ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» آهنگ جدید و زیبای امیر تاجیک با نام جنگل سبز , با دو کیفیت .

آهنگ جدید و زیبای امیر تاجیک با نام جنگل سبز , با دو کیفیت ...
( تنظیم : امید تاجیک - ترانه : علیرضا حسینی )


MP3-128
دانلود

OGG-64
دانلود

آهنگ جدید و زیبای امیر تاجیک با نام جنگل سبز , با دو کیفیت ...
( تنظیم : امید تاجیک - ترانه : علیرضا حسینی )


MP3-128
دانلود

OGG-64
دانلود

آهنگ جدید و زیبای امیر تاجیک با نام جنگل سبز , با دو کیفیت ...
( تنظیم : امید تاجیک - ترانه : علیرضا حسینی )


MP3-128
دانلود

OGG-64
دانلود

آهنگ جدید و زیبای امیر تاجیک با نام جنگل سبز , با دو کیفیت ...
( تنظیم : امید تاجیک - ترانه : علیرضا حسینی )

نظرات 2 + ارسال نظر
sh شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:25 http://setareharghavani.blogfa.com

سلام دوست گرامی
ممنون از اینکه محبت کردین و به وبلاگ من سرزدین و تشکر بابت اینکه وبلاگ زیبای خودتون رو معرفی کردین ولی میخواستم یه سئوال بپرسم من آهنگی رو که انتخاب میکنم نمیدونم چه جوری میشه گوش کرد که در وبلاگم بذارم ؟

دات کام۱ یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 http://www.datcom1.blogfa.com

سلام عزیزم تو به وب من سر زده بودی.
اگه می خوای منو لینک کن تا منم تو رو لینک کنم
در ضمن اگه قالب وب تو بهم بدی ممنون می شم یا بگی چجوری تو وبت تبلیغات گذاشتی من بنر رو درست کردم ولی نمی دونم چه جوری تو وبم بزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد