ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

ترانه آنلاین

@»{$$ ترانه آنلاین و کد آهنگ تدی ؛ مرکز کد آهنگ های مجاز

@»{$$ دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا مرتضی پاشایی دل من دل تو کیفیت ۳۲۰

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو
با
صدای مرتضی پاشایی  , با پنج کیفیت ... Exclusive
( ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی / آهنگساز: مرتضی پاشایی / تنظیم کننده : پازل باند )
( پازل باند : مهران عباسی , علی رهبری , آرین بهاری )
آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی  , با پنج کیفیت ... Exclusive

( ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی / آهنگساز: مرتضی پاشایی / تنظیم کننده : پازل باند )
( پازل باند : مهران عباسی , علی رهبری , آرین بهاری )


MP3 - 320

Morteza Pashaei - Dele Man Dele To


MP3 - 256

Morteza Pashaei - Dele Man Dele To


MP3 - 192

Morteza Pashaei - Dele Man Dele To


MP3 - 160

Morteza Pashaei - Dele Man Dele To


MP3 - 128

Morteza Pashaei - Dele Man Dele To


OGG - 64

Morteza Pashaei - Dele Man Dele To


برچسب ها : Morteza Pashaei - Dele Man Dele To , آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی و Morteza Pashaei - Dele Man Dele To آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی , Morteza Pashaei - Dele Man Dele To , دانلود  آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی و آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی و Morteza Pashaei - Dele Man Dele To آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی, Morteza Pashaei - Dele Man Dele To , دانلود  آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی و آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی و Morteza Pashaei - Dele Man Dele To آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی, Morteza Pashaei - Dele Man Dele To , دانلود  آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی وآهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی و Morteza Pashaei - Dele Man Dele To آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی, Morteza Pashaei - Dele Man Dele To , دانلود  آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی دل من دل تو با صدای مرتضی پاشایی

نظرات 3 + ارسال نظر
neda دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:12

slm tarane tooii mano mishnasi neda too valeiiii

kamal پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 http://klpbmobile.blogfa.com

ببخشید واسه رفع بیکاری وسرگرم بودنم نظر میدم.
خوبه.امیدوارم موفق باشی.
اگه تونستی یه سر با وبلاگم بزن.
hatt://klpbmobile.blogfa.com

فانوس پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 http://rangeroghan.blogfa.com

سهــــــــــلام خوفــــــی
امتحان داشتم نیومدم............
وبلاگت اومدی یه سر ب من بزن عزیزم...
البته نا گفته نماند...شما هم نیومدی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد