این وبلاگ تعطیل شد

 

دوستان عزیزم سلام.

 چون دیگه نمی تونم مثل قبل وبلاگ-و آپ کنم ترجیح میدم دیگه وبلاگ تعطیل بشه .اگر توی این مدت به هر دلیلی از من رنجیدید منو ببخشید.

من در حد توانم هرکاری که تونستم برای وبلاگ انجام دادم و تمام تلاشم این بود که شما رو با خبرهای جدید خوشحال کنم امیدوارم که تو این مدت از این وبلاگ راضی بوده باشید.

 

مهسا جانم یه دنیا ازت ممنونم بابت تمام زحمتهایی که برای وبلاگ کشیدی از قالب وبلاگ گرفته تا تمام عکس های جدیدی که زحمت کشیدی و برامون گذاشتی.سپیده جان شما یه مدت در نبود من بی منت وبلاگ-و اداره کرده این برای من خیلی با ارزش بود ممنونم ازت. مه نگار جان امیدوارم توی برنامه رادیویی که دوست داشتی قبول شده باشی گلم من برای تولد آقای زمانی پستی گذاشتم و قرار بود پیامهای تبریک به صورت کلیپ درست بشن اما نشد پیامهای شما هست و من همیشه از دیدنشون ناراحت میشم بالاخره شما زحمت کشیدی و این پیامها رو گذاشتی امیدوارم که هم شما و هم بقیه دوستانی که پیام گذاشته بودند بخاطر این موضوع از دست من ناراحت نشده باشید حتی کمی.

طرفدار مصطفی زمانی ×گیلان -فریدونکنار عزیز.نیلوفر عزیز.مریم گل.الهام عزیز.آرشیدا عزیز.

... عزیز. همون عاشق گل و همه ی کسانی که توی این مدت بودند و ذهن بی معرفت من فراموششون کرده بابت بودنتون ازتون ممنونم.بودنتون قوت قلبی بود برای من.

مثل همیشه امیدوارم که دلتون شاد شاد شاد باشه و لحظاتتون پر از خوبی پر از آرامش و پر از زیبایی های زندگی.

خیلی دوستتون دارم...                                                                             "خدانگهدار"

 

آقای زمانی سلام.

خواستم تشکر کنم ازتون بابت اینکه بودید.حضور داشتید و شناخته شدید.بهتون تبریک میگم هستی خوب و ارزشمندی دارید خیلی از هوادارانتون از هستی شما به خداشون رسیدند و من خودم به شخصه شاهد سه نفر از این دست هوادارانتون هستم.من فکر میکنم این  رسالت شما توی این دوره از زندگیتون و ماموریت شماست و بدونید که هوادارانتون به همون مسیری علاقمند میشن که شما توی اون مسیر قدم میذارید.شاید بعضی از دوستان منظور منو از این حرفها متوجه نشن اما میدونم که شما خیلی خوب متوجه میشید. منو ببخشید اگر فکر میکنید که  دارم شما رو نصیحت میکنم این حرفهایی بود که واقعا به  عنوان یه خواهر کوچکتر دوست داشتم بهتون بگم و بدونید. انشاا... که هیچگاه مسیرتون-و فراموش نمی کنید و همچنین انشاا... که همیشه باعث افتخار و سربلندی خانواده و هوادارانتون باشید و بمانید...به امید خدا.

 

 

مصاحبه



مصطفی زمانی:   امیدوارم برلین-7 شروع خوبی برای آثار بین المللی کشورمان باشد.


مصطفی زمانی اظهار امیدواری کرد: فیلم «برلین منفی هفت» شروع خوبی برای آثار بین‌المللی کشورمان باشد.

این بازیگر که فیلم «برلین منفی هفت» را آماده حضور درجشنواره 31 فجر دارد اظهار کرد:من دراین فیلم نقش «بهروز» تنها شخصیت ایرانی فیلم را دارم که یک موزیسین ایرانی است و در آکادمی موزیک برلین قبول شده و به همراه همسرش درگیر مشکلاتی در آلمان است.

وی با بیان اینکه این فیلم در مورد مهاجرت نیست،‌ گفت: در این فیلم به مساله جنگ و ویرانی‌هایی که در پی دارد پرداخته می‌شود و فاصله‌ای که آدم‌ها از وطنشان می‌گیرند.

مصطفی زمانی دلیل حضورش در این فیلم را کار با یک تیم حرفه‌ای برشمرد و ادامه داد: علاقه‌مند بودم این تجربه را با گروه خارجی و بازیگرانی که آمریکایی‌، آلمانی‌ وعرب هستند داشته باشم. ضمن اینکه می‌خواستم مدتی را ازایران دور شوم و با آرامش و تمرکز بیشتری کار کنم. چرا که این چند سال به شدت پرکار بودم و طی حضورم در آلمان سعی کردم، بیشتر فکر کنم و ضمن اینکه خودم را قضاوت می‌کنم نقاط ضعف را هم پوشش دهم.

وی درباره همکاری با بازیگران خارجی در این فیلم‌، گفت: آنها بسیار کارشان خوب است. اما معتقدم بازیگران خوب ما به راحتی با بهترین‌های آنها هم طراز هستند. مشکل بزرگی که ما با هم داریم، تفاوت فرهنگی است. بازیگران ما بسیار باهوش‌تر از بازیگران خارجی هستند.


بقیه در ادامه مطلب...


ادامه نوشته

عکس جدید + پایان جنجال و توقیف: ادامه‌‌ی "آینه شمعدون" جلوی دوربین می‌رود




با تشکر "مهسای عزیز"





کافه سینما- مهدی عظیمی، سرپرست اداره نظارت و ارزشیابی  از تمدید مجوز پروانه ساخت و رفع توقیف 'آینه شمعدون'خبر داد. به گزارش کافه سینما به نقل از نسیم، 'پس از ارائه فیلمنامه بازنویسی شده توسط عوامل فیلم و تصحیح ایرادات آن، شورا، پروانه ساخت را معتبر اعلام کرد. این کار می‌تواند به فیلمبرداری خود ادامه دهد.


آینه شمعدون


حواله اکران فیلم ˈیک عاشقانه سادهˈ در گروه سینمایی استقلال صادر شد

 

تهران- حواله اکران فیلم سینمایی ˈیک عاشقانه سادهˈ به کارگردانی سامان مقدم در گروه سینمایی استقلال صادر شد.

ˈحبیب اله کاشˈ سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: سینماداران در پیشنهاد کتبی که به شورای صنفی نمایش فیلم دادند درخواست کردند که مشکل اکران فیلم یک عاشقانه ساده در گروه سینمایی استقلال برطرف شود.

وی یادآور شد: سینماگران در نامه خود تاکید داشتند که موضوع انعقاد قرارداد اکران فیلم یک عاشقانه ساده در گروه سینمایی استقلال پیش از مناقشات کنونی بوده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم ادامه داد: این شورا پس از بررسی درخواست یادشده در نهایت رای به اکران فیلم یک عاشقانه ساده در گروه سینمایی استقلال داد تا سینماهای زیرمجموعه این گروه بدون فیلم نمانند.

کاوش اظهار امیدواری کرد که این اثر سینمایی از چهارشنبه 22 آذرماه در سینما استقلال نمایش داده شود.

وی همچنین تاکید کرد که پس از فیلم یک عاشقانه ساده مشخص نیست که حواله نمایش فیلمی در سینما استقلال صادر شود و این مورد به طور استثنا مورد قبول شورای صنفی نمایش فیلم قرار گرفت.

عکس های جدید+حضرت یوسف و مختارنامه پرطرفدارترین مجموعه های تلویزیونی درجمهوری آذربایجان

 

با تشکر از "مهسای عزیز"


باکو - سریال های تلویزیونی ˈ حضرت یوسف ˈ و ˈ مختارنامه ˈ از محبوبترین مجموعه های تلویزیونی در بین مردم مسلمان جمهوری آذربایجان اعلام شد.

خبرگزاری  ˈسلام نیوزˈ جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه اعلام کرد: بررسی هانشان می دهد که پس از این دو سریال، بیشترین فروش فیلم در جمهوری آذربایجان به ˈملک سلیمانˈ اختصاص دارد و مجموعه ˈ حجربن عدیˈ از صحابه های حضرت علی (ع) به لحاظ علاقه در رتبه بعدی قرار گرفته است.

سلام نیوز تصریح کرده است: علاقه مندان برای دریافت این مجموعه های تلویزیونی که به زبان آذری دوبله شده اند،به فروشگاه های دینی مراجعه می کنند.

مراجع رسمی ذیربط در جمهوری آذربایجان پس از پخش سریال تلویزیونی حضرت یوسف اعلام کردند که سال گذشته ˈ یوسف ˈ بیشترین نام نوزدان این کشور را به خود اختصاص داد و پس از آن استفاده از نام های علی، حسین و محمد در مرحله بعدی قرار گرفتند.

 

تبرئه فرج ا... سلحشور از اتهام سرقت فیلمنامه + "ˈیک عاشقانه ساده" به گروه سینمایی استقلال نمی رسد

 

كارگردان مجموعه تلويزيوني «يوسف پيامبر» گفت: عده‌اي عليه اين مجموعه تلويزيوني دسيسه و توطئه مي‌كنند و با اين كار مي‌خواهند آبروي من را در ميان مردم ببرند.


«فرج‌الله سلحشور» درباره مباحث مطرح شده در چند روز اخير پيرامون شكايت محمد طاهري پيرامون ادعاي كپي برداري سلحشور از فيلمنامه او براي ساخت سريال «يوسف پيامبر» و همچنين عدم حضورش در دادگاه گفت: يك آدمي كه اصلا نه هنرمند است و نه نويسنده، ادعا كرده كه من در نگارش فيلمنامه سريال يوسف پيامبر از روي فيلمنامه او كپي كرده‌ام و در اين ميان هيچ مسئولي از او نمي‌پرسد كه مگر شما سناريو نويس هستي؟


وي افزود: همچنين مسئولان و كارشناسان قوه قضائيه بناست هر دو اثر را با هم مقايسه كنند و ببينند كه از روي هم نوشته شده يا خير. با اين حساب كارشناسان نيازي به حضور من يا آقاي طاهري و هيچ تنابنده ديگري ندارند و مي‌توانند با مقايسه آثار متوجه اين امر شوند. اما آنها دوره افتاده‌اند كه تمام كتاب‌هاي منبع را كه ما از آنها استفاده كرده‌ايم رصد كنند و هركسي را كه در نگارش فيلمنامه با ما همكار بوده را بازجويي كنند و پرونده‌هاي صداوسيما را ارزيابي كنند كه من در چه تاريخي قرارداد فيلمنامه را امضاء كرده‌ام.


سلحشور با بيان اين كه آقايان كارشناس جز سناريو چه چيزي مي‌خواهند از من بپرسند؟ تصريح كرد: احساس مي‌كنم دسيسه‌اي در كار است. آنها مي‌خواهند در مدت چند ماه به مردم القاء كنند كه من در نگارش فيلمنامه اين سريال كپي‌كاري كرده‌ام و آن را در ذهن مردم جا بياندازند و پس از آن هرقدر بخواهي ثابت كني كه اين مطلب دروغ است، ديگر از ذهن مردم بيرون نمي‌آيد. اين افرادي كه چنين مطالبي را مطرح مي‌كنند، در نهايت مي‌خواهند با يك معذرت‌خواهي كوچك به ماجرا فيصله بدهند و من نمي‌دانم چطور مي‌خواهند آبروي من را برگردانند؟

شرح متن در ادامه مطلب...

"با تشکر از آرشیدا عزیز بابت همکاری در این پست"


تهران - رییس شورای صنفی نمایش فیلم از اکران نشدن فیلم ˈیک عاشقانه سادهˈ در گروه سینمایی استقلال خبر داد.

ˈبرخی منابع خبری پیشتر از اکران فیلم ˈیک عاشقانه سادهˈ از 22 آذر ماه در گروه سینمایی استقلال خبر داده بودند.


سیدضیاء هاشمیˈ روز شنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: حواله نمایش فیلم های سینمایی در سینماهای متعلق به حوزه هنری تا اطلاع ثانوی صادر نخواهد شد.

وی افزود: شورای صنفی نمایش فیلم بر تداوم اجرای تصمیم خود اصرار دارد و حواله نمایش به هیچ اثری برای اکران در سینماهای حوزه هنری داده نمی شود.

رییس شورای صنفی نمایش فیلم تاکید کرد: فیلم ˈیک عاشقانه سادهˈ نیز در ادامه تصمیمات شورای صنفی نمایش فیلم در گروه سینمایی استقلال به اکران نخواهد رسید.

هاشمی ادامه داد: این روند تا زمانی که حوزه هنری به رفتار و سیاست های فراقانونی خود علیه سینما تاکید می ورزد، ادامه خواهد داشت.

فیلم ˈیک عاشقانه سادهˈ به کارگردانی سامان مقدم سال گذشته در سی وامین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد.

ˈیک عاشقانه سادهˈ داستانی عاشقانه دارد و وقایع آن در بستر روستا روایت می شود.


 

ادامه نوشته

"برلین 7- " + "آیینه شمعدون"

 

رامتین لوافی عنوان کرد/

«برلین 7-» فیلم فاخر محسوب نمی‌شود/درجه هوای برلین موجب شد این نام را انتخاب کنم

رامتین لوافی معتقد است: «برلین 7-» به عنوان پرژوه فاخر محسوب نمی شود و تنها فیلمی ایرانی است که در لوکیشن خارج از ایران ساخته شده و به دلیل تولید در آن محیط هزینه های متفاوتی داشته است.

کارگردان فیلم سینمایی «برلین 7-» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب گفت: این فیلم به لحاظ شرایط تولید نسبت به پروژه های فاخر شرایط متوسطی داشته و حتی از لحاظ مفهومی جزء تعریفی که در ذهن اهالی سینما به عنوان اثر ارزشمندی که مورد حمایت دولت قرار می گیرد و معمولا مضامین خاص دارند محسوب نمی شود.

وی افزود: «برلین 7-» مشابه فیلم های مستقل سینما است که در خارج از ایران ساخته شده و بخشی از سرمایه آن توسط بخش خصوصی و مقداری از آن هم از طریق موسسه رسانه های تصویری تامین شده است اما آن چنان که در رسانه ها اعلام شده که به عنوان یکی از پروژه های فاخر سال است به هیچ وجه این گونه نیست.

لوافی در مورد دلیل انتخاب عنوان «برلین 7-» برای فیلمش توضیح داد: زمانی که فیلمنامه به من پیشنهاد شد نام آن «گمگشته» بود که من آن را برای فیلم خیلی مناسب نمی دیدم. در دومین سفری که به برلین داشتم زمان پیاده شدن از هواپیما برای ورود به شهر، هوای سرد و منفی هفت درجه برلین این ذهنیت را به من داد که نام فیلم را «برلین 7-» بگذارم البته این عنوان به روح فیلم و داستان هم بازمی گردد.

کارگردان «آرام باش و تا هفت بشمار» در مورد سختی های ساخت فیلم در خارج از کشور خاطرنشان کرد: تولید در خارج از ایران هزینه های بسیاری به همراه دارد و گاهی این هزینه ها موجب لطمه به اثر هنری و یا صرف انرژی فراوانی از سوی عوامل فیلم برای طراحی صحنه هایی با هزینه کمتر می شود.

گفتنی است، «برلین 7-» به تهیه کنندگی سیامک پورشریف و موسسه رسانه های تصویری یک درام ضد جنگ است که روایت سرگشتگی و مصائب خانواده ی عراقی را به تصویر می کشد.این فیلم تماما در برلین تصویربرداری شده و با گردهم آمدن هنرپیشه هایی از هالیود و سایر کشورها شکل گرفته است و اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
توم بیشاپز، مصطفی زمانی، کارولین ایشهورن، مسعود رایگان،حلیما ایلتر، هاینه لاترباخ، سمیر فوکس، مریم عباس، کریستین ویکتور کوینه از جمله بازیگران حاضر در این فیلم هستند.


در گفت‌وگو با فارس عنوان شد/

احتمال از سرگیری فیلمبرداری «آینه شمعدون»


خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آینه شمعدون» از ارائه طرح اصلاح شده این فیلم به شورای پروانه ساخت خبر داد و گفت به زودی ساخت «آینه شمعدون»از سر گرفته می‌شود.

«محمد کمالی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «آینه شمعدون» گفت: تا آخرین روز اداری هفته گذشته یعنی روز دوشنبه -13 آذر- طرح اصلاح شده را تقدیم شورای پروانه ساخت کردیم. آقای شمقدری و آقای عرفان‌منش نیز طرح را خوانده‌اند و نظرشان در این باره مثبت است.

وی ادامه داد: قرار است در اولین جلسه شورای پروانه ساخت که روز یکشنبه -19 آذر- برگزار می‌شود، طرح اصلاح‌شده رسیدگی شود و با یاری خداوند ما فیلم‌برداری خود را از سر بگیریم.

وی در توضیح بیشتر درباره اصلاحات اعمال شده، اظهار داشت: فیلمنامه بخش‌هایی اصلاحات داشته که ما همه آنها را به طور کامل انجام داده‌ایم.

وی در پایان از جامعه صنفی تهیه‌کنندگان، اعضاء هئیت مدیره و نظر مساعد شورا قدردانی کرد.

 

با تشکر از"وبلاگ خبری مصطفی زمانی"

 

نامه کارگردان «آینه شمعدون» به وزیر ارشاد


سینما - به دنبال توقف فیلمبرداری فیلم «آینه شمعدون» به دستور سازمان سینمایی، بهرام بهرامیان کارگردان این فیلم، نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت.


متن این نامه که به طور اختصاصی در اختیار خبرآنلاین قرار گرفته به شرح زیر است:

 

«جناب آقای حسینی وزیر محترم ارشاد


حتما نیک می‌دانید 21 روز است فیلم سینمایی «آینه شمعدون» در اواسط ساخت توسط اداره نظارت و ارزشیابی متوقف شده و باز حتما بهتر از بنده (بهرام بهرامیان) می‌دانید در این مدت ادله بسیار برای این نوع عملکرد از سوی مسئولین در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها چاپ شده است. شاید آنچه گفته شده است تمام وقایع نباشد و من به عنوان سازنده این اثر نیز محق باشم درباره آنچه می‌ساختم دانسته‌های خود را در اختیار شما بگذارم و چون شما را متدین و آگاه می‌دانم تصمیم‌گیری و رسیدگی را از شما درخواست نمایم.

«آینه شمعدون» در ماه‌های ابتدایی امسال به نگارش درآمد. سپس طبقه قوانین وقت به شورای تهیه کنندگان ارائه گردید. نظرات شورا در فیلمنامه لحاظ شد و سپس مجددا مورد برسی قرار گرفت و باز برای اینکه نظرات تکمیلی شورا تامین شود برای رفع اشکالات، مشاورانی از طرف اتحادیه معرفی شدند که با مشاوره آن‌ها فیلمنامه تایید و سپس به تصویب شورای اتحادیه رسید و اینگونه فیلمنامه مذکور روانه اداره نظارت و ارزش یابی شد و همین فیلمنامه در تاریخ 10 خرداد 1391 از آن اداره کل پروانه ساخت گرفت. تاکید می‌کنم همین فیلمنامه.

با این وجود درست در میانه فیلمبرداری دستور به توقف فیلمبرداری گرفته می‌شود. متن نامه اداره نظارت که دستور توقیف فیلم در آن صادر شده چنین است: بر اساس بررسی‌های انجام شده فیلمنامه در حال فیلمبرداری با طرح و فیلمنامه مصوب شورای پروانه ساخت مغایرت کامل دارد.


شرح متن در ادامه مطلب...


ادامه نوشته

پوستر فیلم "ملکه" + توقف ساخت ˈآینه شمعدونˈ در برنامه هفت مرور شد



با تشکر از "بروزترین وبلاگ مصطفی زمانی"





به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، بهرام بهرامیان کارگردان این فیلم در گفت وگو با برنامه تلویزیونی هفت که مربوط به بررسی مسایل روز سینمای ایران است درباره مشکلات پیش آمده برای فیلم ˈآینه شمعدونˈ توضیح داد:

قصه این فیلم درباره مردی است که عاشق خرش است و ما هم با همین فیلمنامه به اتحادیه برای تصویب مراجعه کردیم که در آنجا ایراداتی به فیلمنامه وارد شد که آنها را اصلاح کردیم.


بهرامیان ادامه داد: هیچ فیلمنامه دیگری به غیر از فیلمنامه ارایه شده به شورای نظارت وجود نداشته و همین فیلمنامه اولیه مجوز گرفته است؛ فیلمنامه ˈآینه شمعدونˈ طنز خانوادگی است و متاسفانه به دلیل اینکه یکی از خبرنگاران به فیلمنامه اولیه دست پیدا کرده بود این مشکلات و حواشی برای فیلم به وجود آمد.

وی تاکید کرد: در نامه ای که سازمان سینمایی به ما ارسال کرد توضیح داده که فیلمنامه در حال ساخت مغایرت کامل با فیلمنامه پروانه ساخت گرفته دارد اما زمانی هم که معلوم شد فیلمنامه هیچ تغییری نکرده و همان فیلمنامه در حال ساخت است نه تنها مجوز فیلمبرداری به ما داده نشد بلکه به ما اعلام کردند که فیلم باید دوباره مجوز ساخت بگیرد.

بهرامیان ادامه داد: نمی دانم این اتفاق یک بدعت است یا قانون؛ نه به دنبال ساخت فیلمی سمبلیک هستم و نه سیاسی بلکه تنها به جنبه سرگرمی فیلم توجه دارم. از مسوولان تقاضا دارم که نگذارند یکی از تولیدات سینمایی که انرژی و زحمات زیادی صرف آن شده به این شکل عقیم باقی بماند.


مهدی عظیمی میرآبادی مدیرکل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه ای درباره مشکلات پیش آمده برای فیلم آینه شمعدون نیز گفت:

ما طبق قانون باید به وظیفه خود عمل کنیم اما در برخی مواقع با وجودی که تلاش می کنیم ممکن است خسارت و ناراحتی برای برخی دوستان بوجود بیاید اما اگر جلوی این اتفاقات گرفته نشود ممکن است خسارات جبران ناپذیری در آینده وارد شود.


به گفته وی، برای ما مسجل بود که تغییر صد درصدی در فیلمنامه صورت گرفته است پس ما هم باید این مساله را بررسی می کردیم.

عظیمی ادامه داد: نام فیلمنامه اولیه ˈبه جهنم خوش آمدیدˈ بود که موضوعش به شیطان پرستی ارتباط دارد اما بعدا در یک مراوده این اتفاق به فیلمنامه دیگر تبدیل شد که شورا به آن مجوز نداد.

بهرامیان کارگردان فیلم آینه شمعدون دراین زمینه گفت: فیلمنامه ˈبه جهنم خوش آمدیدˈ به نام جواد افشار صادر شده و معاونت وقت از ساخت فیلم به دلیل حساسیت موضوع صرف نظر کرده است. پروانه ساخت به نام من برای فیلم «آینه شمعدون» صادر شده بود.


عكس جديد + جشنواره سي و يكم فيلم فجر



با تشكر از "مهساي عزيز"





یکی از جذابیت های هر ساله جشنواره فیلم فجر، حضور بازیگران محبوب و معروف با فیلم های مختلف است. ستاره هایی که هر کدام در نقشی و با شمایلی، در جشنواره حضور دارند وسینمادوستان را سر ذوق میآورند. جشنواره سی و یکم فجر در حالی کمتر از سه ماه دیگر آغاز به کار می کند که کارگردانان باید تا چند روزدیگر فرم جشنواره را پر کنند وبه این ترتیب پای ستاره ها هم به جشنواره سی و یکم باز می شود اما کدام ستاره ها با کدام فیلم ها خواهند آمد؟ کدام ها غیبت دارند وکدام ها بیش از بقیه پرکارند؟ برای جواب گرفتن، گزارش امروز را از دست ندهید.

بی تابی بازیگران و فیلم ها برای شکار سیمرغ


مصطفی زمانی: دو فیلم / بالاخره ستاره می شود؟

1- جیب بر خیابان جنوبی:

او برای بازی کردن در این فیلم، بلاهای زیادی سرش آمد، از شکستگی پا گرفته تا توقف پی در پی پروژه تا اینکه کار نیمه کاره تمام شدو پس از اتمام بازی زمانی در «برلین منفی 7» فیلمبرداری اش دوباره از سر گرفته شد. او در این فیلم نقش یک دزد را بازی می کند که با مهدی و نورا هاشمی همبازی است.


2- برلین منفی 7:

فیمی که احتمال می رود از فیلم های مهم جشنواره باشد. به هر حال از آنهم به عنوان یکی از پروژه های فاخر سال 91 نام برده می شود. زمانی در اولین فیلم بلند سینمایی رامتین لوافی پور نقش یک مهاجر را ایفا می کند که عواقب جنگ و حمله به عراق او را به دنبال جایی برای زنده ماندن می کشاند.


توقیف "آیینه شمعدون" + سخنگوی سازمان سینمایی: قصد توقیف «آیینه‌ شمعدون» را نداریم

 




کافه سینما: فیلم «آینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان که از ابتدای پیش تولید به دلیل انتخاب بازیگر و اختلاف عوامل دچار حاشیه‌هایی شده بود، سرانجام در اواسط فیلمبرداری توسط اداره نظارت و ارزشیابی توقیف شد.


اتفاق از آنجایی آغاز شد که یک سایت با به دست آوردن فیلمنامهٔ «آینه شمعدون»، در یادداشتی این فیلم را موهن خواند و از جمله اتهاماتی مانند شوخی با هشت سال دفاع مقدس، شوخی با صاحب فرزند شدن، نمایش صحنه‌های سخیف همچون خروج صدای ناهنجار از بدن، توهین به خلیج فارس و... به این فیلم نسبت داد. این سایت از مسئولان سینمایی خواست با واکنش به موقع خود مانع از تولید این محتوای توهین‌آمیز شوند. اتفاقی که پس از چند روز افتاد و تولید این فیلم با انبوه بازیگران‌اش متوقف شد.


به گزارش خبرنگار کافه سینما بهرام بهرامیان توقبف فیلمش را تایید، و تاکید کرد که دقیقا همین فیلمنامه به اداره نظارت و ارزشیابی ارایه شده و او بر مبنای همین فیلمنامه از این اداره پروانه ساخت دریافت کرده است. ولی ناگهان در میانهٔ فیلمبرداری، فیلم توقیف شده است. ظاهرا سرچشمه‌ی همه این اتفاقات، انتشار همان مطلب مذکور و فشار به معاونت سینمایی برای جلوگیری از ادامه ساخت این پروژه بوده است.

فیلم قبلی بهرامیان، پریناز، هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش از سازمان سینمایی نشده است.




سخنگوی سازمان سینمایی درباره خبرهایی مبنی بر توقف ساخت پروژه «آیینه شمعدون» گفت: به هیچ وجه قصد توقیف این فیلم را نداریم.

سعید رجبی فروتن در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ادامه داد: اکنون صحنه‌های گرفته شده این فیلم در سازمان سینمایی در دست بررسی است.

وی در پاسخ به این مطلب که آیا ممکن است «آیینه شمعدون» در همین مرحله توقیف شود، تصریح کرد: خیر، مطمئنا این بررسی به توقیف و توقف کامل ساخت فیلم منجر نخواهد شد. آخر این است که گفته خواهد شد که راش‌ها با فیلمنامه اولیه که برای آن مجوز صادر شده مطابقت نداشته و یکسری صحنه‌ها نیاز به اصلاح خواهد داشت.

سخنگوی سازمان سینمایی در پایان این گفت‌وگو مجددا تاکید کرد: به هیچ وجه قصد ما متوقف شدن کار نیست و مطمئنا نتیجه بررسی‌ها منجر به توقیف فیلم نخواهد شد. اکنون درصد قابل توجهی از فیلمبرداری «آیینه شمعدون» انجام شده است. در حال حاضر همه گروه این فیلم پای کار هستند و امکان پایبندی به فیلمنامه اولیه وجود دارد.

به گزارش ایسنا، داستان «آینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان درباره زن و شوهری به نام «فتحی» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. فتحی در سیرک کار می‌کرده و حالا بیکار شده است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه‌ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد. تلاش‌های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می‌شود که اهالی محل به کمک آنها آمده و هر کدام تکه‌ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می‌دهند.

«آینه شمعدون» فیلمی طنز و فانتزی است که براساس فیلم نامه «احمد رفیع زاده» مقابل دوربین می‌رود.

در این فیلم بازیگرانی همچون: رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نیوشا ضیغمی، مهران احمدی، پانته آ بهرام،شبنم مقدمی، آهو خردمند، مهدی فقیه و... ایفای نقش می‌کنند.

 

عکس جدید با گریم فیلم "آیینه شمعدون" + اکران ویژه «ملکه» در مجتمع فرهنگی سید الشهدا




فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر سه شنبه 23 آبان ماه در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا روی پرده می‌رود.

  سوره سینما- انجمن روزنامه نگاران مسلمان سه شنبه 23 آبان ماه جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «ملکه» را خواهد داشت، این فیلم ساعت 16:30 روی پرده می رود. انجمن روزنامه نگاران مسلمان درابتدای خیابان مفتح جنوبی، پایین تر از میدان هفت تیر واقع است.

فیلم سینمایی «ملکه» که در سی امین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت داستان یک دیده بان در روزهای پایانی جنگ است. میلاد کیمرام، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، مهدی سلطانی و ... بازیگران این فیلم هستند.