ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»»پخش حرفه ای فایل صوتی و تصویری SPlayer 3.7 Build 2250

@»»پخش حرفه ای فایل صوتی و تصویری SPlayer 3.7 Build 2250

Splayerنرم افزاری قدرتمند در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری با پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری است. این نرم افزار دارای محیط بسیار جذاب و رابط کاربری آسان است که از تماشای فیلم با آن لذت خواهید برد زیرا به مرور زمان متوجه امکانات جالب آن می شوید. این نرم افزار از موتور قدرتمند ارتقای کیفیت تصویر به نام ShaderEngine استفاده می کند که اثرات Noise موجود در صفحه نمایش را تا حدودی کاهش می دهد. پشتیبانی از ارتقا و بهبود رنگ توسط تکنولوژی LiveColor در این نرم افزار باعث شده تا کیفیت تصویر در این برنامه بسیار دقیق و شفاف باشد و مهمتر از همه استفاده از تکنولوژی SmartAmplify برای بهبود کیفیت صدا و شنیدن صدایی با کیفیت و بینظیر است. سایت سیب دانلود این نرم افزار کاملا حرفه ای و قدرتمند را به شما عزیزان پشینهاد می کند.

SPlayer پخش حرفه ای فایل های صوتی و تصویری با SPlayer 3.7 Build 2250

 

Splayer نرم افزاری قدرتمند در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری با پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری است. این نرم افزار دارای محیط بسیار جذاب و رابط کاربری آسان است که از تماشای فیلم با آن لذت خواهید برد زیرا به مرور زمان متوجه امکانات جالب آن می شوید. این نرم افزار از موتور قدرتمند ارتقای کیفیت تصویر به نام ShaderEngine استفاده می کند که اثرات Noise موجود در صفحه نمایش را تا حدودی کاهش می دهد. پشتیبانی از ارتقا و بهبود رنگ توسط تکنولوژی LiveColor در این نرم افزار باعث شده تا کیفیت تصویر در این برنامه بسیار دقیق و شفاف باشد و مهمتر از همه استفاده از تکنولوژی SmartAmplify برای بهبود کیفیت صدا و شنیدن صدایی با کیفیت و بینظیر است. سایت سیب دانلود این نرم افزار کاملا حرفه ای و قدرتمند را به شما عزیزان پشینهاد می کند.

 

 

پخش حرفه ای فایل های صوتی و تصویری با SPlayer 3.7 Build 2250 دانلود از FileServe :

SPlayer

پخش حرفه ای فایل های صوتی و تصویری با SPlayer 3.7 Build 2250دانلود با لینک مستقیم :

SPlayer

پخش حرفه ای فایل های صوتی و تصویری با SPlayer 3.7 Build 2250حجم فایل : 7.2 مگابایت

پخش حرفه ای فایل های صوتی و تصویری با SPlayer 3.7 Build 2250 پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com

پخش حرفه ای فایل های صوتی و تصویری با SPlayer 3.7 Build 2250 به اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

برچسب ها : SPlayer 3.7 Build 2250 ، برنامه پخش فایل های صوتی و تصویری ، بهترین نرم افزار پلیر ، بهترین پلیر آهنگ ، بهترین پلیر فیلم ، دانلود SPlayer ، دانلود SPlayer 3.7 Build 2250 ، دانلود نرم افزار موزیک پلیر ، دانلود نرم افزار پخش فیلم ، دانلود نرم افزار پلیر ، دانلود پلیر ، دانلود پلیر قوی ، دانلود پلیر پخش فیلم ، قوی ترین نرم افزار پلیر ، نرم افزار SPlayer ، نرم افزار SPlayer 3.7 Build 2250 ، نرم افزار افزایش سرعت پخش فیلم آنلاین ، نرم افزار پخش تصویر ، نرم افزار پخش صوت ، نرم افزار پخش فایل های صوتی ، نرم افزار پخش فیلم ، نرم افزار پخش فیلم با زیرنویس ، نرم افزار پخش فیلم سه بعدی ، نرم افزار پخش فیلم موبایل ، نرم افزار پخش ویدیو ، پخش تصویر ، پخش صوت ، پخش صوت و تصویر ، پخش فایل های تصویری ، پخش فایل های صوتی ، پخش فیلم ، پخش فیلم دی وی دی روی گوشی ، پخش فیلم های اینترنتی ، پخش فیلم های با کیفیت ، پخش فیلم و اهنگ ، پخش ویدیو ، پلیر SPlayer ، پلیر SPlayer 3.7 Build 2250 ، کدک های پخش فایل های صوتی و تصویری

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسر شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 http://www.yasgraphic.blogfa.com

سلام دوست عزیز ...

از بروزترین وبلاگ گرافیک دیدن نمایید.
________________________________ پوستر درخواستی
______________ عاشقانه
______________________ بازیگران
_______________________________ خوانندگان
________________شخصیت ها
__________________________ مذهبی
_____ ورزشی ___________________________________ در یاس گرافیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد