ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»»دانلود کد ترانه زخمی یا همان کد آهنگ بریندار با صدای فرهاد

دریافت کد ترانه کوردی  زخم خورده یا همان کد آهنگ بریندار با صدای فرهاد

farhad s

متن شعر ( ترجمه شعر کردی بریندارم به زبان شیرین فارسی )

من بلبل شکسته بالم            یه دلدار سوخته دلم
دلم خون گل سرخ است          نسیم دشت (شهرزور) است   
زخم خورده ام(عزیزم)زخم خورده ام(کسم)              من برای دو ستان خود زخم خورده ام

شراره غم توچشمان من            گلوی بسته ام را آتش میزند
ازدلم پرخونم من می خوونم          به اندازه یه دنیا فریاد میکشم
زخم خورده ام(عزیزم)زخم خورده ام(کسم)              من برای دو ستان خود زخم خورده ام

 ای جوانان ای نوجوانان             خرمن غم را نابود کنین
این ترانه رو باهم بخوونین             گل آرزوهایم را زنده کنین
زخم خورده ام(عزیزم)زخم خورده ام(کسم)              من برای دو ستان خود زخم خورده ام

همیشه دردمندم دردمندم              که نیرنگ دشمن نامرد را می بینم
مگر چشمان من کور شده اند            که رنگ بهار را زرد می بینم

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا 

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید 

و آنلاین به ترانه گوش بدین

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا 

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید

کد زیر پس از کلیک بازدید کننده شروع به خواندن ترانه می کند

کد زیر بلافاصله بعد از ورود به وبلاگ شروع به خواندن ترانه می کند (کد اتوماتیک) 

کد مخصوص مرورگرهای مختلف

ادامه مطلب را ببینید

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا 

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید 

و آنلاین به ترانه گوش بدین

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا 

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید

کد زیر پس از کلیک بازدید کننده شروع به خواندن ترانه می کند

کد زیر بلافاصله بعد از ورود به وبلاگ شروع به خواندن ترانه می کند (کد اتوماتیک) 

کد مخصوص مرورگرهای مختلف

شنیدن این ترانه به صورت آنلاین از تدی

کلیک کن آهنگ فرهاد با نام بریندار

نظرات 2 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 http://allashin.blogfa.com

محمد جان سلام
به خاطر زحماتت خیلی ازت ممنونم
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق وکامروا باشی
در ضمن وبلاگ بسیار پرباری داری
ادامه بده

آوا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:26

با سلام و خسته نباشی برای سایت بسیار بسیار زیبا و کاربردیتان
میشه خواهشا کد آهنگ هنوز جات خالیه رو با صدای وحید خراطها بزارید؟
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد