ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» آهنگ جدید , زیبا و احساسی علیرضا روزگار به نام وای ای دلم

@»» آهنگ جدید , زیبا و احساسی علیرضا روزگار به نام وای ای دلم

آهنگ جدید , بسیار زیبای و احساسی علیرضا روزگار به نام وای ای دلم , با سه کیفیت ... Exclusive


MP3-320
دانلود

MP3-128
دانلود

OGG-64
دانلود


کلمات کلیدی : Alireza Rouzegar - Vay Ey Delam آهنگ جدید و بسیار زیبای و احساسی علیرضا روزگار به نام وای ای دلم کلمات کلیدی : Alireza Rouzegar - Vay Ey Delam آهنگ جدید و بسیار زیبای و احساسی علیرضا روزگار به نام وای ای دلم کلمات کلیدی : Alireza Rouzegar - Vay Ey Delam آهنگ جدید و بسیار زیبای و احساسی علیرضا روزگار به نام وای ای دلم کلمات کلیدی : Alireza Rouzegar - Vay Ey Delam آهنگ جدید و بسیار زیبای و احساسی علیرضا روزگار به نام وای ای دلم کلمات کلیدی : Alireza Rouzegar - Vay Ey Delam آهنگ جدید و بسیار زیبای و احساسی علیرضا روزگار به نام وای ای دلم کلمات کلیدی : Alireza Rouzegar - Vay Ey Delam آهنگ جدید و بسیار زیبای و احساسی علیرضا روزگار به نام وای ای دلم کلمات کلیدی : Alireza Rouzegar - Vay Ey Delam آهنگ جدید و بسیار زیبای و احساسی علیرضا روزگار به نام وای ای دلم



نظرات 1 + ارسال نظر
رحمان شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 http://rahman68.blogfa.com/

سلام .برای کامنت ممنون .بنده علاقه ای به موسیقی ندارم .بلکه از اونجایی که کلاس گوشمون(هممون عرض میکنم)بالاست ترجیح میدم کلام خالق رو گوش بدم تا ترانه های مخلوق رو.خدا قوت. امیدوارم برای خدای رحمان زندگی کنیم یا علی ع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد