ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$ دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا از نریمان به اسم همدم

آهنگ جدید و بسیار زیبا از نریمان به اسم همدم


نریمان آهنگ همدم

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps


آهنگ جدید و بسیار زیبا از نریمان به اسم همدم


نریمان آهنگ همدم

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

همدم

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

همدم


کلمات کلیدی : نریمان آهنگ همدم نریمان آهنگ همدم نریمان آهنگ همدم نریمان آهنگ همدم نریمان آهنگ همدم نریمان آهنگ همدم

نظرات 2 + ارسال نظر
دوستانه جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 http://dostane90.blogfa.com

من نه عاشق هستم
ونه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم هستم و یک حس غریب
که به صد عشق و هوس می ارزد..................


بیا در یک شب آرام و مهتاب/
کمی هم صحبت یک یاس باشیم/
اگر صد بار قلبی را شکستیم/
بیا یک بار با احساس باشیم/

ســـــــــــــــــــــــــــــــلام دوستان.......با دوتا شعر آپ کردیم.....منتظر حضورتون هستیم....

دوست داریم نظرتون را در مورد هر دو شعر شاهد باشیم......

زوووووووووووود.....زود ....زود بیاینا.....منتظریم....

[گل][گل]

تبسم جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 http://heehaw.blogfa.com

سلام به ترانه انلاین ما شما رو لینک کردیم پس شما هم ما رو با اسم تبسم لینک کنید منتظریم......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد