ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» نام سوره های قرآن که به نام حیوانات هستند را ذکر کنید.

@»» نام سوره هایی که به اسم حیوانات هستند عبارتند از:

@»» نام سوره هایی که به اسم حیوانات هستند عبارتند از:

@»» نام سوره هایی که به اسم حیوانات هستند عبارتند از:

نام سوره ها به اسم حیوانات عبارتند از: 

1. سوره ی بقره (گاو ماده)؛

؛ 2. سوره ی نحل ( زنبور عسل)

؛ 3. سوره ی نمل ( مورچه)

؛ 4. سوره ی عنکبوت

؛ 5. سوره ی فیل

.

لینک مسابقه

منبع : پاسخ

نظرات 2 + ارسال نظر
ایکی یوسان پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:45 http://www.13ia2.blogfa.com

سلام به دستورت عمل شد و به وبلاگت سر زدم.وبلاگ خیلی خوبی داری.امیدوارم بیشتر همدیگرو ملاقات کنیم(منظورم وبلاگی هست)

۱۸۹۳۳۰۰۱ جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 http://velayat33.blogfa.com

سلام
من 18933001 هستم و چون که شما گفته بودید حتما نظر بدهید، من نظر گذاشتم. اون موقع فکر کردم که منظورتان نظردر مورد ترانه هاست، به خاطر همین هم گفتم من ترانه دوست ندارم و نظر ندارم، اگر چیز مذهبی گذاشتید، با کمال میل استقبال می کنم.
قصد جسارت نداشتم. ببخشید!
اگر هم که دوستم، م.1883 برای شما نظر گذاشته و شما رو ناراحت کرده، من از شما عذر خواهی میکنم. (این رو از اونجایی می گم که شما تو مطلب اون نظر گذاشتید.)
باز هم عذرخواهی می کنم.
چه بخشیدید چه نبخشیدید، لطفا بگید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد