکت دل برده است / او نفوذی بر دل شاه کرده است

او اگر با ریش و پشم قاجَری / کرد با اعصاب ناصر تاجَری

لااقل با یک نفر پیمانه خورد / لااقل از یک نفر دیوانه برد

یک جماعت کرده ای مدهوش و مست / باده ی چشمان تو شد دست به دست

آخر ای سیمین تن و شیرین ادا / بهر چه از بهر ما گشتی جدا

کی دگر چون من شود دیوانه ات / کی دگر گل میفرستد خانه ات

من که ناصر نیستم شاهی کنم / بهر تو اما دلم راهی کنم

من فقط یک کهربای شاعرم / شعر من را گر بخوانی شاکرم

پی نوشت  : خداییش اون موقع تعریف درستی از داف و پلنگ تو ی جامعه نبوده

#شعرآمیر

#بانوی_آبی

#کهربایی

#ناصرالدین_شاه #انیس_الدوله

داشتم از این شهر میرفتم...

این ابرها را


من در قاب پنچره نگذاشته‌ام


که بردارم


اگر آفتاب نمی‌تابد


تقصیر من نیست


با این همه شرمنده‌ی توام


خانه‌ام


در مرز خواب و بیداری‌ست


زیر پلک کابوس‌ها


مرا ببخش اگر دوست‌ات دارم


و کاری از دستم بر‌نمی‌آید