ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»» @»» سانسور «زندگی با چشمان بسته»!

سانسور «زندگی با چشمان بسته»!

ممیزی فیلم تازه صدرعاملی و ضرباتی که به داستان آن وارد شده این روزها بحث های زیادی ایجاد کرده است

نشست نقد و بررسی زندگی با چشمان بسته در فرهنگسرای رازی اما فرصتی بود تا دز آن صدرعاملی خودش درباره این حاشیه ها بگوید. در این نشست رسول صدرعاملی در پاسخ به سوالی درباره‌ موضوع فیلم با بیان اینکه، فیلم را برای مخاطب خاص ساخته است‌،ادامه داد: ‌در «زندگی با چشمان بسته» می‌خواستم تحقیرشدگی نسل جوان را با نشان دادن روابط عاطفی و کدهای رفتاری که این نسل به همراه خود دارد‌، نشان بدهم. وی معتقد است: پایان‌بندی فیلم که شاید از دید برخی‌ها تلخ به نظر برسد‌، در واقع گذار منطقی از سنت به مدنیت است و یک نوع واقع بینی نسبت به جامعه‌ای است که ما با آن روبه رو هستیم.
در ادامه سه گانه دختران نوجوان

صدرعاملی همچنین با اشاره به مضامین فیلم‌های سه گانه‌اش «من ترانه 15 سال دارم»، «دختری با کفش‌های کتانی» و «دیشب بابات دیدم آیدا» ادامه داد:‌ زندگی با چشمان بسته نیز در راستای همین سه فیلم قرار می‌گیرد که مضمون آن در اصل موضوع تعصب و نگاه عوام به اتفاقات است که با پیش داوری خشک و بدون تامل همراه است. این کارگردان سینما مطرح کرد:در حال حاضر نیز در شرایط فعلی‌، سینما نیازمند پرداختن به چنین مضامینی است که حاصل اتفاقات دهه‌های قبل است. صدرعاملی درباره حضور دوباره ترانه علیدوستی در فیلمش یادآور شد: یازده سال پیش در فیلم «من ترانه 15 سال دارم» با علیدوستی برای اولین بار کار کردم و بسیار مشتاق بودم در «زندگی با چشمان بسته » نیز او حضور داشته باشد. به گفته‌ وی، انتخاب حامد بهداد نیز به دلیل نزدیک بودن شخصیت‌اش با کارکتر فیلم بوده است.

 صدرعاملی همچنین با اشاره به مضامین فیلم‌های سه گانه‌اش «من ترانه 15 سال دارم»، «دختری با کفش‌های کتانی» و «دیشب بابات دیدم آیدا» ادامه داد:‌ زندگی با چشمان بسته نیز در راستای همین سه فیلم قرار می‌گیرد که مضمون آن در اصل موضوع تعصب و نگاه عوام به اتفاقات است.
از آقای قالیباف انتظار نداشتم!

کارگردان «زندگی با چشمان بسته» در بخش دیگری از این نشست درباره‌ جمع‌آوری‌بیلبوردهای تبلیغاتی‌ فیلمش توسط شهرداری گفت: افرادی که این کار را انجام دادند دچار سوء تفاهماتی شده‌اند. که به عنوان مثال مطرح کردند، چرا شخصیت اصلی فیلم که یک زن هست دستانش باز است؟! کسانی که در ژانر اجتماعی فعالیت می‌کند وظیفه‌اش نشان دادن سیاهی‌ها و بدی‌های جامعه است. من واقعا برای آقای قالیباف که شخصیت فرهنگی دارد متاسفم که اجازه داده است چنین اتفاقی بیفتد. صدرعاملی از اکران نشدن فیلمش در شهرستانها گلایه کرد و گفت:من دلیلی این رفتار مسئولان را نمی‌فهم. حتی متاسفانه در تهران نیز برخی سینماها از این فیلم استقبال نکردند و زمانی که دلیلش را از آنها پرسیدم گفتند که بیشتر می خواهیم فیلم‌های طنز اکران کنیم. کارگردان «زندگی با چشمان بسته» خاطرنشان کرد: برای صدور مجوز اکران مجبور به حذف هشت دقیقه از فیلم شدیم که همین موضوع باعث به وجود آمدن ابهام در روایت فیلم شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی آروید دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:57

واااااااااااااااااقعا برای خودمون متاسفم که دچارِ این عجایبِ جمهوری اسلامی شدیم!...
من نمیدونم که دستهای باز چه قدر میتونه روی مردهای ایرانی تاثیر گذار باشه...! یعنی ما این قدر....؟!!... البته من دگرجنسگرا نیستم که بدونم، اما اگه واقعا یه همچین وضعیــــه...خوب باعث تاسف شدیدیه....!
من خودم خیلی وقته که دلم میخواد این فیلم رو ببینم... اما متاسفانه هنوز موفق نشدم...
وای نــــه!!! دست بهش نزنیــــــن!!! من بدون اون هشت دقیقه میمیرررررررم!!!
تو رو خدا حد اقل توی پخش خانگی از این کارا نکنید روش، مگه اون هشت دقیقه چیکار داشته باهاتووون...
اه، داغونم کردی تِدی جان......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد