ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

انیس خاتون پلنگ ناصرالدین شاه

عزیزی چند وقت پیش رو پیج اینستاگرامش عکس سوگلی ناصرالدین شاه گذاشته بود و نوشته بود : ایشون با این همه ریش و سیبیل به شاه مملکت نفوذ داشته بعد ما.....

در همین راستا دست به قلم شدیم و گفتیم :

چون انیس و الدوله ی قاجار ما / قصد کردی تا کنی تاراج ما

او ز شاه مملکت دل برده است / او نفوذی بر دل شاه کرده است

او اگر با ریش و پشم قاجَری / کرد با اعصاب ناصر تاجَری

لااقل با یک نفر پیمانه خورد / لااقل از یک نفر دیوانه برد

یک جماعت کرده ای مدهوش و مست / باده ی چشمان تو شد دست به دست

آخر ای سیمین تن و شیرین ادا / بهر چه از بهر ما گشتی جدا

کی دگر چون من شود دیوانه ات / کی دگر گل میفرستد خانه ات

من که ناصر نیستم شاهی کنم / بهر تو اما دلم راهی کنم

من فقط یک کهربای شاعرم / شعر من را گر بخوانی شاکرم

پی نوشت  : خداییش اون موقع تعریف درستی از داف و پلنگ تو ی جامعه نبوده

#شعرآمیر

#بانوی_آبی

#کهربایی

#ناصرالدین_شاه #انیس_الدوله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد