ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»»دریافت کد آهنگ احساسی که به تو دارم با صدای محمد علیزاده

دریافت کد آهنگ احساسی که به تو دارم با صدای محمد علیزاده

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا 

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید 

و آنلاین به ترانه گوش بدین

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا 

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید

کد زیر پس از کلیک بازدید کننده شروع به خواندن ترانه می کند

کد زیر بلافاصله بعد از ورود به وبلاگ شروع به خواندن ترانه می کند (کد اتوماتیک) 

کد مخصوص مرورگرهای مختلف

متن شعر این ترانه


آهنگ این اولین باره از محمد علیزاده با تنظیم میلاد ترابی

احساسی که به تو دارم یه حس فوق العادست

من عاشق کسی شدم که خیلی صاف و سادست

احساسی که به تو دارم به هیچ کسی نداشتم

من اسم این حال دل و عاشق شدن گذاشتم

این اولین باره-دلم داره-میگه آره-دوست داره-گرفتاره-بگر آره-به بیچاره-دوست داره-با یه قلب تیکه پاره

این اولین باره-دلم داره-میگه آره-دوست داره-گرفتاره-بگر آره-به بیچاره-دوست داره-با یه قلب تیکه پاره

احساسی که به تو دارم یه حس عاشقانست

این حس دوست داشتن تو همیشه صادقانست

احساسی که به تو دارم خیلی واسم عجیبه

چه نازنینی من دارم ببین چقدر نجیبه

این اولین باره-دلم داره-میگه آره-دوست داره-گرفتاره-بگر آره-به بیچاره-دوست داره-با یه قلب تیکه پاره

این اولین باره-دلم داره-میگه آره-دوست داره-گرفتاره-بگر آره-به بیچاره-دوست داره-با یه قلب تیکه پاره

ادامه مطلب را ببینید

دریافت کد آهنگ احساسی که به تو دارم با صدای محمد علیزاده

کد آهنگ برای وبلاگ شما - با لینک مستقیم و با سرعت لود بالا 

کد را کپی و در قالب وبلاگ یا در جای مناسب قرار دهید 

و آنلاین به ترانه گوش بدین

شنیدن این ترانه به صورت آنلاین از تدی

کلیک کن محمد علیزاده با نام احساسی که به تو دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
ازخوزستان چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:33

سلام وبلاگ خوبی داری ولی چرا ترانه برای دانلود ندارد مانند احساسی که به تودارم امیدوارم برای بازدیددر دفعات دیگر موجود باشد.

پرستو سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 http://yekdelim.blogfa.com

سلام یه پیشنهاد و درخواست
برای ماه رمضان کد اهنگ نگو نمیرسم از علیزاده رو بذارین که پارسال تیتراز ماه عسل بود خیلی قشنگه ممنونننننننن

امیر ارسلان شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:18 http://ie-amn.mihanblog.com

سلام وب جالبی دارید با موضوعات جالب ولی من برای دانلود خود آهنگ اومده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد